quote:
Ze heeft uitgeslapenquote:
De indeling van de zalen was een drama. Dat hadden ze twee jaar terug echt beter gedaan. Verder was het geluid goed bij de zalen waar ik geweest ben. En er werd goed gedraaid.quote:Op zondag 14 december 2025 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
@:dud0r Zo te lezen was Thunderdome niet echt een succes, hoe vond jij het ?
Weer. Ze zijn er vanaf 2017 tm 2022 tussenuit geweest dacht ik.quote:
Je bent oud. Net als ik.quote:
Kan je later het uiterlijk ook weer aanpassen? Of heb ik nu tot het einde van de game een roze knot?quote:
Twee jaar terug was dat prima.quote:Op zondag 14 december 2025 09:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat was ook zo toen ik er jaren geleden was.
Jezus wat kut.quote:Op zondag 14 december 2025 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Twee jaar terug was dat prima.
Nu hadden ze een fuik gecreëerd ja binnenkomst waar je door moest om bij de zalen te komen. Boel mensen die ook daar pas muntjes gingen halen en die rijen waren achterlijk lang.
Stukken eenrichtingsverkeer waardoor je maar op 1 punt de zaal in kan wat zorgt voor teveel mensen op 1 plek.
Er werd idd wel goed gedraaid. Maar verder wel leuk gehad dus ?quote:Op zondag 14 december 2025 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Twee jaar terug was dat prima.
Nu hadden ze een fuik gecreëerd ja binnenkomst waar je door moest om bij de zalen te komen. Boel mensen die ook daar pas muntjes gingen halen en die rijen waren achterlijk lang.
Stukken eenrichtingsverkeer waardoor je maar op 1 punt de zaal in kan wat zorgt voor teveel mensen op 1 plek.
Ik heb het prima naar m'n zin gehad.quote:Op zondag 14 december 2025 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werd idd wel goed gedraaid. Maar verder wel leuk gehad dus ?
maar het voegt niet echt wat toe toch?quote:Op zondag 14 december 2025 10:05 schreef Ama het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat mijn toetsenbord blauw licht heeft en geen regenboog.
Is wel mooier hahaquote:Op zondag 14 december 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het voegt niet echt wat toe toch?![]()
Ja.quote:Op zondag 14 december 2025 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Kat, nog steeds tevreden met de S25?
Hahaha lolz. Nee. Ik moet hem altijd wakker maken.quote:
Veel plezierquote:Op zondag 14 december 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
Zooo boodschappen gehaald. Nu lekker Hogwarts Legacy spelen.
Alles gratis maken dan maar?quote:Op zondag 14 december 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat je reclame niet kan doorspoelen als je iets later terugkijkt.
Hier heeft u zowaar een punt, reclame schijnt helemaal niet te werken en toch is het een miljardenindustrie.quote:Op zondag 14 december 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Zonder reclame worden producten goedkoper. Dus tja. En men koopt het toch wel
Fake newsquote:Op zondag 14 december 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heeft u zowaar een punt, reclame schijnt helemaal niet te werken en toch is het een miljardenindustrie.
Ben nu Het Perfecte Plaatje van donderdag aan het terugkijken. Daarna nog een stream van Kingdom Come Deliverance kijken. Vanmiddag kleuren en De Klassieker kijken.quote:
Hey manquote:
Nee niet echt. Ben beetje grieperig dus even goed uitrusten.quote:
Ik heb elke dag leuke plannen, ik voer ze alleen niet uit.quote:
Ik ken het gevoel, ben ook net weer aan de beterende handquote:Op zondag 14 december 2025 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey man
[..]
Nee niet echt. Ben beetje grieperig dus even goed uitrusten.
Weet niet wat dat is laatste weken maar het ene na het andere virus slaat toe hier in huize Haags.
Kingdom Come ken ik niet echt. Owja de match tussen de clubs die ons afgelopen week weer te schande hebben gemaakt in Europaquote:Op zondag 14 december 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben nu Het Perfecte Plaatje van donderdag aan het terugkijken. Daarna nog een stream van Kingdom Come Deliverance kijken. Vanmiddag kleuren en De Klassieker kijken.
Gelukkig leeft een van de schutters nog. Vind het altijd te makkelijk als ze dood geschoten worden of zelfmoord plegen.quote:
Ditquote:Op zondag 14 december 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Je zult trouwens maar Joods zijn. Vroeger kon je in ieder geval nog vluchten naar een ander land. Tegenwoordig ben je nergens meer veilig
Laffe honden zijn het.quote:Op zondag 14 december 2025 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig leeft een van de schutters nog. Vind het altijd te makkelijk als ze dood geschoten worden of zelfmoord plegen.
Ik heb wel eens een Joods dinnetje gehad en die voelde zich niet meer veilig in Nederland, zonde wel voor de mannen want was "mooie makkelijke Daffie met haar dikke tieten"quote:Op zondag 14 december 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Je zult trouwens maar Joods zijn. Vroeger kon je in ieder geval nog vluchten naar een ander land. Tegenwoordig ben je nergens meer veilig
Kan je nagaan en dat is waarschijnlijk een lange tijd geledenquote:Op zondag 14 december 2025 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Joods dinnetje gehad en die voelde zich niet meer veilig in Nederland, zonde wel voor de mannen want was "mooie makkelijke Daffie met haar dikke tieten"
Middeleeuwen ja.quote:Op zondag 14 december 2025 12:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je nagaan en dat is waarschijnlijk een lange tijd geleden
Wie, Joden?quote:Op zondag 14 december 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laffe honden zijn het.
Van die zelfmoordaanslagen waarbij alleen de dader om het leven komt ben ik dan wel weer groot fan van.quote:Op zondag 14 december 2025 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig leeft een van de schutters nog. Vind het altijd te makkelijk als ze dood geschoten worden of zelfmoord plegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |