quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:11 schreef Barreltje het volgende:
gefeliciteed @:vlindertje89
Je mag deze dag gaan delen met het versgeboren zoontje van mijn nichtCowgirl heet bij hem ook andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een stralend blauwe dag, dus lekker de ramen en deuren open om even te luchtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Cowgirl heet bij hem ook andersCharmanter om te wachten tot ze 18 zijn voor je er seksgerelateerde grappen over maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Of aardappelpureequote:Op zaterdag 20 december 2025 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s een flinke lijst. Hier was bijna klaar, 8 porties aardappelpuree gemaakt voor in de vriezer, stoffen is bijna klaar, daarna zolang het nog licht is stofzuigen.
Boodschappen besteld voor zowel aanstaande woensdag als volgende week woensdag. Nog niet bekend of en dan wie er 2e kerstdag komen en ga ook niet enorm veel inslaan, desnoods halen we frietjes
Ondertussen kan ik wel mooi het kerstmenu bij elkaar bedenkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:42 schreef Sarabi het volgende:
Helaas erg rustig op deze kerstmarkt. Ze drinken alleen maar Hertog Jan
Ellek nadeel hep ze voordeelquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik wel mooi het kerstmenu bij elkaar bedenkendaar was ik nog niet aan toegekomen
Ik over mijn twee ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Drie weken geleden er 1 gekocht en erg tevreden over.
Qrevo Curve 2 Pro. Reviews opgezocht en deze kwam er goed uit. We hebben steen, pvc en vloerkleden door elkaar liggen maar hij gaat er goed mee om. Vind beide functies (stofzuigen en dweilen) goed werken. Fijn om elke ochtend beneden te komen met een frisse vloer. App is duidelijk. Eigenlijk geen klachten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik over mijn twee ookwelke heb je?
Zo hip nieuwquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Qrevo Curve 2 Pro. Reviews opgezocht en deze kwam er goed uit. We hebben steen, pvc en vloerkleden door elkaar liggen maar hij gaat er goed mee om. Vind beide functies (stofzuigen en dweilen) goed werken. Fijn om elke ochtend beneden te komen met een frisse vloer. App is duidelijk. Eigenlijk geen klachten.
Welke heb jij?
Mijn vorige was een Roomba uit 2010 en die was niet heel best.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo hip nieuw
Wij doen het nog met een S7
Ahh dat is een hele mooie ja!quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Curve 2 Pro. Reviews opgezocht en deze kwam er goed uit. We hebben steen, pvc en vloerkleden door elkaar liggen maar hij gaat er goed mee om. Vind beide functies (stofzuigen en dweilen) goed werken. Fijn om elke ochtend beneden te komen met een frisse vloer. App is duidelijk. Eigenlijk geen klachten.
Welke heb jij?
Elke nacht stofzuigen en daarna dweilen. Hoewel die vanmorgen iets van de kinderen had gepakt en de borstels niet meer werkte. Over het algemeen werkt het goed, ook om spul op de grond te vermijden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh dat is een hele mooie ja!
Ik heb beneden een Qrevo S, en boven een (oude..) s5 max. Als die een keer de geest geeft, ga ik denk ik voor eentje met docking station voor stofzakken, maar niet voor dweilen, want goedkoper en dweilen boven is niet nodig. Voor nu met allebei erg tevreden en ook de app is inderdaad super fijn! Ik laat zowel boven als beneden elke dag stofzuigen, en op woensdag doet 'ie beneden stofzuigen en dweilen tegelijk, en op zondag eerst stofzuigen en dan dweilen. Echt heel relaxt.
Mijn katten slapen boven in de 'kattenkamer' en ik heb huisstofmijt allergie, dus hij loopt elke dag in de kattenkamer en overloop en minstens 2x per week doet ie ook mijn slaapkamer. Ik heb mijn s5 max al bijna 5 jaar en nooit problemen mee gehad. Als ik een nieuwe moet wordt het ook zeker weer een roborock. Dus ik zou zeggen goede keuze inderdaad!quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke nacht stofzuigen en daarna dweilen. Hoewel die vanmorgen iets van de kinderen had gepakt en de borstels niet meer werkte. Over het algemeen werkt het goed, ook om spul op de grond te vermijden.
Er zijn zoveel merken tegenwoordig, maar dit kwam naar boven als goed. In combinatie met kinderen en huisdieren.
Boven hoeft niet echt. Alles gebeurd beneden 🙂.
Welk park zat je afgelopen week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |