eyyyy pulliequote:
Geloof niet dat het er in zit voorlopigquote:Op zondag 14 december 2025 09:32 schreef Prisha het volgende:
let it snow let it snow let it snow....
denk het ook niet. Maar ach...die oude kerstliedjes hebben wel wat.quote:Op zondag 14 december 2025 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Geloof niet dat het er in zit voorlopig
Mag van mij.quote:Op zondag 14 december 2025 09:32 schreef Prisha het volgende:
let it snow let it snow let it snow....
zolang ik de weg niet op hoef....mag het van mij ookquote:
Succes met de verhuizingquote:Op zondag 14 december 2025 09:34 schreef Prisha het volgende:
ik zit hier tussen de verhuisdozen. Errug gezellig![]()
Druk bezig met de verhuizing. Wel vrij nu, 3 weken.
Morgen de sleutel van mijn nieuwe huis
thanks! En leuk!quote:Op zondag 14 december 2025 09:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Succes met de verhuizing![]()
Onze kaart is onderweg
Dat is altijd vervelend idd.quote:Op zondag 14 december 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
zolang ik de weg niet op hoef....mag het van mij ook
Succes daarmeequote:Op zondag 14 december 2025 09:34 schreef Prisha het volgende:
yep! Morgen de sleutel en de maandag erop, de 22e, komt de verhuiswagen. hebben we een week om wat dingen in het huis te doen.quote:
Wel altijd een gedoe dat verhuizen.quote:Op zondag 14 december 2025 09:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep! Morgen de sleutel en de maandag erop, de 22e, komt de verhuiswagen. hebben we een week om wat dingen in het huis te doen.
Pure horror is dat.quote:Op zondag 14 december 2025 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel altijd een gedoe dat verhuizen.
quote:Op zondag 14 december 2025 09:34 schreef Prisha het volgende:
Besef je opeens hoeveel spullen je hebt.quote:
ja dat wel. Maar aan de andere kant ook leuk...quote:Op zondag 14 december 2025 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel altijd een gedoe dat verhuizen.
ik beschouw het altijd als mooie gelegenheid vrijwel alles weg te mikkenquote:Op zondag 14 december 2025 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Besef je opeens hoeveel spullen je hebt.
Ik heb bijna alles weggedaan toen ik hier naar dit huis in Apeldoorn toe verhuisde. Alle meubels zowat. Heb alleen nog maar mijn stoel en wat kastjes en een logeerbedquote:Op zondag 14 december 2025 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dat welquote:Op zondag 14 december 2025 10:19 schreef pullup het volgende:
[..]
ik beschouw het altijd als mooie gelegenheid vrijwel alles weg te mikken![]()
Ruimt mooi op
quote:
Alles inpakken waar je dagen/weken mee bezig bent.quote:Op zondag 14 december 2025 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |