GMTA met verlengsnoer.quote:
It Frysk is ek in offisjele taal yn Nederlân.quote:
Helemaal niet, enkel in Friesland een officiële taalquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
It Frysk is ek in offisjele taal yn Nederlân.
Ja ho es eemquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
It Frysk is ek in offisjele taal yn Nederlân.
Net als die 9-0/9-1 bij de partij van Dobey??quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Veel zin in Price en Springer. Helaas spelen ze een wedstrijd die je schriftelijk af kunt doen.
Fries een dialect noemen in Friesland is de makkelijkste trigger ooit.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Helemaal niet, enkel in Friesland een officiële taal
Baetens was niet goed genoeg. Kan. De rest was echt hond-in-de-gootwerkquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:03 schreef BB-King het volgende:
Wesley Sonck mag eens uitleggen waarom alle Belgen tot zover falen.
Jij lag tijdens Baetens al in bed.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baetens was niet goed genoeg. Kan. De rest was echt hond-in-de-gootwerk
Genot.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Fries een dialect noemen in Friesland is de makkelijkste trigger ooit.
Je kunt dan gewoon van 3 aftellen.
Nee joh. Tuurlijk niet. @Tagliano is al jaren niet gesignaleerd en de enige die DRT in toom kan houdenquote:
Dat was terechtquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij lag tijdens Baetens al in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |