Als je een bedrijvige feeder bent kunt je ook jonger instappen en goed bijvoeren.quote:Op maandag 15 december 2025 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet op trainen, dubbels gooien
Pluk een willekeurige 30-jarige gast met overgewicht van de straat, en met wat tijd en de juiste training kan je hem 100 pijlen laten gooien die alle 100 precies goed zijn.
Dat dat in praktijk niet gebeurd, tsja, zo'n beetje elke darter ter wereld heeft een volledig incompetente trainer.
Dit is een copypasta (die nooit heel erg aangeslagen is)quote:Op maandag 15 december 2025 22:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Overgewicht is vaak een teken van een gebrek aan discipline. Zo'n dikzak kun je nooit genoeg trainen joh
Endie is een podiumbeest.quote:Op maandag 15 december 2025 22:06 schreef Slobeend het volgende:
Wel typisch dan Endie na zo'n jaar nu ineens aanstaat.
Altijd tegen Nederlandquote:Op maandag 15 december 2025 22:06 schreef Slobeend het volgende:
Wel typisch dan Endie na zo'n jaar nu ineens aanstaat.
Jij stelt voor om minderjarige jochies te groomen tot topdarter?quote:Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je een bedrijvige feeder bent kunt je ook jonger instappen en goed bijvoeren.
Hier ga ik nat.quote:Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een copypasta (die nooit heel erg aangeslagen is)
Nu het prijzengeld tot 5 miljoen is gestegen zie ik geen reden het te laten. Gewoon vroegtijdig afscheid nemen als er geen aanleg blijkt te zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij stelt voor om minderjarige jochies te groomen tot topdarter?
We kunnen ze dan altijd nog aan België geven.quote:Op maandag 15 december 2025 22:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nu het prijzengeld tot 5 miljoen is gestegen zie ik geen reden het te laten. Gewoon vroegtijdig afscheid nemen als er geen aanleg blijkt te zijn.
Dus je wil ze ook nog alcoholisme en een mentale beperking gevenquote:Op maandag 15 december 2025 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We kunnen ze dan altijd nog aan België geven.
Verschil gaan ze binnen dat dartcircuit toch niet merken.quote:Op maandag 15 december 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus je wil ze ook nog alcoholisme en een mentale beperking geven
Dat gebeurt toch al wanneer je ze opleidt tot darter?quote:Op maandag 15 december 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus je wil ze ook nog alcoholisme en een mentale beperking geven
Huh?quote:Op maandag 15 december 2025 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dirk is na Noppert wel de Nederlandse darter waar ik het minst mee heb. Altijd al een onsympathieke man gevonden
Je hoeft er eigenlijk niet voor te juichen. Choker.quote:Op maandag 15 december 2025 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dirk is na Noppert wel de Nederlandse darter waar ik het minst mee heb. Altijd al een onsympathieke man gevonden
Ja, goed puntquote:Op maandag 15 december 2025 22:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al wanneer je ze opleidt tot darter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |