Dat snap ik ook heel goedquote:Op zondag 14 december 2025 08:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De beste vrije dagen
Ik ben er ook altijd dol op, al moet ik bekennen dat de glans er wel ietsje afgaat nu het overmacht is.
moest het even googlen, wij hebben de AF400quote:Op zondag 14 december 2025 09:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Welke heb je, de af of dz en de 300 of 400?
Ik heb nu een gewone Philips xl en de twee bakken lijken me best wel handig, om ook wat meer hele maaltijden erin te kunnen maken en ook niet steeds tussendoor extra dingen erin te moeten stoppen want verschillende tijden enzo. En in het kader van het makkelijker maken om beter voor mezelf te zorgen, leek dat me wel chill. Dat ik in ene bak groente kan doen en in de ander tofu, tempeh of kip oid. En heb jij er verder ook accessoires bij? Van die siliconen mandjes of grill rekje oid? En gebruik je die ook echt?
#zoveelvragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
60 meter hoogteverschil, ik heb het dubbele als ik de hond uitlaatquote:Op zondag 14 december 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Cauberg op gestrompeld met rugzak en al. Nu even rust, straks komt er nog 10 man en gaan we snel lunchen en dan weer de berg af naar de kerstmarkt. Daar moeten we om 1300 zijn maar dat gaat niet lukken denk ik. We zien het wel allemaal.
Ga je weer terug? Voor hoe lang dan?quote:Op zondag 14 december 2025 17:16 schreef derLudolf het volgende:
Patat heb ik afgelopen twee weken wel al voldoende gehad. En aankomende week krijg ik het ook wel.
Lasagne met zelfgemaakte ragu uit de diepvries (en 2 jaar over datum bladen) staat in de oven.
Morgen 6u vertrek. Donderdagmiddag weer terug. Vrijdag vrijquote:Op zondag 14 december 2025 17:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ga je weer terug? Voor hoe lang dan?
En dan klaar daar?quote:Op zondag 14 december 2025 17:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Morgen 6u vertrek. Donderdagmiddag weer terug. Vrijdag vrij
Eujquote:
Voor dit jaar. Hopelijk staat dan alles op de plek en zijn alle kabels getrokken. Maar hekwerk en veiligheid nog niet. Ik sta nog niet in de planning om volgend jaar terug te gaan, maar dan moet alles getest worden. Kijken of de robots (3 stuks) allemaal op de juiste plek staan.quote:
Nee joh, je moet het linker- en rechterdeel tegen elkaar aan plakken met wat gaffa-tape.quote:Op zondag 14 december 2025 18:27 schreef derLudolf het volgende:
Die moeten in lijn staan, waterpas en haaks op de machine. Valt tegen als de vloer alles behalve recht is.
Precies. Heb je ook geen last van alarmen die afgaan en zoquote:Op zondag 14 december 2025 18:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh, je moet het linker- en rechterdeel tegen elkaar aan plakken met wat gaffa-tape.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |