abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219506680
Jvp ook weer in haar string op insta
pi_219506718
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp ook weer in haar string op insta
En Kelly weer met een dansfilmpje 🫣
pi_219506749
Iris zeilstra die rijdt met een heel masker op?!?! Doe even normaal
pi_219506796
Mies gaat van maximaal janken in de podcast naar maximaal insta-official met Tim.

Benieuwd hoe de kindjes Koen 2.0 als stiefvader vinden (zo snel al).

En dezelfde horloges ipv ringen? Cringe. Ik vind het allemaal wat puberaals hebben.
pi_219506893
Oh misschien wel mosterd na de maaltijd hoor...maar DBM??
Zit die wollen mevrouw hier ook? HOe weet ze dit zo zeker of is dit een makkelijk wapen om te schieten omdat haar grote voorbeelden ook de fora aanhalen.

Een van de mods schreef in het vorige topic dat ze niet snapt waarom er zoveel over DBM geschreven wordt. Ik vind dat wel een beetje naïef. De verhalen kloppen niet, zijn vaag en zijn vooral vaak egocentrisch. Daar gaan we (tenminste ik) op aan. Er zijn honderden fluflu's in deze categorie, slechts een enkeling springt eruit en wordt hier besproken. En waarom....??Omdat hun verhaal vaag, discutabel of verwerpelijk is!

Enne een tip voor DBM betreft de lage belastbaarheid: Skip social media, zoek echte vriendinnen en als je die hebt, voel dat je genoeg hebt aan hen. En als je de behoeft hebt aan meer bevestiging, zoek een lotgenotenclub, een hobbyclub een bijbaantje voor een paar of vrijwilligerswerk. Stop met social media.
pi_219506894
Am met haar ondergoed , ga toch weg . Ik ken geen enkele vrouw die ondergoed deelt met haar dochters of welke andere vrouwen dan ook. Gatver !

En Lot moest weer etend op het net gegooid worden . Ze heeft nog altijd niet begrepen waarom dit soort beelden niet “ schattig “ zijn.
pi_219507086
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Am met haar ondergoed , ga toch weg . Ik ken geen enkele vrouw die ondergoed deelt met haar dochters of welke andere vrouwen dan ook. Gatver !

En Lot moest weer etend op het net gegooid worden . Ze heeft nog altijd niet begrepen waarom dit soort beelden niet “ schattig “ zijn.
Ik volg am niet en wil soms spieken nav wat hier geschreven wordt, maar dan bedenk ik dat zij 100 stories heeft. Dus dat wordt 'm dan niet :)
pi_219507165
quote:

Nee natuurlijk niet, en al helemaal dat ongesteldheid ondergoed niet , als je weet dat Je moeder daar in het bloeden is geweest , gadverdamme.
AM zegt graag controversiele dingen omdat die waarschijnlijk het eerste worden opgepakt door de media .Dat doet ze eigenlijk wel goed, want extra reclame voor haar , is meer volgers en meer geld.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219507275
quote:

Sterker nog. Deze repost ze s avonds nog even met de tekst “welterusten”

Dan wil je het niet begrijpen…
pi_219507320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:04 schreef Madelein84 het volgende:

[..]

Idd, bizar!!! Een close Up van je vijfjarige die een ijsje eet en haar mond aflikt. Wat idioot!! Waarom?! Of die ze t er om??
pi_219507376
Hoe gaat HVK het in hemelsnaam doen met nog een newborn erbij, als ze zwanger is... En wanneer is dat kind dan verwekt?
pi_219507382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:51 schreef Miepje77 het volgende:
Hoe gaat HVK het in hemelsnaam doen met nog een newborn erbij, als ze zwanger is... En wanneer is dat kind dan verwekt?
Daar verbaas ik me bij haar altijd over, dat zij nog de ruimte heeft een kind te verwekken.
pi_219507394
Volgens mij is haar oudste het huis uit, kunnen J en de terror twins naar de zolder, jongens naar de kamer van de meiden/J en hoppa, plek zat.

Ik hoop het niet, maar het zal me ook niks verbazen.
pi_219507407
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens mij is haar oudste het huis uit, kunnen J en de terror twins naar de zolder, jongens naar de kamer van de meiden/J en hoppa, plek zat.

Niet heel lang geleden ging hvk met de 4 jongste kinderen het raam dicht doen in de oudste haar kamer waar ze filmde dat de kinderen de boel overhoop trokken.
Die oudste woont dus nog wel thuis (maar gun haar zeker een eigen betaalbaar rustig plekje... )
  dinsdag 16 december 2025 @ 07:08:52 #40
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219507416
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vette rekening voor het trekken van de kies van HVK. Was ze naar een spoedtandarts geweest ofzo? Consult in het weekend/avond?

En dat ze vorige maand een rekening had van 100,- voor het vullen van een andere kies, dat heeft weer niks met deze rekening te maken.
Nee hoor dat kost het gewoon. Mijn kies trekken bij de kaakchirurg kostte over de ¤ 300. Ze had al geluk dat haar tandarts het deed. De meeste doen dat niet meer.
pi_219507419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

Volgens mij woont de oudste nog thuis. Maar voor J zou het fijn zijn als ze een grotere eigen kamer krijgt. Kan ze zich meer terugtrekken en rust vinden in het drukke huishouden. Maar heeft ze nu niet al een eigen kamer (ieniminie weliswaar). Staat me zoiets bij.
Ik denk dat daar de meeste kids ook beter zouden slapen als ze een eigen slaapkamer zouden hebben. Als er nu 1 wakker is zijn er gelijk meer die denken dat de dag is begonnen
pi_219507452
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 23:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies gaat van maximaal janken in de podcast naar maximaal insta-official met Tim.

Benieuwd hoe de kindjes Koen 2.0 als stiefvader vinden (zo snel al).

En dezelfde horloges ipv ringen? Cringe. Ik vind het allemaal wat puberaals hebben.
Binnenkort een ketting met naam denk ik. Op z’n minst de eerste letter.
pi_219507461
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:04 schreef Madelein84 het volgende:

[..]

Ik hoop dat er iemand die aanwezig is vandaag bij de denktank hier notitie van heeft genomen.
pi_219507478
Jeetje AM, die is gisteravond zo vlak voor de denktank nog even flink tekeer gegaan. Over dat menstruatie ondergoed.. Dat is toch niet leuk om zo te promoten? We dragen elkaars ondergoed? Nou kan ik daar bij normaal ondergoed nog wel inkomen maar elkaars menstruatie ondergoed? En oke, dan doe je dat in je gezin, prima. Maar het dan weer te gebruiken om geld te verdienen / reclame te maken en het zo eventjes te delen met duizenden mensen. Ik sta echt versteld...
En nog even tussen neus en lippen erbij zeggen dat er wel viezere dingen voorbij komen met oudere kinderen. Wat bedoel je nou mens? Ik denk wel dat ik het weet maar waarom dat nou weer even benadrukken? Zo niet oké!
En als klap op de vuurpijl nog even dikke close-up van Lot die een oliebol eet, tong eruit en onder de poedersuiker zit. Dit was weer een knap staaltje kinder uitbuiting zo op de maandagavond. Goed bezig weer AM en Maarten! Welterusten allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 16-12-2025 07:54:30 ]
pi_219507492
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven

Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
pi_219507497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven

Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
Wat een leven hè? Je moet er maar zin in hebben.
pi_219507526
DBM houdt dr bestie nog een dag thuis. Maken ze daar geen feestmuts op school? Dat doen ze hier een paar dagen can te voren zodat op de dag zelf je gelijk je muts op kan zetten zodat je echt jarig bent. En direct kan trakteren zonder dat er eerst nog geknutseld moet worden. Je ontneemt haar zoveel voorpret.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lalaland79 op 16-12-2025 08:12:17 (Toevoeging ) ]
pi_219507578
MB insta official, hoelang zou het duren voor Koen en Jvp uit de kast komen samen 🫣
pi_219507579
Nog niet misschien dat AM haar menstruatie ondergoed deelt met S&S. Nog los van het 'gatver' aspect, die meiden hebben natuurlijk een hele andere maat dan hun moeder. Tis gewoon gelul, onzin, zoals AM wel vaker op dreef kan zijn.
En ultiem gênant natuurlijk voor S&S, als hun klasgenoten dit lekker mee kunnen lezen.
pi_219507582
Over een evt zwangerschap van HvK, het zou me niet verbazen maar haar figuur is al hele lange tijd zo, daar zie ik geen verschil in (die enkele keer dat ze in beeld is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')