Wij danken wederom de VVDquote:Op woensdag 17 december 2025 22:57 schreef svann het volgende:
Armoede en schulden nemen weer toe.
Voor mensen die wat zwakker in hun schoenen staan blijken vooral dat makkelijk met Klarna achteraf betalen te verleidelijk te zijn.
Ook de al die reclame voor goksites blijkt mensen in moeilijkheden te brengen, ook te verleidelijk.
Maar voorstellen daar wat aan te doen halen het niet in de kamer.
Bijna lachwekkend, ja.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:16 schreef svann het volgende:
Ha, die Zelensky.
"Tja, als je dit met diktators kunt doen...". (Hij weet er nog wel een.)
Daar is ie!quote:
Leuk verhaal, maar haar show lijkt mij niks..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:15 schreef svann het volgende:
Hoe Debby Petter haar man Youp heeft ontmoet.
Op haar eindexamenfeestje nam iemand die ze wél had uitgenodigd hem mee.
Nee, klinkt meer als waarschuwing voor een jonge blom.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Leuk verhaal, maar haar show lijkt mij niks..
Vanwege het Geweld tegen hulpverlers onderwerp.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
Waarom zit vd plas er? Die heeft toch al genoeg bewezen niets toe te voegen?
Ja, bij zulke problemen wil ik degelijke beleidsmakers horen. Niet dom geblaat van Caroline.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Vanwege het Geweld tegen hulpverlers onderwerp.
Vallen wat minder de wet respecterende tractoren daar ook onder?
De MacDonalds ombouwen tot EasyWoks.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:13 schreef dvdfreak het volgende:
Welke sancties gaat de eu uitvoeren bij inval
De eigen reserves houden voor machtspositie doet usa ookquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:21 schreef svann het volgende:
Rusland heeft zelf olie, waarom olie voor 'bevriend' Rusland kapen?
Een schip onderweg naar China zou begrijpelijker zijn.
Als we dit op het spoor, de weg als in de lucht structureel willen verbeteren moet er heel veel geld bij. Dat kunnen ze lijkt me dan beter investeren in de problemen die er het hele jaar door zijn en dit extreme geval accepteren met wel betere communicatie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:52 schreef svann het volgende:
We zijn teveel verwend omdat de meeste dingen toch redelijk soepel lopen.
Lastig weer moet gewoon verboden worden.![]()
Een massa-industrie waarbij normaal gesproken alles precies past, geeft natuurlijk een mega puinhoop als die door overmacht stil valt.
Een beter draaiboek was wel fijn geweest, ook al komt het maar eens in de vijftien jaar voor.
Dagen op een vliegveld zwerven is wel een avontuur natuurlijk.
Vlug, was binnen een uur alweer binnen. Geen kaddenweerquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Waagde je kad zich nog buiten met die sneeuw?
Ze is zwanger van een Facehugger!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:43 schreef svann het volgende:
Wij speculeren dat de medische 'niet urgente' situatie in het ISS is dat de vrouw zwanger is.
Maar van vlak voor de quarantaine of in space gebeurd ?
Andere medische situaties kunnen nooit zo `genant' zijn dat ze er niets over meedelen.
Zal eigenlijk wel niet, maar was het meest sensationele dat we konden bedenken.quote:
Tja, zo impulsief was die pvv-coupe niet want lekker in 2 talkshows aanschuiven vanavond om uit te huilen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:01 schreef svann het volgende:
Opstand tegen Wilders
Een grote breuk binnen de PVV: Zeven PVV-Kamerleden keren Geert Wilders vandaag de rug toe en stappen uit de partij. Onder hen partijprominent Gidi Markuszower en oud-campagneleider Hidde Heutink. Ze beginnen een nieuwe fractie: de Nederlandse Vrijheidsalliantie. Markuszower vertelt vanavond wat we kunnen verwachten van deze nieuwe partij en of dit al langer gepland was. En politiek verslaggever Elodie Verweij en columnist en historicus Geerten Waling duiden wat dit betekent voor de positie van Wilders en de formatie.
1 jaar tweede termijn Trump
Het is precies een jaar geleden dat Donald Trump aan zijn tweede termijn als president van de Verenigde Staten begon en rustig is het sindsdien allerminst geweest. Meer dan 200 decreten, dagelijkse headlines, oplopende spanningen met Europa en vandaag: opnieuw maakte hij appjes van NAVO-chef Mark Rutte openbaar. Wat heeft dit jaar ons geleerd over Trump 2.0? En wat kunnen we nog verwachten? We bespreken het met Amerikanist Koen Petersen en voormalig onderwijsminister en topwetenschapper Robbert Dijkgraaf. En we kijken vooruit naar Davos. Gaat de Britse premier Keir Starmer zijn ruzie met Donald Trump daar bijleggen? Aan tafel oud-correspondent Verenigd Koninkrijk Suse van Kleef.
Gaan ze Gidi dan ook nog vragen stellen over het AIVD advies waardoor hij geen minister kon worden? In de zak bij de Mossad.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:16 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Tja, zo impulsief was die pvv-coupe niet want lekker in 2 talkshows aanschuiven vanavond om uit te huilen.
Ja, die is ook niet al te fris.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan ze Gidi dan ook nog vragen stellen over het AIVD advies waardoor hij geen minister kon worden? In de zak bij de Mossad.
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaan ze Gidi dan ook nog vragen stellen over het AIVD advies waardoor hij geen minister kon worden? In de zak bij de Mossad.
Vergeet de dierenpolitie van onze fijnbesnaarde Dion G. niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Wat heeft Geert nou bereikt in 20 jaar PVV? Een Polenmeldpunt en we mogen ergens een stukje 130 kmh rijden
Onder de aandacht brengen dat de islamitische ideologie een onoverkomelijk probleem is voor de vrije moderne westerse samenleving.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Wat heeft Geert nou bereikt in 20 jaar PVV? Een Polenmeldpunt en we mogen ergens een stukje 130 kmh rijden
De eerste poffertjesbakkers als kamerlid. Voortdurend met de VVD meestemmen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Ff proberen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:29 schreef svann het volgende:
De speech van de Canadese premier Mark Carney was bijzonder helder.
https://x.com/MaMoMVPY/st(...)onsistentie-amv.html
Helaas lukt het me niet iets van twitter fatsoenlijk te embedden, stuk blijkbaar.
Dank je.quote:
Gewoon dat Twitter knopje. Alleen ben ik wel ingelogd op X. En jouw linkt ziet er ook vreemd uit.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:36 schreef svann het volgende:
[..]
Dank je.
Watvoor tags gebruikte je daarvoor?
Twitterknopje werkt bij mij niet meer en handmatig [twitter] of [x] geeft zo'n rode 'deleted' regel.
Dat ingelogd zijn zou niet uit moeten maken. Maakte iig nooit eerder uit.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:46 schreef Black_Baron het volgende:
Gewoon dat Twitter knopje. Alleen ben ik wel ingelogd op X. En jouw linkt ziet er ook vreemd uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door svann op 22-01-2026 00:25:25 ]
Doodeng dat die kliek rechts van de VVD inderdaad maar één doel heeft en dat is om fake nieuws en feitenvrije berichten gemeengoed te maken. De VVD mag het zich aanrekenen dat ze die partijen ook daadwerkelijk in het centrum van de macht hebben geplaatst, nog even los van het stemvolk dat ze heeft gesteund.quote:Op maandag 26 januari 2026 23:02 schreef svann het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat we straks alleen maar commerciële televisie hebben.
Duidelijk, talkshows zijn kritisch en dus ongewenst, Caroline en Bosman horende.
Laten we hopen dat ze een voor iedereen acceptabele middenweg vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:34 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe lang voordat dit kabinet gaat vallen
Reken daar maar niet op.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk wordt vermogensrendementsheffing afgeschaft
De grootste natte krant die we ooit als premier hebben gehad. Gelukkig is hij binnenkort voorgoed opgerot.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:11 schreef svann het volgende:
Typisch kennis die Dick Schoof wel had moeten gebruiken, begrijp ik van generaal bd Peter van Uhm.
Weet die man nog wel dat hij nog steeds premier is? Kan hij eens wat nuttigs doen...
En door de sterke gestegen prijzen gaat ook een steeds groter deel van deze subsidie naar een groep die prima zonder kan.quote:Op maandag 2 februari 2026 23:08 schreef svann het volgende:
Ik vind het wel schokkend dat de pijn bij zorg en uitkeringen gaat zitten en zaken als hypotheekrente aftrek ongemoeid worden gelaten. Niet erg evenwichtig.
maar ze heeft wel de carolijn in drenthe geregeld net het geld van de lelylijnquote:Op maandag 2 februari 2026 22:46 schreef Faraday01 het volgende:
Caroline zit inmiddels zo radicaal in de rechtse hoek dat ze dit links vindt. Die is echt totaal van het pad af.
Maar eerlijker had ik gevonden, dat als het eigen risico ¤ 460 is, dat de mensen die het eigen risico het voorgaande jaar al bereikt hadden, een eigen risico van de helft = ¤ 230 krijgen, zodat langdurige zorgbehoeftigen een eigen risico hebben van ¤ 460 per elke twee jaar.quote:Op maandag 2 februari 2026 23:16 schreef svann het volgende:
Het opknippen van het eigen risico in delen van 150 per gebeurtenis lijkt me wel een verbetering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
Heel geruststellend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, nog steeds?quote:
Met haar Black Panther outfit...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:52 schreef Dutch_view het volgende:
Simons, de perfecte reden om vooral niet te kijken.
Ik val er net in. Sylvana en WEDEROM dit onderwerp. Mijn god zegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:52 schreef Dutch_view het volgende:
Simons, de perfecte reden om vooral niet te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |