SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ik vind de selectie niet kut, maar het is een selectie voor plek 2-5.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Net zo goed als dat ik de 'de selectie is zo kut' van sommige niet serieus neem.
Feyenoord moet met deze spelers makkelijk tweede worden, al is er wel een bittere noodzaak voor een fatsoenlijke keeper. Op die positie is het echt heel, heel erg slecht.
quote:Op donderdag 18 december 2025 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft wel een mooie baard.
Twee goals van Vennegoor of Hesselinkquote:
Het regende niet. Je hebt vijf goals gezien waarvan vier in de tweede helft. Prima avond.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Voor het eerst in een 3 maanden weer een wedstrijdje bezocht gisteren.
Vallen die 7 goals van Twente/Heracles niet win je gewoon met 1-0quote:Op donderdag 18 december 2025 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee goals van Vennegoor of Hesselink
Weet niet of die van Twente of Heracles is
Jeugd van Feyenoord doet het wel ok hoor.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lekker hoor. De jeugd heeft de toekomst.
Ik heb eigenlijk wel weer zin om zondag een keer om drie uur met mijn kop eraf naar binnen te wandelen omdat het seizoen toch al is afgelopenquote:Op donderdag 18 december 2025 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben toe aan de winterstop.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 december 2025 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin om zondag een keer om drie uur met mijn kop eraf naar binnen te wandelen omdat het seizoen toch al is afgelopen
Nostalgie.
Want als Feyenoord wel lekker gaat ben je wel zo fris als een hoentje?quote:Op donderdag 18 december 2025 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin om zondag een keer om drie uur met mijn kop eraf naar binnen te wandelen omdat het seizoen toch al is afgelopen
Nostalgie.
Is toch een ander gevoelquote:Op donderdag 18 december 2025 15:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Want als Feyenoord wel lekker gaat ben je wel zo fris als een hoentje?
Competitie winnen is niet het doel. Het doel is om 1 of 2 spelers klaar te stomen voor het eerste.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeugd van Feyenoord doet het wel ok hoor.
O13 kampioen (psv 2e)
O15 3e (psv 6e)
O17 kampioen (psv 8e)
O19 2e (psv 3e)
O21 2e
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 18 december 2025 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nostalgie.
Daarin doen we het ook wel goedquote:Op donderdag 18 december 2025 15:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Competitie winnen is niet het doel. Het doel is om 1 of 2 spelers klaar te stomen voor het eerste.
We zijn bijna op het punt gekomen dat dit soort acties weer relevant worden. Het op een na slechtste kalenderjaar ooit voor Feyenoord ook echtquote:
Ik liep nog mee in die protestmars waarbij er geschoten werd. Uiteraard niet het Maasgebouw bestormdquote:Op donderdag 18 december 2025 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
We zijn bijna op het punt gekomen dat dit soort acties weer relevant worden. Het op een na slechtste kalenderjaar ooit voor Feyenoord ook echt.
Daar heb ik me altijd zoveel mogelijk van gedistantieerd.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik liep nog mee in die protestmars waarbij er geschoten werd. Uiteraard niet het Maasgebouw bestormd
Zeker voordat je de luchtsluis had kwam je vaak ongewild in gezeik terecht. Als je op het plein stond te wachten in de rij om het stadion binnen te komen, en de trein met Ajax supporters kwam aan werd het plein altijd zonder vragen leeg geveegd, als je niet snel genoeg liep kon je best een knuppel op je been krijgen. Dat wekt natuurlijk wel agressie op, zeker als er vaders met kinderen of ouderen worden weggeduwd.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar heb ik me altijd zoveel mogelijk van gedistantieerd.
Wel een keer volkomen random door de ME aangevallen bij een tramhalte terwijl we daar gewoon stonden te wachten.
Maar dat is wel 15 jaar geleden . Geen idee hoe dat nu is maar destijds was die relatie tussen politie en supporters ook wel redelijk verziekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |