Verstandigquote:Op maandag 15 december 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik en weet ik. Ik speel het spelletje gewoon mee.
Dat zou inderdaad heel goed kunnenquote:Op maandag 15 december 2025 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen al mario er gewoon eerder was dan FF
Is dit echt?quote:Op maandag 15 december 2025 19:49 schreef pullup het volgende:
Dit postte die oranje gek erover![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het is echt ook nogquote:Op maandag 15 december 2025 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dit echt?![]()
Dit valt niet eens te parodiëren.
quote:Op maandag 15 december 2025 19:56 schreef mario390 het volgende:
hoezo zo en erge film uit julie land ?
Ja ook hier zitten mensen die willen shockeren vrees ik marioquote:
Dat dacht ik even niet. En ik wil niet interessant doen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen al mario er gewoon eerder was dan FF
Maakt me ook niet uit hoor, ook mario was vast klant hier en was inderdaad wat onder water verdwenenquote:Op maandag 15 december 2025 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dacht ik even niet. En ik wil niet interessant doen.
Heel slimquote:Op maandag 15 december 2025 20:27 schreef mario390 het volgende:
meat kills gaa ik niet kijken is kranke scheiße
Denk toch dat hij hier ook rond dezelfde tijd al was als jij (En ik zelf overigens heb diezelfde route gevolgd zo rond die tijd)quote:Op maandag 15 december 2025 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
Mario en ik komen uit UTO en daarna ging hij naar DTS en ik naar hier.
ik ging naar bb ned. en top 2000 werd in dat kutequote:Op maandag 15 december 2025 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
Mario en ik komen uit UTO en daarna ging hij naar DTS en ik naar hier.
Ik snapte eerst dat hele DTS niet.quote:Op maandag 15 december 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk toch dat hij hier ook rond dezelfde tijd al was als jij (En ik zelf overigens heb diezelfde route gevolgd zo rond die tijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |