abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219490136
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 08:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De beste vrije dagen :Y

Ik ben er ook altijd dol op, al moet ik bekennen dat de glans er wel ietsje afgaat nu het overmacht is.
Dat snap ik ook heel goed :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219490505
Iets erop doen moet ik juist even niet doen - het is begonnen als reactie op zonnebrandcrčme, en omdat ik daar pukkeltjes van kreeg en die maar niet weg gingen ben ik het ook gaan schoonmaken met gezichtsreiniger (wat ik normaal nooit deed), en daarna twee smeersels via de huisarts. Het idee is dat even helemaal niks erop doen misschien wel kan helpen om tot rust te komen en te helen, waarbij je dan ook wel verwacht dat het eerst wat erger wordt. Ik denk niet per se dat antihistamine zal helpen, omdat het geen allergische reactie is volgens mij, maar wie weet. Ik heb de afgelopen 7 weken afweerremmende crčme gesmeerd, dus wellicht dat het nu iets te enthousiast aan het 'afweren' is en het dan wel wat doet in dat iets temperen. En anders maar gewoon uitzitten en genoeg afleiding zoeken.

Vanmiddag heb ik iig afleiding, ik ga naar een soort speeddaten maar dan met spellen (9 rondes, 9 minuten per spel, na 3 rondes een pauze). Geen idee wat voor spellen. Ik hoop dingen als ikea krukje in elkaar zetten, zo hoog mogelijke toren bouwen met materialen xyz ofzo, want de meeste bord/kaartspelletjes vind ik verder niet per se leuk haha. Maar wel lekker laagdrempelige manier om in een uur of drie, 9 verschillende mensen te zien. En als totaal niet klikt kun je gewoon het spelletje spelen. Dus ben erg benieuwd.
pi_219490536
Bondi Beach ;( :X :(
  zondag 14 december 2025 @ 11:27:34 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219490545
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 09:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Welke heb je, de af of dz en de 300 of 400?
Ik heb nu een gewone Philips xl en de twee bakken lijken me best wel handig, om ook wat meer hele maaltijden erin te kunnen maken en ook niet steeds tussendoor extra dingen erin te moeten stoppen want verschillende tijden enzo. En in het kader van het makkelijker maken om beter voor mezelf te zorgen, leek dat me wel chill. Dat ik in ene bak groente kan doen en in de ander tofu, tempeh of kip oid. En heb jij er verder ook accessoires bij? Van die siliconen mandjes of grill rekje oid? En gebruik je die ook echt?

#zoveelvragen ;)
moest het even googlen, wij hebben de AF400

we hebben geen accessoires. we gooien meestal een hele kip in het ene bakje en frites in het andere bakje :P
ik piepte er vandaag een bolletje mee op :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 december 2025 @ 11:32:52 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219490617
Sportief gedaan w/
Nog te doen

• Boodschappen
• Poetsen
• Klassieker en Schaatsen kijken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219490764
Zo. Cauberg op gestrompeld met rugzak en al. Nu even rust, straks komt er nog 10 man en gaan we snel lunchen en dan weer de berg af naar de kerstmarkt. Daar moeten we om 1300 zijn maar dat gaat niet lukken denk ik. We zien het wel allemaal.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219491265
Voor de mensen zķnder haard en sfeerverhogend met de kerstdagen zouden willen stoken…dan staan hier de opties om haardvuur op het tv scherm te tonen: https://slimster.nl/telev(...)s2h5bxzQUgoKq2qTNlr2

Vandaag eens de kerstprullen hier en daar hangen en leggen en optuigen.
(Stiekem verheug ik mij al op 2 januari en opruimen 😎) .
pi_219491456
Kerstbalhaakjes >:O Het is gewoon kunst.
Dan word ik nieuwsgierig naar de machines, die het product uitspuwen en in een doosje krijgen. En doosjes dichtplakken. En naar degene, die het doosje ontwerpt, de tekst in alle talen. En de machine, die het doosje drukt en vouwt.
En ondertussen ben ik geduldig de kluwen aan het ontwarren.

pi_219491517
Terug in het doosje…haha lukt niet >:O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219491543
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Cauberg op gestrompeld met rugzak en al. Nu even rust, straks komt er nog 10 man en gaan we snel lunchen en dan weer de berg af naar de kerstmarkt. Daar moeten we om 1300 zijn maar dat gaat niet lukken denk ik. We zien het wel allemaal.
60 meter hoogteverschil, ik heb het dubbele als ik de hond uitlaat :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219491679
Kater.

Retox.

Zwaarleven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219492806
Morgen naar het Stedelijk Museum voor de expositie van Erwin Olaf *O*
@borisz was jij daar ook naartoe geweest?
pi_219493281
Trein terug naar de bewoonde wereld. Het was tof. Maar ik ben wel enigszins kapot nu. Vroeg naar bed denk ik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219494509
* sigme is patatbakkende
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 17:16:31 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219494533
Patat heb ik afgelopen twee weken wel al voldoende gehad. En aankomende week krijg ik het ook wel.

Lasagne met zelfgemaakte ragu uit de diepvries (en 2 jaar over datum bladen :@ ) staat in de oven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219494740
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 17:16 schreef derLudolf het volgende:
Patat heb ik afgelopen twee weken wel al voldoende gehad. En aankomende week krijg ik het ook wel.

Lasagne met zelfgemaakte ragu uit de diepvries (en 2 jaar over datum bladen :@ ) staat in de oven.
Ga je weer terug? Voor hoe lang dan?

Ter herinnering: is het ergens helder vannacht?
The Netherlands may witness one of the year’s most impressive sky shows this Sunday night. The Geminid meteor shower could produce 80+ shooting stars per hour, as dust from asteroid 3200 Phaethon burns up in our atmosphere.
Clear skies are key — head somewhere dark, far from city lights, and look toward bright Jupiter, near the Gemini constellation.
If the clouds cooperate, this rare spectacle will light up the Dutch sky.
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 17:49:54 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219494763
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 17:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ga je weer terug? Voor hoe lang dan?
Morgen 6u vertrek. Donderdagmiddag weer terug. Vrijdag vrij
pi_219494799
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 17:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Morgen 6u vertrek. Donderdagmiddag weer terug. Vrijdag vrij
En dan klaar daar?
We have far more in common than that which devides us..
pi_219494899
Heerlijke middag met een superleuk escapespel, hilarisch als je 3 verdiepingen hebt _O-
Aanrader dus @Tele6 !!
We hebben 2 van de 6 missies gedaan.
Andere 4 doen ze thuis.
1 nadeel: als je alle missies hebt gespeeld kan je het niet meer spelen omdat je alle antwoorden al kent.
Dus doorgeven aan vrienden of familie dan :)
pi_219494990
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Trein terug naar de bewoonde wereld.
Euj }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219495008
Beentje omhoog en op de bank.
Concert was mooi en sfeervol. Mijn moeder moest er een beetje van huilen O+

Morgen mijn zooi opruimen. Het was wel duidelijk wie van kerst houdt en in de organisatie zat: ruim de helft van de aankleding kwam van mij af _O-

Nu nog wel wat volle dagen,maar geen organisatie meer *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 18:27:54 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219495049
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En dan klaar daar?
Voor dit jaar. Hopelijk staat dan alles op de plek en zijn alle kabels getrokken. Maar hekwerk en veiligheid nog niet. Ik sta nog niet in de planning om volgend jaar terug te gaan, maar dan moet alles getest worden. Kijken of de robots (3 stuks) allemaal op de juiste plek staan.

Verder moeten nog wat delen uitgewisseld worden, daarvan hadden we tijdens het testen in NL al uitgevonden dat het niet werkt.

Sommige dingen kosten ook veel tijd, donderdag was ik bijvoorbeeld paar uur bezig met een lichtscherm te plaatsen. Die moeten in lijn staan, waterpas en haaks op de machine. Valt tegen als de vloer alles behalve recht is.
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 18:28:50 #73
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219495055
Ik denk dat we daar in februari ook nog wel zijn.
pi_219495065
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 18:27 schreef derLudolf het volgende:
Die moeten in lijn staan, waterpas en haaks op de machine. Valt tegen als de vloer alles behalve recht is.
Nee joh, je moet het linker- en rechterdeel tegen elkaar aan plakken met wat gaffa-tape.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219495219
quote:
80s.gif Op zondag 14 december 2025 18:30 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee joh, je moet het linker- en rechterdeel tegen elkaar aan plakken met wat gaffa-tape.
Precies. Heb je ook geen last van alarmen die afgaan en zo ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')