Poeh, je maakt het er niet makkelijker op.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, dat is niet juist. Je zit er echter niet overdreven naast met de periode (als je jouw titel dan ook toepast), wat het jaartal in de hints wel heel interessant maakt.
Er spelen in deze film 2 acteurs die een Oscar hebben gewonnen, waarvan eentje voor hetzelfde jaar als waarin deze film uitkomt (uiteraard voor een andere film) en eentje onlangs nog (wat Bonnie Bedelia nu de tante van een Oscar winnaar maakt).
1 van de actrices in de film hervatte een aantal jaar geleden haar rol in het vervolg (sequel) van een (ongeveer even oude) film gericht op een andere bepaalde tijd van het jaar. Een film waar herhaling van iets niet handig is.
Tenslotte dook de hoofdrolspeler onlangs nog op in een populaire tv-serie.
Even voor de duidelijkheid, dit gaat niet over de hoofrolspelers (en van de volwassenen is de helft al inmiddels overleden, waarvan eentje heel recent).quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:01 schreef pipster het volgende:
Met die vier acteurs uit 1977 denk ik dat de film iets later ligt dan de Goonies... Begin jaren negentig?
quote:If it makes you feel any better, I forgot my reading glasses.
Home Alone?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit gaat niet over de hoofrolspelers (en van de volwassenen is de helft al inmiddels overleden, waarvan eentje heel recent).
Deze film heeft zelf trouwens ook diverse vervolgen gekend.
Een quote uit de film:
[..]
Ik raadde het meer adhv het feit dat er kennelijk volwassenen en kinderen waren, en dat er net nog iemand van overleden was. <3quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]![]()
Met onder meer Joe Pesci en Kieran Culkin (de Oscar winnaars).
[ afbeelding ]
Stand 2026
Sherlock_Holmes 4
Burnett 3
mitt 3
FireFox1 2
pipster 1
drakin 1
tombolafan 1
Mama tel ik goed hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:38 schreef pipster het volgende:
Ik kom niet verder dan Delia in Beetlejuice! Succes, Mama? in Home Alone, ik heb Home Alone altijd gemeden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |