Mijn vader is havenarbeider, mijn moeder de huishoudschool gedaan.quote:Op maandag 15 december 2025 17:20 schreef Ansa het volgende:
Ik ben niet hooghartig, ik voel me tyfusonzeker omdat ik 1000x meer moet inbrengen dan anderen en niet gewaardeerd word. Het enige wat ik heb als bewijs van mijn waarde zijn die diploma's.
Daarnaast mag ik gewoon een partner zoeken die educatie als prioriteit heeft. En jullie mogen iemand zoeken die sportief is of van kamperen houdt of veganist is etcetc.
Wat naar. En onnodig.quote:Op maandag 15 december 2025 17:20 schreef Ansa het volgende:
Ik ben niet hooghartig, ik voel me tyfusonzeker omdat ik 1000x meer moet inbrengen dan anderen en niet gewaardeerd word. Het enige wat ik heb als bewijs van mijn waarde zijn die diploma's.
Misschien moet je maar zoeken naar mannen die niet eisen dat jij 1000x meer moet inbrengen. Dat jij niet perse een WO-diploma moet meebrengen.quote:Op maandag 15 december 2025 17:20 schreef Ansa het volgende:
Bijv vorige werk. Collega gedroeg zich onveilig, ik heb het opgepakt en gesignaleerd, de groep waar we mee waren veilig gehouden en ik kreeg een waarschuwing dat ik hem had uitgelokt. Een andere baan een verkeerd onderzoek opnieuw gedaan, alles gefixt in mijn vrije tijd en de coordinator gemaild met de oplossing, kreeg ik te horen dat ik te intens was en niet verlengd ben. Zie ook 100% geven in relaties en gedumpt worden voor iemand die door zijn familie gehaat werd. Etcetc. Mijn allerbest is niet genoeg, hrt falen van anderen is beter.quote:Op maandag 15 december 2025 17:25 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Wat naar. En onnodig.
Waarom voel je dit en wat denk je dat de oplossing is?
Je moet iemand zoeken die jouw waarde als mens ziet. Die je goed vindt zoals je bent, met al je bagage. Voor wie je diploma’s bijzaak zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 17:20 schreef Ansa het volgende:
Daarnaast mag ik gewoon een partner zoeken die educatie als prioriteit heeft. En jullie mogen iemand zoeken die sportief is of van kamperen houdt of veganist is etcetc.
Kom op, stap uit de slachtofferrol. Als je iets wilt, moet je er ook iets voor doen. Je krijgt talloze berichten met advies, maar het enige wat je doet is redenen aandragen waarom het niet kan.quote:Op maandag 15 december 2025 17:20 schreef Ansa het volgende:
TS wil een lange god met een mooi kapsel, WO afgerond, goed inkomen om hun toekomstige koters een universitaire opleiding te kunnen geven en aan het begin van het daten begint de waslijst van eisen aan die Adonis pas écht!quote:Op maandag 15 december 2025 17:31 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Kom op, stap uit de slachtofferrol. Als je iets wilt, moet je er ook iets voor doen. Je krijgt talloze berichten met advies, maar het enige wat je doet is redenen aandragen waarom het niet kan.
Als jij educatie belangrijk vind is dat prima dan moet je dat maar regelen. Elke ander moet het ook zelf doen.
Je klinkt ook best intens eerlijk gezegd. Misschien is het voor jezelf en voor je omgeving prettiger om gewoon wat relaxter in het leven te staan.quote:Op maandag 15 december 2025 17:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Bijv vorige werk. Collega gedroeg zich onveilig, ik heb het opgepakt en gesignaleerd, de groep waar we mee waren veilig gehouden en ik kreeg een waarschuwing dat ik hem had uitgelokt. Een andere baan een verkeerd onderzoek opnieuw gedaan, alles gefixt in mijn vrije tijd en de coordinator gemaild met de oplossing, kreeg ik te horen dat ik te intens was en niet verlengd ben. Zie ook 100% geven in relaties en gedumpt worden voor iemand die door zijn familie gehaat werd. Etcetc. Mijn allerbest is niet genoeg, hrt falen van anderen is beter.
Dikke jonko in de snuit, Bob Marley opzetten en maar heerlijk achterover met een zonnebril op en met de handen onder het hoofd in een hangmat gaan liggen janken over hoe oneerlijk mannen zijn!quote:Op maandag 15 december 2025 17:34 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Je klinkt ook best intens eerlijk gezegd. Misschien is het voor jezelf en voor je omgeving prettiger om gewoon wat relaxter in het leven te staan.
Ik heb toch educatie?😂quote:Op maandag 15 december 2025 17:31 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Kom op, stap uit de slachtofferrol. Als je iets wilt, moet je er ook iets voor doen. Je krijgt talloze berichten met advies, maar het enige wat je doet is redenen aandragen waarom het niet kan.
Als jij educatie belangrijk vind is dat prima dan moet je dat maar regelen. Elke ander moet het ook zelf doen.
Ik heb toch educatie?😂quote:Op maandag 15 december 2025 17:31 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ik kan pas relaxen als er veiligheid is. Die is er nooit. Niet op werk, niet met daten. Men zegt A, ik doe A, men bedoelt B. Eerst dacht ik dat ik autisme had maar dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 17:34 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Je klinkt ook best intens eerlijk gezegd. Misschien is het voor jezelf en voor je omgeving prettiger om gewoon wat relaxter in het leven te staan.
Ziektewet in gaan en uiteindelijk uitkering trekken; zit je lekker veilig alleen thuis, geen kip die je wat zal doen!quote:Op maandag 15 december 2025 17:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb toch educatie?😂
[..]
Ik kan pas relaxen als er veiligheid is. Die is er nooit. Niet op werk, niet met daten. Men zegt A, ik doe A, men bedoelt B. Eerst dacht ik dat ik autisme had maar dat blijkt niet zo te zijn.
Wat is een onveilige situatie? Waar ging het over?quote:Op maandag 15 december 2025 18:07 schreef Ansa het volgende:
Bijvoorbeeld: ik zie een onveilige situatie. Ik escaleer. Persoon pakt het niet op en situatie wordt erger. Ik blijf mailen, niks. Ik krijg een klacht dat er onrust is terwijl ik die al vanaf moment een probeer aan te pakken. Pas na 10 jaar dringt tot me door dat managers geen oplossing willen maar willen dat ik stil ben.
Probleem 2. Mab lovebombed via whatsapp, lange dates, veel intimiteit. Aan het begin duidelijk gezegd dat ik alleen monogaam date, geen rotatie. Man claimt na 2 dates dat ik dat nooit gezegd heb en hij anderen wil zien.
Ik geef alles, speel volgens de regels, maar die regels gelden ineens niet voor mij?
Ik ken een man die als docent werkte op een achool en van 3 scholen is getrapt voor pedofilie. En hij werd alsnog teamleider.
Ik heb een paar mooie diploma's.quote:Op maandag 15 december 2025 18:31 schreef ToT het volgende:
Maar serieuzer; soms kan het goed zijn om onder je niveau te gaan werken.
Ik signaleerde overigens ook van alles op het werk waar echt geen ene kont mee gedaan werd.
Heeft me een burn-out opgeleverd.
Chillax!
Jij niet schatquote:Op maandag 15 december 2025 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
NOEM JE MIJ TE INTENS?!?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lees: ik doe er alles aan om mijn 'relatie' te redden. Oftewel: jij cijfert jezelf volledig weg en komt aan zijn wensen tegemoet om maar vooral een relatie te houden. Want anders ....? In feite lijk jij daarmee jouw vriend juist een dominante positie te geven. Al vermoed ik dat jij (onbewust) ook op dominante giftige types valt.quote:Op maandag 15 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:Het feit dat een ander het altijd uit kan maken vind ik erg. Daarom geef ik altijd 110% en word ik gekwetst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |