En er gaan er komend jaar ook weer veel?quote:
Nou ik mag hopen van niet hoor..quote:Op donderdag 18 december 2025 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En er gaan er komend jaar ook weer veel?
Mjah, mensen gaan dood. Doen we (misschien wel gelukkig) niets aan. En we zijn met steeds meer en steeds meer ouderen ook. Dus er gaan er meer dood.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen van niet hoor..
Tuurlijk niet..quote:Op donderdag 18 december 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie,
als je in de supermarkt loopt
en er is een klein ***kind hard aan het janken,
mag je dat dan even bij de keel pakken?
Helaas hoort de dood bij het leven idd, maar dit jaar waren het gewoon té veel bekenden mensen die heen gegaan zijn..quote:Op donderdag 18 december 2025 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, mensen gaan dood. Doen we (misschien wel gelukkig) niets aan. En we zijn met steeds meer en steeds meer ouderen ook. Dus er gaan er meer dood.
Komt nog bij dat er ook steeds meer 'bekende' mensen zijn. Dus denk echt dat het niet minder gaat worden.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helaas hoort de dood bij het leven idd, maar dit jaar waren het gewoon té veel bekenden mensen die heen gegaan zijn..
Van mij mag dat.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie,
Maar uh, waar blijft mijn bestelling?quote:
Staat in je schuurtje.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, waar blijft mijn bestelling?
Als ik het niet doe dan doet mijn parkiet het wel. Gewoon direct afleren dat gekrijs.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie,
Hmmmmm, je hebt iemand heel blij gemaakt met 12 kilo coke.quote:
Heb ik weer.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmmm, je hebt iemand heel blij gemaakt met 12 kilo coke.
Hoop wel voor je dat hij je ook betaalt,
ik heb geen schuur, woon in een appartement
T is bijna kerst, is dat niet leuk?quote:Op donderdag 18 december 2025 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
Het zit me niet mee de laatste dagen.
Ik heb het afgelopen jaar alleen maar pech gehad.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
Het zit me niet mee de laatste dagen.
Maar jij bent ook echt een pechvogel.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar alleen maar pech gehad.
Als DJ ?quote:
Toch verassend hoeveel er kapot kan gaan aan zo'n stuk plasticquote:Op donderdag 18 december 2025 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar jij bent ook echt een pechvogel.
Hij zou standaard een paar stickers met Fragile moeten dragen.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch verassend hoeveel er kapot kan gaan aan zo'n stuk plastic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |