Zo kun je een emoji toevoegen aan je bericht als geheel. Dat kan handig zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ondertussen weet ik het meeste wel denk ik
En nu ik het zo lees hierboven, is dat dat smiley ding naast ja ava, nooit begrepen waarvoor dat dient.
Ik kijk er vaak naar en gebruik bijvoorbeeld die lachende vaak als iets grappig bedoeld is. Kan soms net iets extra's meegeven aan een post.quote:Op zondag 14 december 2025 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En nu ik het zo lees hierboven, is dat dat smiley ding naast ja ava, nooit begrepen waarvoor dat dient.
Jazeker, was zo leuk, ze is nog maar klein natuurlijk, want net een half jaar, maar zo vond haar cadeautjes zo leukquote:Op zondag 14 december 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog Sinterklaas gevierd met de kleine?
quote:Op zondag 14 december 2025 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo kun je een emoji toevoegen aan je bericht als geheel. Dat kan handig zijn.
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 14 december 2025 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo kun je een emoji toevoegen aan je bericht als geheel. Dat kan handig zijn.
Ik doe er ook niets mee hoor, kijk er niet eens naarquote:Op zondag 14 december 2025 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Yep! Soms vind ik een smiley too much of niet voldoende en dan is zo'n PI erbij wel handig.quote:Op zondag 14 december 2025 18:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kijk er vaak naar en gebruik bijvoorbeeld die lachende vaak als iets grappig bedoeld is. Kan soms net iets extra's meegeven aan een post.
Som wil ik ook gewoon niet eens weten... er is al genoegquote:Op zondag 14 december 2025 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo kan ik nog wel een paar dingen bedenken.
Oke oop!quote:Op zondag 14 december 2025 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Som wil ik ook gewoon niet eens weten... er is al genoeg
Vooral als je iets ironisch wil zeggen.quote:Op zondag 14 december 2025 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Soms vind ik een smiley too much of niet voldoende en dan is zo'n PI erbij wel handig.
Nu moet ik daar ook op gaan letten... Ik geef geen garantiequote:Op zondag 14 december 2025 18:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kijk er vaak naar en gebruik bijvoorbeeld die lachende vaak als iets grappig bedoeld is. Kan soms net iets extra's meegeven aan een post.
Of als je extra duidelijk wil maken dat je een grapje maakt.quote:Op zondag 14 december 2025 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vooral als je iets ironisch wil zeggen.
Dat je oud bent.quote:Op zondag 14 december 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
oop?
Hahaha chips.. ik ga het ook niet vragen!
Je moet niets.quote:Op zondag 14 december 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu moet ik daar ook op gaan letten... Ik geef geen garantie
Dat zijn we allemaal, toch?quote:
Er was een tijd dat ik dan zei "Je bent zou oud als je je voelt", maar daar wordt het ook niet beter van.quote:
Nee dat is ook niet meer altijd zo. Af en toe wat stram bij het opstaan, maar ik voel me nog geen oma.quote:Op zondag 14 december 2025 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik dan zei "Je bent zou oud als je je voelt", maar daar wordt het ook niet beter van.
Ik welquote:Op zondag 14 december 2025 18:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet meer altijd zo. Af en toe wat stram bij het opstaan, maar ik voel me nog geen oma.
Stoere oma.quote:Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar oma is gisteren nog wel van de wildwaterbaan af geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Dan weten ze nog niets van SInterklaas zo klein.quote:Op zondag 14 december 2025 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, was zo leuk, ze is nog maar klein natuurlijk, want net een half jaar, maar zo vond haar cadeautjes zo leuk
Heb jij ook Sinterklaas gevierd Dot?
quote:Op zondag 14 december 2025 18:51 schreef Domnivoor het volgende:
Je bent zo oud als je eruitziet![]()
40+:Best een flatteuze foto nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Dat is zo leuk en spannend voor die kleintjes.quote:Op zondag 14 december 2025 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weten ze nog niets van SInterklaas zo klein.
Wat gaat het snel he, alweer een half jaar
Ja zzeker met een SInterklaas en drie zwarte pieten.
De kleintjes vonden het geweldig
De twee die niet geloven, of stiekem nog wel geloven waren het stilste en hadden de rooiste wangetjesquote:Op zondag 14 december 2025 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zo leuk en spannend voor die kleintjes.
mooiquote:
Altijd goede plannen hier.quote:
Hannibalquote:
Goedenavondquote:
quote:Op zondag 14 december 2025 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben al een week films aan het kijken ipv series. Iets met een begin en gelijk een eind hebben.
Vandaag Marry Poppins maar weer eens gekeken.
Daar is een nieuwe van toch?quote:Op zondag 14 december 2025 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben al een week films aan het kijken ipv series. Iets met een begin en gelijk een eind hebben.
Vandaag Marry Poppins maar weer eens gekeken.
Ja maar die durfde ik nog niet aan. Ik dacht eerst ff die oude weer en dan zie ik binnenkort wel of ik die nieuwe wil zien.quote:
Ik heb de oude vroeger wel gezien.quote:Op zondag 14 december 2025 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar die durfde ik nog niet aan. Ik dacht eerst ff die oude weer en dan zie ik binnenkort wel of ik die nieuwe wil zien.
Zeker.quote:Op zondag 14 december 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gister, silence of the lambs gekeken. Is dat wel goed?
quote:Op zondag 14 december 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gister, silence of the lambs gekeken. Is dat wel goed?
Geinig.quote:Op zondag 14 december 2025 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Daar heeft Soul een lijstje van met een motvlinder.
En de DVD zit daar ook in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |