Deze man.quote:
We zijn vast niet de enigenquote:
Wel jammer inderdaad dat een film op geen enkele manier meer te kijken is daarnaquote:Op maandag 15 december 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was vroeger niet zo van films kijken
Boek ook niet gelezen ?quote:
Heb je veel Nederlandse films gezien?quote:
Helemaal niet.quote:Op maandag 15 december 2025 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De naam is ook bekend door de film Turks Fruit, waarin rode bietjes (gegeten door Olga) een symbool zijn voor de rode kleur van het leven en de passie.
Zeg het haar.quote:
amsterdam, katje tippl, new kids,flodder delen,quote:Op maandag 15 december 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je veel Nederlandse films gezien?
En welke vond je het leukste?quote:Op maandag 15 december 2025 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
amsterdam, katje tippl, new kids,flodder delen,
turkse fruiten,mama, sneekweek,reenesee
en nog meer
Heb je Schatjes al gezien ?quote:Op maandag 15 december 2025 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
en nog meer
Die mogen ze dus niet meer uitzendenquote:
Honneponnetje dan ?quote:
Veel dusquote:Op maandag 15 december 2025 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
en nog meer
Duh, de Mac reclame ook al niet.quote:Op maandag 15 december 2025 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mogen ze dus niet meer uitzenden
Ze kunnen ook gewoon die scene eruit knippen dan.quote:Op maandag 15 december 2025 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mogen ze dus niet meer uitzenden
Toch wel heel andere redenenquote:Op maandag 15 december 2025 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duh, de Mac reclame ook al niet.
De lift en Amsterdamned ook?quote:
Ik vind dat knullige acteerwerk juist zo leuk om te zien.quote:Op maandag 15 december 2025 18:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon die scene eruit knippen dan.
Niet dat ik behoefte heb om die oude film weer te zien, net als andere oude Hollandse films.
amsterdam somige keerquote:Op maandag 15 december 2025 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De lift en Amsterdamned ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |