abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219511912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:52 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik gebruik nergens het woord moeten, maar ze hebben minstens 1x per jaar een familie-weekend (dus hecht met elkaar) en ik kan me zo voorstellen dat er dan meer ruimte is voor het delen van ervaringen en het uitwisselen van tips of eventuele gerichte hulp. Ik bemoei me niet met andermans leven, maar als M mijn neefje/kleinzoon zou zijn, dan sta ik bij je op de stoep en gaan we, vriendelijk doch dringend, een aantal dingen bespreken. Sanneke is teveel ge-enabled (kom even niet op het juiste woord) want ze gaat uit haar plaat, als het haar niet zint én dát schrikt mensen af. Er moet iemand zijn die daar doorheen prikt, want Dion gaat dit niet doen.
Iemand moet haar activeren, als er angst speelt dan wellicht de eerste paar x met haar meegaan en M meenemen. In de hoop dat ze het zelf ook gaat durven en overzien. Denk dat er meer nodig is, maar als eerste stap. Dat gaat Dion idd niet zijn vrees ik...
pi_219512076
quote:
88s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:52 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik gebruik nergens het woord moeten, maar ze hebben minstens 1x per jaar een familie-weekend (dus hecht met elkaar) en ik kan me zo voorstellen dat er dan meer ruimte is voor het delen van ervaringen en het uitwisselen van tips of eventuele gerichte hulp. Ik bemoei me niet met andermans leven, maar als M mijn neefje/kleinzoon zou zijn, dan sta ik bij je op de stoep en gaan we, vriendelijk doch dringend, een aantal dingen bespreken. Sanneke is teveel ge-enabled (kom even niet op het juiste woord) want ze gaat compleet, finaal, helemaal hysterisch uit haar plaat, als het haar niet zint én dát schrikt mensen af. Er moet iemand zijn die daar doorheen prikt, want Dion gaat dit niet doen.
Misschien heeft de familie van Dion helemaal geen zin (of tijd) om te helpen. En eerlijk gezegd kan ik me dat wel voorstellen. Ik neem aan dat zij Sanneke wel volgen via de socials en daardoor ook zien hoe ze is. Sanneke willen helpen is trekken aan een dood paard.
Als je de bende in die keet ziet weet je al genoeg. Die keet wordt volgestouwd met rommel en Sanneke aanschouwt de bende vanaf de bank.

Triest voor het kind.
pi_219512146
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:47 schreef Weerikier het volgende:
Wat ik al dacht; de denktank was geweldig fijn, allemaal fijne mensen, fijne gesprekken en je kind tentoonstellen aan wild vreemden als een circus aapje is hetzelfde als wel of niet borstvoeding geven.

Natuurlijk AM, zo is het gegaan en jij hebt gelijk. En nu vlug weer die telefoon in de gezichtjes van je jongste dochters duwen en door met de orde van de dag.
Dat zei ze in eerste instantie ook over het gesprek met Tim. We all know how that went.
pi_219512291
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:48 schreef Weerikier het volgende:
Laat AM nou serieus het ondergoed zien dat Lot morgen aantrekt naar het Kerst diner op school?
Zeg me alsjeblieft dat ik dat verkeerd zie.. 😖
Ik denk dat AM serieus bezig is een nieuwe doelgroep aan te boren. Deze vrouw is echt zwaar ziek!
pi_219512300
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:48 schreef Weerikier het volgende:
Laat AM nou serieus het ondergoed zien dat Lot morgen aantrekt naar het Kerst diner op school?
Zeg me alsjeblieft dat ik dat verkeerd zie.. 😖
Helaas, je zag het goed.
pi_219512464
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat zei ze in eerste instantie ook over het gesprek met Tim. We all know how that went.
Ik deel die gedachte. Ik heb niet alles woord voor woord geregistreerd in haar stories, maar het kwam bij mij wat mat en oppervlakkig over en toen ze zei "genoeg over de denktank" dacht ik, oeps toch niet zó hieperdepiep en huppelend als ik dacht, dat ze zou zijn.
pi_219512560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik denk dat AM serieus bezig is een nieuwe doelgroep aan te boren. Deze vrouw is echt zwaar ziek!
Ik denk dat die podcast onder haar huid is gekropen en dat het haar nog steeds gek maakt dat ze zichzelf heeft moeten verdedigen. Niemand die haar ooit op die manier tot de orde roept, totdat Tim belde en zelfs toen nog dacht ze er met haar standaard praatje vanaf te komen; maar helaas. Ze leeft nu écht dag in dag uit met die gefrustreerde middelvinger omhoog.
pi_219512890
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik denk dat die podcast onder haar huid is gekropen en dat het haar nog steeds gek maakt dat ze zichzelf heeft moeten verdedigen. Niemand die haar ooit op die manier tot de orde roept, totdat Tim belde en zelfs toen nog dacht ze er met haar standaard praatje vanaf te komen; maar helaas. Ze leeft nu écht dag in dag uit met die gefrustreerde middelvinger omhoog.
En dat niet goed heeft gedaan. Nouja, ze verdedigde zich wel, maar wat ze zei was stom. Maar wel de waarheid: ze gebruikt haar kinderen voor eigen geldelijk gewin.
pi_219512915
Zijn er eigenlijk nog volgers weggelopen bij AM?
pi_219513006
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog volgers weggelopen bij AM?
Een klein beetje maar. Volgens mij was stond er eerst 97,4 duizend. Nu 97 duizend
pi_219513070
Sanneke vindt dat het niet genormaliseerd zou moeten zijn om alcohol cadeau te geven (kerstpakket Dion).

Sanneke vindt het wel normaal om ongezond te eten, op de bank te zitten en te bedelen om geld. Ik vind alchohol wel passend in dat plaatje.
pi_219513073
MW

Ik zie heeeel weinig JolieNoe bij Mies de laatste tijd. Nu weer reclame voor Most Wanted. Zal Mies ook stoppen met de zaak? Ze lijkt er amper nog mee bezig.
pi_219513168
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:31 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW

Ik zie heeeel weinig JolieNoe bij Mies de laatste tijd. Nu weer reclame voor Most Wanted. Zal Mies ook stoppen met de zaak? Ze lijkt er amper nog mee bezig.
Wat ziet ze er slecht uit in haar laatste stories. Ze is zo te zien weer afgevallen en ze komt nogal down over.
Ik denk inderdaad dat er meer aan de hand is.
pi_219513240
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt dat het niet genormaliseerd zou moeten zijn om alcohol cadeau te geven (kerstpakket Dion).

Sanneke vindt het wel normaal om ongezond te eten, op de bank te zitten en te bedelen om geld. Ik vind alchohol wel passend in dat plaatje.
En ze vindt een cadeaubon waar ze zelf wat mee uit kunnen zoeken niks, het moet een pakket zijn. Maar als kraamcadeau vindt ze bonnen het ideale cadeau, want dan kan je zelf uitzoeken wat je wil.

En mensen die stamppot eten met kerst zijn ook raar vindt ze.
pi_219513261
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:26 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Een klein beetje maar. Volgens mij was stond er eerst 97,4 duizend. Nu 97 duizend
Ik vraag me bij alle fluflus af hoeveel volgers er ook echt (regelmatig) kijken. Als je ziet hoe weinig hartjes/likes ze krijgen op hun post is dat maar een fractie van het aantal volgers.
En ja, natuurlijk weet ik dat niet iedere volger een hartje/like/comment geeft, maar ik vind de verhouding wel bijzonder.
pi_219513341
En gelukkig, AM heeft haar gebit niet uit zitten frutten aan tafel bij de denktank, maar is ze naar de wc gegaan want ze had haar nagels te kort geknipt en de deksel dicht gedaan.
pi_219513387
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
En gelukkig, AM heeft haar gebit niet uit zitten frutten aan tafel bij de denktank, maar is ze naar de wc gegaan want ze had haar nagels te kort geknipt en de deksel dicht gedaan.
Ik snap de hele context niet van die laatste zin die ze plaatste. Ze had haar nagels te kort geknipt dus deed ze de deksel van de wc dicht voor de zekerheid? Que?
pi_219513449
Bij HvK vraagt iemand in de comments naar de oudste dochter. Ze zegt dat ze al zo'n 3 jaar niet meer op beeld wil en dat ze in februari 19 jaar wordt. Ik haal hieruit dat ze nog officieel thuis woont. Wat een leven in die chaos en herrie 🥴 maar in ieder geval wordt haar wens wel gerespecteerd.
pi_219513470
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik snap de hele context niet van die laatste zin die ze plaatste. Ze had haar nagels te kort geknipt dus deed ze de deksel van de wc dicht voor de zekerheid? Que?
Ik denk dat ze bang was dat hij door het frotten in de wc zou vallen. Hahahihihoho.
pi_219513488
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze vindt een cadeaubon waar ze zelf wat mee uit kunnen zoeken niks, het moet een pakket zijn. Maar als kraamcadeau vindt ze bonnen het ideale cadeau, want dan kan je zelf uitzoeken wat je wil.

Ik denk dat Sanneke het zich niet kan voorstellen dat er mensen zijn die zich niet per se vol hoeven te proppen met ongezonde dingen.
pi_219513492
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Maar ze houdt niet van mensen die tips geven en die oordelen _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219513772
quote:
88s.gif Op dinsdag 16 december 2025 22:01 schreef Cattolica het volgende:
Bij HvK vraagt iemand in de comments naar de oudste dochter. Ze zegt dat ze al zo'n 3 jaar niet meer op beeld wil en dat ze in februari 19 jaar wordt. Ik haal hieruit dat ze nog officieel thuis woont. Wat een leven in die chaos en herrie 🥴 maar in ieder geval wordt haar wens wel gerespecteerd.
Zou ze dan ook nooit gezamenlijk eten met de anderen? Ik zie haar nooit voorbij komen.
pi_219513812
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 22:30 schreef Leesje het volgende:

[..]
Zou ze dan ook nooit gezamenlijk eten met de anderen? Ik zie haar nooit voorbij komen.
HvK heeft kortgeleden geschreven dat de oudste niet samen met de anderen eet.
pi_219514136
Onpasselijk hoe AM die Jennifer claimt. En een vrouw op haar sterfbed lastigvallen omdat je “een knoop moet doorhakken” over 2 nachtjes (!) vakantie met je kind?? Doe normaal zeg. Ze is echt het middelpunt van haar eigen megalomane AM-show zeg, my god.
pi_219514216
Ik vind het altijd zo leuk als de man van Jeanine van Bzzonder weer thuiskomt en de kinderen naar hem toerennen.

Teddy van Tamara is ook zo'n leuk kindje. Alleen dat ze zegt dat Tony in zijn 'blote hol' loopt vind ik wel ver gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')