SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat herkenbaar, of zie ik een stap over het hoofd?
quote:Op woensdag 17 december 2025 09:16 schreef lobipi het volgende:
Ik heb net 11b opgelost (denk ik), maar voor mijn gevoel is het woord niet helemaal af.Herkenbaar, maar nog even goed kijken en dan snap je hem wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat herkenbaar, of zie ik een stap over het hoofd?AIVD puzzel 2025:
1a, 11abc, 13, 14a
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik loop dan vrij snel tegen een tegenstrijdigheid in of de sudoku, of de slitherlink aan. Heeft iemand deze al opgelost? Want dan ligt het aan mij.AIVD puzzel 2025:
1a, 3a, 11ab, 14a, 16abcd
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:23 schreef saaie_kaas het volgende:
Kan ik iemand die 7a opgelost heeft een vraag stellen, ik loop tegen een klein onlogisch stukje aan en dat is niet die die in de errata staat.
Voor sommige opgaven moet je juist dom nadenken... En daar zijn wij dan soms wat minder goed inquote:Op woensdag 17 december 2025 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doen jullie maar ben veel te dom hiervoor
Belgen staan gelijk aan chimpansees dus dat klopt.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doen jullie maar ben veel te dom hiervoor
Over chimpele zielen gesproken:quote:Op woensdag 17 december 2025 23:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Belgen staan gelijk aan chimpansees dus dat klopt.
quote:Op woensdag 17 december 2025 12:58 schreef zeby het volgende:
Ik heb 11b succesvol op kunnen lossen, maar loop bij 11c vast. De eerste stap lijkt mij omDan maak je toch ergens een foutje. Hij is geheel oplosbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik loop dan vrij snel tegen een tegenstrijdigheid in of de sudoku, of de slitherlink aan. Heeft iemand deze al opgelost? Want dan ligt het aan mij.AIVD puzzel 2025:
1a, 11abc, 13, 14a
Top, fijn om te weten dat het aan mij ligtquote:Op donderdag 18 december 2025 13:51 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Dan maak je toch ergens een foutje. Hij is geheel oplosbaar.
Nou dat lijkt bij dezen goed gelukt, nu al meer reacties dan in de afgelopen week.quote:Op woensdag 17 december 2025 07:04 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik heb het topic bij deze "aangekondigd", wie weet levert het nieuwe aanwas op.
Het is altijd leuk om mensen hun signaturen te vergelijken. Dan zie je dat iedereen toch ongeveer in dezelfde volgorde aan de puzzel werkt!quote:Op donderdag 18 december 2025 18:19 schreef tharionblack het volgende:
Leuk om te zien hoeveel mensen hier al zo ver zijn, dat motiveert
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:09 schreef IshaD het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om mensen hun signaturen te vergelijken. Dan zie je dat iedereen toch ongeveer in dezelfde volgorde aan de puzzel werkt!
Dan is het toch wel jammer dat je zelf geen signatuur hebtquote:Op donderdag 18 december 2025 20:09 schreef IshaD het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om mensen hun signaturen te vergelijken. Dan zie je dat iedereen toch ongeveer in dezelfde volgorde aan de puzzel werkt!
Het gaat hier om de speciale Nederland versie. De kaart is op genoeg plekken te vinden. Mocht je hem nergens kunnen krijgen stuur maar even een berichtje, dan kan ik je wel een link sturen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:46 schreef billiebob123 het volgende:
Is er iemand die vraag 12 van de Junior-editie heeft gedaa? (Ticket to Ride)
Er wordt gesteld dat er wordt gespeeld op het 'gewone Nederlandse bord'.
Bedoelen ze hier dan de originele Amerika-versie of de speciale Nederland-versie?
Ook kan ik zelf de kaart helemaal niet op internet vinden (in goed genoege kwaliteit)..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |