Chris vertegenwoordigt de uit de klei getrokken Nederlandse provincialen.quote:
De Temu-grap zal al wel gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot nu toe vind ik Harju niet zo sterk op de Finnish.
Zeker. Al viel het me tegen dat ik het zelf nog moest doen. Het niveau hier is nog niet optimaal.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Temu-grap zal al wel gemaakt zijn?
Ik had gisteren wel gewoon normale tijd? Nu ging er wel vanalles mis in de mixage, misschien hebben ze het (verkeerd) aangepast.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend De bureau sport podcast is maar 4 minuten??
Koekoek. ‘s morgens wakker worden en je hele lakens rood. Dat is schrikken zo op de vroege murge!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wel een schatje inderdaad.
[ afbeelding ]
Is dat niet altijd zo geweest?quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:30 schreef BB-King het volgende:
Krijg het gevoel dat er iets speelt tussen Zjak en Frank.
Elke keer als Frank iets zegt dan spreekt Zjak dat volledig tegen.
Ja, maar als je ‘m afspeelt issie normale tijd. Had ik gisteren ook maat.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend De bureau sport podcast is maar 4 minuten??
Die vond het uiteindelijk niet zo'n handige actie.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel gewoon normale tijd? Nu ging er wel vanalles mis in de mixage, misschien hebben ze het (verkeerd) aangepast.
Ah gelukkig maar. Morgen even luisteren tijdens het 'sporten'.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, maar als je ‘m afspeelt issie normale tijd. Had ik gisteren ook maat.
Dan is er toch wat aan de handquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vond dat het wat uit de hand gelopen was hoorde ik uit eerste hand.
Hij had het beter andersom kunnen doen om zijn wond te dichtenquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:36 schreef TjjWester het volgende:
Zag net het filmpje dat menzies eerst zichzelf bewust verbrand en dan dat tafeltje sloopt.
Dat tafeltje vond ik al raar maar jezelf verbranden?
Niet echt handig allemaal, in elk geval.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is er toch wat aan de hand
Eigenlijk wel, frank is eigenlijk ook geen darts commentator.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo geweest?
Zijn handelen was niet echt handig.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is er toch wat aan de hand
Meer van het snookeren toch??quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, frank is eigenlijk ook geen darts commentator.
Je kunt je als PDC niet langzaam af gaan vragen of je er niet iets aan moet gaan doen. Als het alleen de koningin is, zoals zij beweren, zou er iets aan te doen moeten kunnen zijn. Dit is toch minstens net zo onprofessioneel als de strapatsen van Menzies?quote:
Frank is idolaat van basketbal.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meer van het snookeren toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |