Als ik die hier opnieuw word ik verketterd als nostalgistquote:Op maandag 15 december 2025 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen overschat zijn eigen muzieksmaak.
Veel belangrijker is welke dartsspelers je leuk vindt
Wist je dat Jens Voigt zeven kinderen heeft?quote:Op maandag 15 december 2025 14:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wisten jullie dat Dolan tegenwoordig sneller gooit?
Heb je het verhaal over de vader van Voeckler wel eens gehoord?quote:Op maandag 15 december 2025 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wist je dat Jens Voigt zeven kinderen heeft?
Of over die schansspringer die bijna de tour won?quote:Op maandag 15 december 2025 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over de vader van Voeckler wel eens gehoord?
Of die rugbyer die in een kroeg op ze bek geslagen is en toen wereldkampioen werd in een andere sport?quote:Op maandag 15 december 2025 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of over die schansspringer die bijna de tour won?
Ik heb per ongeluk op Bluesky de noteringen van Borsatan meegekregen. Je gaat van je stoel vallen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker edgy om 'de boomers te trollen'. Net als mijn generatie met de Pokemon Themesong.
Het zal vast komisch staan voor de mensen die het doen, maar je zet je generatie vooral voor lul.
Jezusquote:Op maandag 15 december 2025 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk op Bluesky de noteringen van Borsatan meegekregen. Je gaat van je stoel vallen.
Nederland is soms zo'n sneu zwart-wit land. Vrijspraak dus hij is geweldig.quote:
Zondag gemist en nu kansloos. Sjaak afhaak hier.quote:Op maandag 15 december 2025 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
maxi-mus in DRT / Pick'em WK 2026 Een simpel spelletje voor jong en oud #1
Tussenstand van de pick'em, voor de mensuh die hun eigen score bijhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |