Ja, van Persie bijvoorbeeld is zo een keuze. En uiteraard ook een aantal aankopen. Maar hoe het neergezet wordt ziet er ook niet uit toch?quote:Op zondag 14 december 2025 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar Te Kloese blinkt uit in verkeerde keuzes.
Persie zal wel tot februari mogen blijven aanmodderen ofzo, en vervolgens komt Kloese met de volgende kuttrainer aanzetten. Om over zijn aankopen nog maar te zwijgen.
Amper een fatsoenlijke kans gezien. Ajax had het in de omschakeling al veel eerder moeten beslissenquote:Op zondag 14 december 2025 16:54 schreef Maastoren het volgende:
Van Persie vindt dat ze veel kansen hebben gecreëerd. Komt allemaal goed.
Een schot van Bos ging ongeveer richting doel.quote:Op zondag 14 december 2025 16:55 schreef Cupfighter het volgende:
Welke kansen heeft Robin gezien los van Ueda?
Smal schoot bijna de kruising stuk.quote:Op zondag 14 december 2025 16:55 schreef Cupfighter het volgende:
Welke kansen heeft Robin gezien los van Ueda?
Ik kan me voorstellen dat het ook zo voelt.quote:Op zondag 14 december 2025 16:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je de uitslag niet weet dan denk je dat er 5-0 is gewonnen.
Nee dat was net zo goed oogaids.quote:
Toch heb ik onder Priske beter voetbal gezien. Ook veel treurige wedstrijden hoor daar niet van, maar er was in elk geval een idee. Nu is het met de week slechter. Geen enkele wedstrijd gewonnen waar een beetje tegenstand wasquote:Op zondag 14 december 2025 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat was net zo goed oogaids.
Deze selectie speelt waarschijnlijk naar kunnen dus dan is plek 2 of 3 wat je maximaal mag verwachten.
Alleen een geniaal type als Arend Martijn zou er wellicht meer uit weten te halen. Maarja.
Onder V Persie hebben we ook best aardige wedstrijden gezien. Alleen in de toppers is het tot nu toe bijzonder matig maar dat was onder Priske ook. Dan moet je toch concluderen dat er niet veel meer in zit dan dit.quote:Op zondag 14 december 2025 17:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Toch heb ik onder Priske beter voetbal gezien. Ook veel treurige wedstrijden hoor daar niet van, maar er was in elk geval een idee. Nu is het met de week slechter. Geen enkele wedstrijd gewonnen waar een beetje tegenstand was
Een Hadj Moussa, die notabene aanvoerder is, komt ook nog zwaar tekort zeg. Natuurlijk heeft die wat, maar als dat er zo weinig uitkomt heb je er niks aan. Aanvallend is het zo matig.quote:Op zondag 14 december 2025 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder V Persie hebben we ook best aardige wedstrijden gezien. Alleen in de toppers is het tot nu toe bijzonder matig maar dat was onder Priske ook. Dan moet je toch concluderen dat er niet veel meer in zit dan dit.
Zo'n Ueda die nog nooit tegen Ajax, PSV of AZ gescoord heeft typeert de kwaliteiten van dit elftal. Het is allemaal vrij pover.
Ik geloofde dit niet. Maar blijkbaar heeft hij dit echt gezegd. Dan is het echt tijd voor ontslag. Hiermee bewijst hij dat hij het spel absoluut niet ziet.quote:Op zondag 14 december 2025 16:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Persie vindt dat de spelers “een reactie hebben gegeven na afgelopen donderdag” en dat we veel kansen hebben gecreëerd….
Hou op hoor…
Tegen de kleintjes is die best aardig maar verder stelt het allemaal niet zoveel voor. Sauer zullen we het maar helemaal niet over hebben wat is dat een matige draverquote:Op zondag 14 december 2025 17:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Een Hadj Moussa, die notabene aanvoerder is, komt ook nog zwaar tekort zeg. Natuurlijk heeft die wat, maar als dat er zo weinig uitkomt heb je er niks aan. Aanvallend is het zo matig.
Wisselbeleid ook, totaal geen vertrouwen aan spelers geven. Nu weer Sliti erin, dan weer Borges, dan mag Diarra opeens weer in de basis, dan weer Persie jr als spits en dan weer Tengsted.quote:Op zondag 14 december 2025 17:11 schreef fetX het volgende:
Van Persie vond dit een goede reactie. Dit kan écht niet.
Mwa het was toch vooral onkunde en onmacht vandaag. Niet een gebrek aan inzet of verzaken. Vond jij van wel?quote:Op zondag 14 december 2025 17:11 schreef fetX het volgende:
Van Persie vond dit een goede reactie. Dit kan écht niet.
Sauer kan echt een prima speler worden, maar nu bijna een dragende speler moeten zijn is veels te vroeg. Die had je achter een goede speler lekker moeten neerzetten.quote:Op zondag 14 december 2025 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de kleintjes is die best aardig maar verder stelt het allemaal niet zoveel voor. Sauer zullen we het maar helemaal niet over hebben wat is dat een matige draver![]()
Je mist echt bizar veel creativiteit door het onvoldoende opvangen van Paixao
Borges na zijn walgelijke invalbeurt van donderdag nu weer laten spelen zou compleet idioot zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 17:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Wisselbeleid ook, totaal geen vertrouwen aan spelers geven. Nu weer Sliti erin, dan weer Borges, dan mag Diarra opeens weer in de basis, dan weer Persie jr als spits en dan weer Tengsted.
Van Persie en Hadj, leven volgens mij echt in een alternatieve realiteit.quote:Op zondag 14 december 2025 17:09 schreef Caland het volgende:
Gijs Smal die terecht een compleet andere wedstrijd heeft gezien dan de trainer en aanvoerder
Mwa zie er tot nu toe weinig speciaals aan. Amper een fatsoenlijke voorzet gegeven en ook een geniale actie heb ik nog niet van hem gezien.quote:Op zondag 14 december 2025 17:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Sauer kan echt een prima speler worden, maar nu bijna een dragende speler moeten zijn is veels te vroeg. Die had je achter een goede speler lekker moeten neerzetten.
Dat is waar, maar er zit verder totaal geen idee achter het wisselbeleid, spelers vertrouwen geven of laten groeien. Het slaat allemaal nergens opquote:Op zondag 14 december 2025 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Borges na zijn walgelijke invalbeurt van donderdag nu weer laten spelen zou compleet idioot zijn.
Echt een Ten Hag interview, schokkend.quote:Op zondag 14 december 2025 17:20 schreef Maastoren het volgende:
Het interview van Van Persie was ontzettend pijnlijk. Zou hij denken dat heel Nederland blind en/of dom is?
Alles en iedereen was waardeloos vandaag, makker. Crisis in Rotterdamquote:Op zondag 14 december 2025 17:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
@:Dombohetolifantje1 Ueda wederom niet gescoord in zowel Roemenië en amsterdam.
Wat een waardeloze spits is het ook.
Die corners zijn vreselijkquote:Op zondag 14 december 2025 17:30 schreef Maastoren het volgende:
Haal Van Persie weg bij die persconferentie. Dit kan echt niet. Blijft volhouden dat Feyenoord goed en dominant speelde. Veel corners gehad ook.
Het is echt gênant wat we verloren zijn met het vertrek van Sportsology en Arnesengod.quote:Op zondag 14 december 2025 17:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik had (ja ik ga m'n gelijk halen) vanaf het begin geen vertrouwen in Van Persie als trainer, veel te eigenwijs en slechte piepelsmanager. Gewoon een oerdomme keuze van DtK.
Oerdom? Berekenend. Het experiment met de buitenlandse trainer mislukte, dus om het krediet van het publiek terug te winnen en kritiek in te dammen stel je dan maar een kind van de club aan.quote:Op zondag 14 december 2025 17:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik had (ja ik ga m'n gelijk halen) vanaf het begin geen vertrouwen in Van Persie als trainer, veel te eigenwijs, slechte piepelsmanager en een gebrek aan intelligentie. Gewoon een oerdomme keuze van DtK.
Ja dat interview etaleert misschien wel de echte zorgen die Feyenoord heeft, namelijk dat ze nu een trainer hebben die wel erg los van de werkelijkheid is komen te staan. Hopelijk herpakt hij zichzelf nog.quote:Op zondag 14 december 2025 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar een team wilde voetballen zegt ie
Alsnog kun je in de Mickey Mouse competitie nog wel ver komen als je tegen de kleintjes gewoon elke keer wint.quote:Op zondag 14 december 2025 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lachwekkende startprogramma in met name de competitie heeft echt veel verbloemd bij Van Persie en Feyenoord.
En een groot deel van de supporters trapt er in.quote:Op zondag 14 december 2025 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oerdom? Berekenend. Het experiment met de buitenlandse trainer mislukte, dus om het krediet van het publiek terug te winnen en kritiek in te dammen stel je dan maar een kind van de club aan.
Om zijn eigen positie te behouden een zeer slimme zet. Verder, ja, niet.
En de mazzel dat de concurrentie ook onder presteert.quote:Op zondag 14 december 2025 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lachwekkende startprogramma in met name de competitie heeft echt veel verbloemd bij Van Persie en Feyenoord.
Benieuwd of we nu het voor geen meter loopt weer meer de ware Robin gaan zien in plaats van de altijd vrolijk lachende demagoog act.quote:Op zondag 14 december 2025 18:08 schreef Zipportal het volgende:
Van Persie gelooft heilig in speelwijze en negeert druk: ''Interesseert me helemaal niets'
https://www.fr12.nl/nieuw(...)rt-me-helemaal-niets
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |