Hij lijdt helemaal niet zo veel balverlies.quote:Op zondag 14 december 2025 15:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Een leuke actie tegen een Heracles of Zwolle is niet genoeg. Bizar hoeveel balverlies hij lijdt. Is nog je aanvoerder ook. Hebben we het nieteens over zijn spelhervattingen.
Keeper van niveau GAE helpt ook niet meequote:Op zondag 14 december 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volledig weggespeeld is overdreven. Maar we worden tactisch wel afgetroefd. Feyenoord blijft het maar netjes, vanaf de zijkanten opbouwend proberen. Terwijl Ajax wacht op dat foutje en gewoon alles door het midden countert.
Oh, dan valt Van Persie helemaal niks kwalijk te nemen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Keeper van niveau GAE helpt ook niet mee
Beetje bovengemiddelde keeper heeft die bal
Hij speelt niet zo goed de laatste wedstrijden. Maar ik ben het ook wel eens dat hij niet het probleem isquote:Op zondag 14 december 2025 15:30 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Hij lijdt helemaal niet zo veel balverlies.
Vind je? Feyenoord speelt de bal af en toe paar keer heen en weer maar zodra het op een aanval begint te lijken zijn ze het kwijt.quote:Op zondag 14 december 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volledig weggespeeld is overdreven. Maar we worden tactisch wel afgetroefd. Feyenoord blijft het maar netjes, vanaf de zijkanten opbouwend proberen. Terwijl Ajax wacht op dat foutje en gewoon alles door het midden countert.
Wacht maarquote:Op zondag 14 december 2025 15:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind je? Feyenoord speelt de bal af en toe paar keer heen en weer maar zodra het op een aanval begint te lijken zijn ze het kwijt.
Je mag blij zijn dat het slechts 1-0. staat
Mwa. Zonder Hadj had je van Telstar ook niet gewonnen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij speelt niet zo goed de laatste wedstrijden. Maar ik ben het ook wel eens dat hij niet het probleem is
Weggespeeld worden is totaal iets anders dan waar we net naar gekeken hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 15:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind je? Feyenoord speelt de bal af en toe paar keer heen en weer maar zodra het op een aanval begint te lijken zijn ze het kwijt.
Er komt ook nog wel eens een behoorlijke aanval uit. Kopbal van Nieuwkoop, schietkans Timber, vrije trap rand 16 als voorbeelden. Maar het levert hooguit halve kansen op, en bij ons loopt er niemand rond die wel eens een halve kans tot goal promoveert, op Moussa na. Dat heb je wel nodig.quote:Op zondag 14 december 2025 15:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
dat is het hele probleem wmb,robin mag dan elke keer zeggen dat de data zegt dat ze zoveel lopen.. ik zie alleen heel weinig nuttige looplijnen - zowel naar voren maar zeker ook naar achterenquote:
Ik weet niet of wij nog in de positie zijn om dit te zeggen. Geef het nog een paar wedstrijden en dan staat Ajax weer naast ons.quote:Op zondag 14 december 2025 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zou hij het vandaag moeten kunnen
Dat wij van laag niveau zijn, maakt hen niet beterquote:Op zondag 14 december 2025 15:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij nog in de positie zijn om dit te zeggen. Geef het nog een paar wedstrijden en dan staat Ajax weer naast ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |