containers is niet bouwenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet. Want weilanden, daar mag je niet bouwen.
1 oplossing blijft dus over: kappen met massale import.
Jaaaaaaaja, daar zal vast wel weer een ambtenaartjesuitleg voor zijn. Feit blijft: daarvoor was het groen, daarna staat er een gebouwstructuur.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
containers is niet bouwen
trouwens ieder huis van mij dat ik heb gebouwd is in weilanden gebouwd en ze staan er nog steeds
mooie moderne woningen
Het huis waar ik nu woon is ook in de weilanden gebouwd
daarvoor was het stront weiland , nu staan er een paar mooie ruime huizen in een mooie buurtquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaja, daar zal vast wel weer een ambtenaartjesuitleg voor zijn. Feit blijft: daarvoor was het groen, daarna staat er een gebouwstructuur.
Tsja, mooi, wat is mooi? Wat mij betreft is dit niet "mooi".quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daarvoor was het stront weiland , nu staan er een paar mooie ruime huizen in een mooie buurt
50% van nederland is stront weiland dius er valt nog zat te bouwen
nee dat is niet mooi, maar noodzakelijk en tijdelijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tsja, mooi, wat is mooi? Wat mij betreft is dit niet "mooi".
[ afbeelding ]
Mooi bouwstijl ook en aardige hoeveelheid ruimte.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat is niet mooi, maar noodzakelijk en tijdelijk
[ afbeelding ].
dit is wel mooi
we hebben ruimte zat in nederlandquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mooi bouwstijl ook en aardige hoeveelheid ruimte.
Dit of een weide?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tsja, mooi, wat is mooi? Wat mij betreft is dit niet "mooi".
[ afbeelding ]
Doe maar niet. Ga maar lekker ergens anders heen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daarvoor was het stront weiland , nu staan er een paar mooie ruime huizen in een mooie buurt
50% van nederland is stront weiland dius er valt nog zat te bouwen
Onbeperkte 'groei'.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:10 schreef Kottnauer het volgende:
Wat is precies het nut van de bevolkingsgroei waarvoor al die nieuwe woningen nodig zijn?
En die langspeelplaat van jou kennen we inmiddels ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:08 schreef Red_85 het volgende:
En die langspeelplaat van je kennen we inmiddels wel.
Voor Nederland: helemaal niks.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:10 schreef Kottnauer het volgende:
Wat is precies het nut van de bevolkingsgroei waarvoor al die nieuwe woningen nodig zijn?
Nederland migrantenland.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:10 schreef Kottnauer het volgende:
Minimumloon fors omhoog dan gaan ze wel weer wegquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |