De selectie mist een type Kevin Hofland,quote:Op zondag 21 december 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de spelers ook klaar zijn met Van Persie moet je er meteen een eind aan maken
Dat is ook wel overdreven. Blijft een elftal van niks. Maar het kan beter ja.quote:Op zondag 21 december 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedere competente trainer. Dit team kan zoveel beter dan dit.
inderdaad - het zijn juist de trainbare en tactische dingen die fout gaatquote:Op zondag 21 december 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een paar spelers (Plug, Lotomba, Borges) niet.quote:Op zondag 21 december 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik herinner me de Graafschap thuis, ook zoiets, ze deden niets, was de laatste wedstrijd voor Gertjan Verbeek.quote:Op zondag 21 december 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de spelers ook klaar zijn met Van Persie moet je er meteen een eind aan maken
Oneens, aangezien de spelers imo zwaar verzaken. Maar we gaan het zien. Ik geloof op deze manier niet dat vPersie de Kerst gaat halen.quote:Op zondag 21 december 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Dennis dan voor de kerst terug?quote:Op zondag 21 december 2025 14:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Oneens, aangezien de spelers imo zwaar verzaken. Maar we gaan het zien. Ik geloof op deze manier niet dat vPersie de Kerst gaat halen.
Als je beter speelt hoef je je beste spelers ook niet zo zwaar te belasten dat ze uitvallen en je bij de 3e garnituur uitkomt.quote:Op zondag 21 december 2025 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een paar spelers (Plug, Lotomba, Borges) niet.
Dat die laatste twee bij Feyenoord spelen is schandalig.
Als ze verzaken kunnen ze dus beter.quote:Op zondag 21 december 2025 14:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Oneens, aangezien de spelers imo zwaar verzaken. Maar we gaan het zien. Ik geloof op deze manier niet dat vPersie de Kerst gaat halen.
Lekker blijven verliezen.quote:Op zondag 21 december 2025 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet dat maar. Die zit er na de winterstop ‘gewoon’ nog.
Bosz, Schreuder, Grim, Martens, Lukkien.. ik mis er vast wat. Stuk voor stuk mensen die het trainersvak veel meer ademen dan de Pers.quote:
Je derde garnituur waar je 10 miljoen voor hebt betaald.quote:Op zondag 21 december 2025 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je beter speelt hoef je je beste spelers ook niet zo zwaar te belasten dat ze uitvallen en je bij de 3e garnituur uitkomt.
Daar heeft een trainer geen invloed op.quote:Op zondag 21 december 2025 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je derde garnituur waar je 10 miljoen voor hebt betaald.
Ja, maar dan doe je de aanname dat tKloese ontslag wil nemen... Hij had z'n baan toch aan die van vPersie gehangen?quote:Op zondag 21 december 2025 14:59 schreef hhh38 het volgende:
Als je Van Persie meteen na de wedstrijd ontslaat heb je ook de luxe dat een nieuwe trainer eerst een trainingskamp heeft voor de wedstrijden die nog komen.
Kun je dit nog een keer uitleggen?quote:Op zondag 21 december 2025 15:00 schreef GGMM het volgende:
Omdat Twente gescoord heeft moet je eigenlijk alweer 2 keer scoren als je nog wil winnen.
Er klopt ook helemaal niks van bij Feyenoord. Van Persie heeft nu 1,5 seizoen hoofdtrainer mogen acteren en nergens is nog gebleken dat het een potentiële toptrainer is. Je moet hem zsm ontslaan, want op de lange termijn kom je hier niet verder mee.quote:Op zondag 21 december 2025 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar Twente bepaalt toch gewoon het spel op het veld momenteel? Alsof zij thuis spelen.
Veruit de beste kansen ook (hebben wij überhaupt al een kans gehad trouwens)?
Ik zie vooralsnog 0 aanknopingspunten voor RvP.
Dat is ook mijn punt, het ligt niet alleen bij vPersiequote:Op zondag 21 december 2025 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar heeft een trainer geen invloed op.
Mss is het slim om ze "gewoon" beide eruit te schoppen.quote:Op zondag 21 december 2025 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook mijn punt, het ligt niet alleen bij vPersie
Dat is slechts een symptoom van een langlopend probleem en dat is de bizarre zelfoverschatting van Dennis.
Dit ja, er klopt echt helemaal niets vanquote:Op zondag 21 december 2025 14:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
inderdaad - het zijn juist de trainbare en tactische dingen die fout gaat
Jammer dat iedereen @ZKA zo gepest heeft.quote:Op zondag 21 december 2025 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is slechts een symptoom van een langlopend probleem en dat is de bizarre zelfoverschatting van Dennis.
Hij's halverwege vorig seizoen begonnen toch? Dan heeft hij ondertussen een heel seizoen gehad + een volledige voorbereiding.quote:Op zondag 21 december 2025 15:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je moet Robin in ieder geval een heel seizoen gunnen
Dat was totaal niet het geval de eerste vier maanden.quote:Op zondag 21 december 2025 15:03 schreef Haringkop2 het volgende:
Nog mensen die twijfelen aan mijn take dat Hwang gewoon de Aziatische Mark Diemers is. Alibi-speler.
Er is al twee seizoen nauwelijks sprake van een thuisvoordeel voor Feyenoord. Belachelijk veel ploegen komen hier de punten ophalen.quote:Op zondag 21 december 2025 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar Twente bepaalt toch gewoon het spel op het veld momenteel? Alsof zij thuis spelen.
Veruit de beste kansen ook (hebben wij überhaupt al een kans gehad trouwens)?
Ik zie vooralsnog 0 aanknopingspunten voor RvP.
Het probleem is dat je dit etiket op 8 spelers kan plakken in dit elftal.quote:Op zondag 21 december 2025 15:03 schreef Haringkop2 het volgende:
Nog mensen die twijfelen aan mijn take dat Hwang gewoon de Aziatische Mark Diemers is. Alibi-speler.
Mark Diemers legde ooit met twee doelpunten PSV over de knie. Hwang is in alles gewoon kutspeler, we werden alleen verblind omdat twee-benig is.quote:Op zondag 21 december 2025 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was totaal niet het geval de eerste vier maanden.
Op een strandbedje in Cancun?quote:Op zondag 21 december 2025 15:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan DtK eens in beeld genomen worden?
Ow die is op vakantie in Mexico lees ik nu.![]()
Het feit dat ze 3e garnituur zijn betekent wel dat er betere alternatieven zijn.quote:Op zondag 21 december 2025 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oeh eens hoor. Daarom moet DtK met pek en veren weggejaagd worden.quote:Op zondag 21 december 2025 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dit etiket op 8 spelers kan plakken in dit elftal.
Dat is gewoon niet waar (allebei niet).quote:Op zondag 21 december 2025 15:06 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Mark Diemers legde ooit met twee doelpunten PSV over de knie. Hwang is in alles gewoon kutspeler, we werden alleen verblind omdat twee-benig is.
Maar zijn Sliti, Slory en Diarra dan zoveel beter?quote:Op zondag 21 december 2025 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het feit dat ze 3e garnituur zijn betekent wel dat er betere alternatieven zijn.
Als dat zo is mag de RvC ze beiden wegsturenquote:Op zondag 21 december 2025 15:01 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe je de aanname dat tKloese ontslag wil nemen... Hij had z'n baan toch aan die van vPersie gehangen?
@ZKA heeft zo schandalig veel fakenews verspreid dat zelfs Donald Trump er genoeg van zou krijgen.quote:Op zondag 21 december 2025 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen @:ZKA zo gepest heeft.
Hadden we nog wat zoetsappige roddela kunnen meepakken.
Geen idee, zou kunnen.quote:Op zondag 21 december 2025 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op een strandbedje in Cancun?
Net als tegen ajax, we staan enkel op 0-1 omdat de tegenstander zo onthutsend slecht is dat ze niet weten te profiteren van ons geklungelquote:Op zondag 21 december 2025 15:07 schreef snabbi het volgende:
er klopt werkelijk geen klote van vandaag.. het had al 0-3 moeten staan wmb
Mogen sure, maar zie je het gebeuren?quote:Op zondag 21 december 2025 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat zo is mag de RvC ze beiden wegsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |