Dat is ook een optie, maar ik ben een verwend nest en denk dat ik ook nog wel langs de winkel moetquote:Op woensdag 17 december 2025 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En anders zelf langs een winkel gaan, die mogelijkheid is er ook altijd nog.
En dagje sauna is wel lekker dan daarna.
Zijn er wel meer hoor.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, maar ik ben een verwend nest en denk dat ik ook nog wel langs de winkel moet
Zin in een dagje vakantie ja, even kijken of er een korting is te scoren op Vakantieveilingen.
Zitten die ook op FOK!?quote:
Dan is het beter om vroeg te gaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vlak voor sluitingstijd gaan. Tenzij je echt kerstdingen nodig hebt.
Dorpsgekken op FOK! ? Vast wel.quote:
Of gewoon op Eerste of Tweede Kerstdag zelf. Heerlijk rustig winkelen.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vlak voor sluitingstijd gaan. Tenzij je echt kerstdingen nodig hebt.
Alleen voor 2 personen, maar vind maar eens een gek die niet hoeft te werken maandag en die zich niet druk maakt over kerstmenu'squote:Op woensdag 17 december 2025 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Niets mis mee, verwend nest zijn.
![]()
Succes, ik hoop dat je kan scoren.
quote:
De vracht komt meestal overdag, dus beter is om eind van de dag of in de avond te gaan. Hier tenmninste wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het beter om vroeg te gaan.
Kan ook inderdaad. Gelukkig hoef ik mij niet druk te maken om kerstboodschappen.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Of gewoon op Eerste of Tweede Kerstdag zelf. Heerlijk rustig winkelen.
Maar dat is niet handig als je al iets wil voorbereiden natuurlijk.
Die andere ken je vast ook wel, Wouter volgens mij. die speelt fluit en verkoopt kaarten.quote:
Dat is helemaal geen gek idee voor de laatste dingetjes.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om kerstmenu'squote:Op woensdag 17 december 2025 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen voor 2 personen, maar vind maar eens een gek die niet hoeft te werken maandag en die zich niet druk maakt over kerstmenu's
En stiekem vind ik het wel lekker om alleen te gaan, lekker zelf alles bepalen.
Dame Shiiquote:Op woensdag 17 december 2025 18:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens van hier. Zal vast open zijn. Of niet. Maakt verder ook niet uit voor mij.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
Hier is op eerste Kerstdag alles gesloten.
Ja doe ik vaker, maar als je per se iets specifieks nodig hebt dan is het natuurlijk wel spannend om dat op het laatst te doen, maar mijn ervaring is dat er van alles nog genoeg is. En dat het een stuk rustiger is dan de dagen daarvoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen gek idee voor de laatste dingetjes.
Die zijn altijd open.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
Behalve de coke dealers natuurlijk.
Heb je plannen voor kerst of moet ik terug gaan lezen?quote:Op woensdag 17 december 2025 18:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om kerstmenu's![]()
En alleen gaan is absoluut fijn.
24/7quote:
Ja precies, maar als je nog slagroom of jus d'orange wil scoren is het een prima optie.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja doe ik vaker, maar als je per se iets specifieks nodig hebt dan is het natuurlijk wel spannend om dat op het laatst te doen, maar mijn ervaring is dat er van alles nog genoeg is. En dat het een stuk rustiger is dan de dagen daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |