Gewoon niet handhaven en dan boos worden dat het niet gehandhaafd wordt zodat je een verbod er doorheen kan frommelen omdat "het dan makkelijker te handhaven is"quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:42 schreef Qarrad het volgende:
Goh zeg, iets wat al twee generaties uit de klauwen loopt met een minimale pakkans zodat je nu proleterige vader-zoon-setjes hebt die samen dit gedrag vertonen?
Geschokt ben ik, diep.
Tegen hersenloze aso-tokkies kan geen beleid op.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Symboolpolitiek zijn de wereldvreemde politici die in hun ivoren toren mijlenver van de samenleving af staan heel goed in. Het zijn bijna allemaal mensen die nog nooit echt werk hebben uitgevoerd en af en toe wat bestuurs baantjes tijdens en na de studie hebben gedaan voordat ze de politiek in gingen. Je zou toch verwachten dat het landsbestuur wat meer mensen zou aanstellen met levenservaring.
Klopt. Daarom moet je niet de rest van de samenleving opzadelen met repressie.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tegen hersenloze aso-tokkies kan geen beleid op.
This is why we can't have nice things.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt. Daarom moet je niet de rest van de samenleving opzadelen met repressie.
Het is me al langer een doorn in het oog dat we de oren laten hangen naar minderheden die er een zooitje van maken waardoor iedereen die dat niet doet de dupe is.
Vuurwerk is dan ook een inwisselbaar onderwerp.
Dat blijkt. Ik vind het vooral een slippery slope op deze manier.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
This is why we can't have nice things.
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik vind het vooral een slippery slope op deze manier.
Alsof vuurwerk ook maar iets boeit.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
This is why we can't have nice things.
De negatieve effecten zijn veel en veel te groot en massaal. Heeft niets meer met minderheden te maken of plezier weghalen bij de rest.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt. Daarom moet je niet de rest van de samenleving opzadelen met repressie.
Het is me al langer een doorn in het oog dat we de oren laten hangen naar minderheden die er een zooitje van maken waardoor iedereen die dat niet doet de dupe is.
Vuurwerk is dan ook een inwisselbaar onderwerp.
Statistiek van niks weer.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:02 schreef gwn_een_user het volgende:
- aantal huishoudens dat illegaal vuurwerk in het buitenland koopt was 4% in 2022, nu 9%
Dat heeft het wel want het overgrote deel gebruikt het normaal. Dat de effecten van diegene die dat niet doen zo heftig zijn is vanwege het feit dat ze illegaal vuurwerk (misbruiken) op tijden waarop het sowieso al niet mag. Oftewel, alles waar "men" zich aan ergert is al verboden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De negatieve effecten zijn veel en veel te groot en massaal. Heeft niets meer met minderheden te maken of plezier weghalen bij de rest.
"Zie je nu wel"quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
Het is zo jammer dat het volgend jaar alleen maar gigantische knallen zullen zijn.
Vind ik ook, maar dat betekent niet dat ik voor anderen ga bepalen dat zij er hetzelfde over moeten denken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof vuurwerk ook maar iets boeit.
Heel veel leukere dingen dan 1 seconde aansteken en een boem horen.
Ik verwacht eigenlijk dat 30 jaar na het openen van de grenzen en één europa, dit soort dingen eindelijk eens gelijk getrokken zouden zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:12 schreef bianconeri het volgende:
Misschien kunnen ze die grenscontroles eens voor wat nuttigs gaan gebruiken, zoals dit.
Het is toch te gek voor woorden dat ze gewoon vrij de tokkie wijken verlaten om in het buitenland de auto vol te gooien met illegale zooi.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
- vrouwen
En je hoeft er niet eens ver voor, 5 minuten over de grens en je hebt alles, goedkoper, en vaak kwalitatief beter.
Ja Duitse en Belgische vrouwen zijn echte blikvangersquote:
Dit is iets wat je inderdaad op Europees niveau moet regelen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat 30 jaar na het openen van de grenzen en één europa, dit soort dingen eindelijk eens gelijk getrokken zouden zijn.
Wat had je dan verwacht? Dat Nederlandse jongeren het met knalerwten doen als je 20 minuten verderop het zware spul kan halen?
In de rest van het lijstje heb ik weinig interesse, maar ik ben nu wel benieuwd naar die "kwalitatief betere" vrouwenquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja Duitse en Belgische vrouwen zijn echte blikvangers
Ik heb nog wel een beetje hoop dat Nederlanders wat hersenen hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat had je dan verwacht? Dat Nederlandse jongeren het met knalerwten doen als je 20 minuten verderop het zware spul kan halen?
Dan hebben we nog veel meer problemen, zonder dat verbod.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik stel voor dat we het voorstel tot een vuurwerkverbod weer intrekken. Hebben we dit gezeik allemaal niet.
Legaal siervuurwerk tegen illegaal knalvuurwerkquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje hoop dat Nederlanders wat hersenen hebben.
Helaas....
[..]
Dan hebben we nog veel meer problemen, zonder dat verbod.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |