Wij danken wederom de VVDquote:Op woensdag 17 december 2025 22:57 schreef svann het volgende:
Armoede en schulden nemen weer toe.
Voor mensen die wat zwakker in hun schoenen staan blijken vooral dat makkelijk met Klarna achteraf betalen te verleidelijk te zijn.
Ook de al die reclame voor goksites blijkt mensen in moeilijkheden te brengen, ook te verleidelijk.
Maar voorstellen daar wat aan te doen halen het niet in de kamer.
Bijna lachwekkend, ja.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:16 schreef svann het volgende:
Ha, die Zelensky.
"Tja, als je dit met diktators kunt doen...". (Hij weet er nog wel een.)
Daar is ie!quote:
Leuk verhaal, maar haar show lijkt mij niks..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:15 schreef svann het volgende:
Hoe Debby Petter haar man Youp heeft ontmoet.
Op haar eindexamenfeestje nam iemand die ze wél had uitgenodigd hem mee.
Nee, klinkt meer als waarschuwing voor een jonge blom.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Leuk verhaal, maar haar show lijkt mij niks..
Vanwege het Geweld tegen hulpverlers onderwerp.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
Waarom zit vd plas er? Die heeft toch al genoeg bewezen niets toe te voegen?
Ja, bij zulke problemen wil ik degelijke beleidsmakers horen. Niet dom geblaat van Caroline.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Vanwege het Geweld tegen hulpverlers onderwerp.
Vallen wat minder de wet respecterende tractoren daar ook onder?
De MacDonalds ombouwen tot EasyWoks.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:13 schreef dvdfreak het volgende:
Welke sancties gaat de eu uitvoeren bij inval
De eigen reserves houden voor machtspositie doet usa ookquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:21 schreef svann het volgende:
Rusland heeft zelf olie, waarom olie voor 'bevriend' Rusland kapen?
Een schip onderweg naar China zou begrijpelijker zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |