Als overwerken de norm is moet die stumper van een werkgever meer personeel aannemen. Overwerken mag nooit de norm zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:46 schreef Ansa het volgende:
[..]
Overwerk is de norm in mijn vakgebied, maar nooit zo intens. En ik zoek al.
Hahahaha.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als overwerken de norm is moet die stumper van een werkgever meer personeel aannemen. Overwerken mag nooit de norm zijn.
Nee hoor dat is helemaal geen verkeerde vergelijking, en met mijn ervaring durf ik gerust te zeggen dat je zwaar autistisch bent, vandaar ook je compleet verkeerde vergelijkingen, je compleet verkeerde observaties, je compleet gebrek aan communicatie skills en ga zo maar door. Vooral je vervelende mindset gaat erg tegen je samenwerken de hele tijd het gedram: Ik ben hoogbegaaft, dus ik weet het beter en niet jij. Mijn ervaring met mensen die beweren dat ze hoogbegaaft zijn, is dat vooral kinderen van ouders zijn, die een onhandelbaar autistisch kind hebben dat helemaal niet zo slim/begaaft is. Ja en dat hoor je uit de mond van een psychopaat met een IQ van boven de 140.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wellicht is dat een verkeerde vergelijking. Stel dat jij alleen tijd krijgt om de verf te verven, niet de basecoat en topcoat, maar wel beoordeeld wordt op het resultaat? Enfin, ik kwam voor mezelf op maar de werkdruk is voor iedereen zo daar.
Je gaat wel ver, hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor dat is helemaal geen verkeerde vergelijking, en met mijn ervaring durf ik gerust te zeggen dat je zwaar autistisch bent, vandaar ook je compleet verkeerde vergelijkingen, je compleet verkeerde observaties, je compleet gebrek aan communicatie skills en ga zo maar door. Vooral je vervelende mindset gaat erg tegen je samenwerken de hele tijd het gedram: Ik ben hoogbegaaft, dus ik weet het beter en niet jij. Mijn ervaring met mensen die beweren dat ze hoogbegaaft zijn, is dat vooral kinderen van ouders zijn, die een onhandelbaar autistisch kind hebben dat helemaal niet zo slim/begaaft is. Ja en dat hoor je uit de mond van een psychopaat met een IQ van boven de 140.
Ik ben vrij goed in het lezen van mensen, en dit soort mensen kom ik dagelijks tegen in mijn werk. Je prikt er ook doorgaans vrij makkelijk doorheen, omdat hun antwoorden welliswaar vaak aan de oppervlakte vrij goed geformuleerd zijn, maar inhoudelijk vrij weinig zeggen. Normaal wil ik niet de lul uithangen, maar was er nu wel klaar mee.quote:
Zie edit hierboven.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed in het lezen van mensen, en dit soort mensen kom ik dagelijks tegen in mijn werk. Je prikt er ook doorgaans vrij makkelijk doorheen, omdat hun antwoorden welliswaar vaak aan de oppervlakte vrij goed geformuleerd zijn, maar inhoudelijk vrij weinig zeggen. Normaal wil ik niet de lul uithangen, maar was er nu wel klaar mee.
Waarom zou ik gefrusreerd zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie edit hierboven.
Je zegt dus dingen in je frustratie.
Dat zeg ik. Je wil weten wat ze precies voor werk doet. En dat wil ze niet zeggen. Dus nu ben je er wel klaar mee.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrusreerd zijn.![]()
Ik ben wel klaar met deze flauwekul, weet eigenlijk niet eens of ik op een trol loop te reageren hier zoals al gesuggereerd.
Laat hem lekker geloven dat ik een autistische psychopaat ben, ik heb toch niks aan zijn advies.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Je wil weten wat ze precies voor werk doet. En dat wil ze niet zeggen. Dus nu ben je er wel klaar mee.
Je hoeft ook niet te reageren toch? Niet te lezen ook. Goh en dan hoef je er helemaal niet klaar mee te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrusreerd zijn.![]()
Ik ben wel klaar met deze flauwekul, weet eigenlijk niet eens of ik op een trol loop te reageren hier zoals al gesuggereerd.
Oprechte vraag: welk (soort) advies / commentaar helpt jou wél verder?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Laat hem lekker geloven dat ik een autistische psychopaat ben, ik heb toch niks aan zijn advies.
Ja, dus? Dan moet de werkgever nog steeds meer personeel aannemen. En ja die zijn er niet. Ondernemer is een ander verhaal.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahahaha.
Zeg dat eens tegen een chirurg, arts met dienst, brandweerman als de pleuris uitbreekt. Advocaten, juristen. Financieel directeur in december, ondernemers, etc etc.
Normaal advies zoals Lienekien. Graag kappen met vormen van deze vraag " wat heb jij nodig". Het is pathologiserend en therapy speak. Daar heb ik niks aan.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Oprechte vraag: welk (soort) advies / commentaar helpt jou wél verder?
Mijn werkgever claimt steeds dat ze niemand kunnen vinden, maar doen er ook niks aan om huidig personeel te houden.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan moet de werkgever nog steeds meer personeel aannemen. En ja die zijn er niet. Ondernemer is een ander verhaal.
Oh, zo bedoel ik het helemaal niet!quote:Op donderdag 18 december 2025 10:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Normaal advies zoals Lienekien. Graag kappen met vormen van deze vraag " wat heb jij nodig". Het is pathologiserend en therapy speak. Daar heb ik niks aan.
Waarom begin je niet je eigen onderneming?quote:Op donderdag 18 december 2025 10:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn werkgever claimt steeds dat ze niemand kunnen vinden, maar doen er ook niks aan om huidig personeel te houden.
Brandweerman werkt zelden over, mag nieteens.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahahaha.
Zeg dat eens tegen een chirurg, arts met dienst, brandweerman als de pleuris uitbreekt. Advocaten, juristen. Financieel directeur in december, ondernemers, etc etc.
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Normaal advies zoals Lienekien. Graag kappen met vormen van deze vraag " wat heb jij nodig". Het is pathologiserend en therapy speak. Daar heb ik niks aan.
Sigme zou ik hooghouden. Die zegt alleen iets als ze iets zinnigs heeft te zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel ik het helemaal niet!
Ik heb daar geen kennis van of middelen voor. En ik ben veel ziek geweest, ZZP is daardoor niet veilig.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom begin je niet je eigen onderneming?
Ok, excuses.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Sigme zou ik hooghouden. Die zegt alleen iets als ze iets zinnigs heeft te zeggen.
Als hooggeleid persoon is dat toch appeltje eitje.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb daar geen kennis van of middelen voor. En ik ben veel ziek geweest, ZZP is daardoor niet veilig.
Dat is natuurlijk lekker makkelijk, maar ze stelt die mogelijkheden niet te hebben met haar persoonlijkheid, dat inzien is ook gewoon een valide argument.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als hooggeleid persoon is dat toch appeltje eitje.
Je wil niet weten wat voor onopgeleide vrouwen allemaal succesvol ondernemen.
Dat is gewoon testbaar.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:07 schreef matspontius het volgende:
Jezelf hoogdbegaafd vinden en noemen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |