En Kelly weer met een dansfilmpje 🫣quote:Op maandag 15 december 2025 22:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp ook weer in haar string op insta
Ik volg am niet en wil soms spieken nav wat hier geschreven wordt, maar dan bedenk ik dat zij 100 stories heeft. Dus dat wordt 'm dan nietquote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Am met haar ondergoed , ga toch weg . Ik ken geen enkele vrouw die ondergoed deelt met haar dochters of welke andere vrouwen dan ook. Gatver !
En Lot moest weer etend op het net gegooid worden . Ze heeft nog altijd niet begrepen waarom dit soort beelden niet “ schattig “ zijn.
Nee natuurlijk niet, en al helemaal dat ongesteldheid ondergoed niet , als je weet dat Je moeder daar in het bloeden is geweest , gadverdamme.quote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Am met haar ondergoed , ga toch weg . Ik ken geen enkele vrouw die ondergoed deelt met haar dochters of welke andere vrouwen dan ook. Gatver !
En Lot moest weer etend op het net gegooid worden . Ze heeft nog altijd niet begrepen waarom dit soort beelden niet “ schattig “ zijn.
Sterker nog. Deze repost ze s avonds nog even met de tekst “welterusten”quote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Idd, bizar!!! Een close Up van je vijfjarige die een ijsje eet en haar mond aflikt. Wat idioot!! Waarom?! Of die ze t er om??quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:04 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Sterker nog. Deze repost ze s avonds nog even met de tekst “welterusten”
Dan wil je het niet begrijpen…
Daar verbaas ik me bij haar altijd over, dat zij nog de ruimte heeft een kind te verwekken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:51 schreef Miepje77 het volgende:
Hoe gaat HVK het in hemelsnaam doen met nog een newborn erbij, als ze zwanger is... En wanneer is dat kind dan verwekt?
Niet heel lang geleden ging hvk met de 4 jongste kinderen het raam dicht doen in de oudste haar kamer waar ze filmde dat de kinderen de boel overhoop trokken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens mij is haar oudste het huis uit, kunnen J en de terror twins naar de zolder, jongens naar de kamer van de meiden/J en hoppa, plek zat.
Ik hoop het niet, maar het zal me ook niks verbazen.
Nee hoor dat kost het gewoon. Mijn kies trekken bij de kaakchirurg kostte over de ¤ 300. Ze had al geluk dat haar tandarts het deed. De meeste doen dat niet meer.quote:Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vette rekening voor het trekken van de kies van HVK. Was ze naar een spoedtandarts geweest ofzo? Consult in het weekend/avond?
En dat ze vorige maand een rekening had van 100,- voor het vullen van een andere kies, dat heeft weer niks met deze rekening te maken.
Volgens mij woont de oudste nog thuis. Maar voor J zou het fijn zijn als ze een grotere eigen kamer krijgt. Kan ze zich meer terugtrekken en rust vinden in het drukke huishouden. Maar heeft ze nu niet al een eigen kamer (ieniminie weliswaar). Staat me zoiets bij.quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens mij is haar oudste het huis uit, kunnen J en de terror twins naar de zolder, jongens naar de kamer van de meiden/J en hoppa, plek zat.
Ik hoop het niet, maar het zal me ook niks verbazen.
Binnenkort een ketting met naam denk ik. Op z’n minst de eerste letter.quote:Op maandag 15 december 2025 23:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies gaat van maximaal janken in de podcast naar maximaal insta-official met Tim.
Benieuwd hoe de kindjes Koen 2.0 als stiefvader vinden (zo snel al).
En dezelfde horloges ipv ringen? Cringe. Ik vind het allemaal wat puberaals hebben.
Ik hoop dat er iemand die aanwezig is vandaag bij de denktank hier notitie van heeft genomen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:04 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Sterker nog. Deze repost ze s avonds nog even met de tekst “welterusten”
Dan wil je het niet begrijpen…
Wat een leven hè? Je moet er maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven
Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |