abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219487431
Heeft hier overigens iemand toevallig een ninja airfryer dual zone af300/af400 of dz300/dz400? Zo ja, bevalt 't? Is het makkelijk schoon te maken? Werkt het ook goed met bakpapier bakjes erin of is dan het hele idee van die crisp platen oid weg? Gebruik je er olie in of helemaal niet?
  zaterdag 13 december 2025 @ 23:56:10 #27
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219487547
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Heeft hier overigens iemand toevallig een ninja airfryer dual zone af300/af400 of dz300/dz400? Zo ja, bevalt 't? Is het makkelijk schoon te maken? Werkt het ook goed met bakpapier bakjes erin of is dan het hele idee van die crisp platen oid weg? Gebruik je er olie in of helemaal niet?
op al je vragen (behalve de laatste) , ja :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219487664
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
O+

(Passief agressief is niet de stijl hier trouwens, het is hier meestal actief agressief. De "Ik denk dat je naar Tante gaat om er de hele avond alleen maar nare dingen over mij te gaan zitten zeggen" is bv ook langsgekomen)
Heet jouw moeder Monique Hansler
:% :{
pi_219487890
Ik vind de schuimblokbakken in van die Jumping XXL trampolinehallen best een goed alternatief voor de ballenbakervaring :Y

Het is dat ik het rondspringen met mijn hoofd niet trek, maar anders zou ik er wekelijks te vinden zijn denk ik :D
pi_219489044
Hallo.
Op tijd.

Gisteren toch nog tot een uur of 2 bezig geweest met werkgerelateerde dingetjes. De rest van de dag niet zoveel uitgevoerd.
En toen appte Ex-Baas om half 10. Of ik alsjeblieft bij wilde springen vandaag. Eventjes. Vanmiddag. Wegens onvoorziene chaos.
Mijn voorwaarde was dat ik thuis kon eten wegens rijpe oesterzwammen en de rest van de week ben ik natuurlijk ook niet thuis. Dat was prima.
Hij noemde me een schatje toen ik toe zei, dat heb ik m nog nooit horen zeggen :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219489049
In de categorie "eten" wil ik vandaag eigenlijk ook beslissen hoe of wat met Kerst, zodat ik boodschappenlijst kan maken en er niet meer over na hoef te denken.
pi_219489093
Ik heb al een bezorgmoment op 24 december gereserveerd. En rundvlees van de boerderij ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219489121
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb al een bezorgmoment op 24 december gereserveerd. En rundvlees van de boerderij ^O^
Wat wordt er gegeten met kerst dan? :)
pi_219489140
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 07:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Wat wordt er gegeten met kerst dan? :)
Kerstavond wil mijn oudste beef wellington maken. Wat hij erbij wil maken weet ik nog niet, daar moeten we nog even voor gaan zitten. Eerste kerstdag eten we bij mijn ouders en twee kerstdagen zijn we met zn drietjes (waarvan een matige eter) dus ik denk zoiets als een borrelplank en een fijne soep ofzo.

En jij?
pi_219489150
Goedemorgen!

Volgens mij had ik deze nog niet geplaatst. Is van een paar dagen geleden maar de bevers breiden 'm momenteel niet uit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219489157
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 07:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Kerstavond wil mijn oudste beef wellington maken. Wat hij erbij wil maken weet ik nog niet, daar moeten we nog even voor gaan zitten. Eerste kerstdag eten we bij mijn ouders en twee kerstdagen zijn we met zn drietjes (waarvan een matige eter) dus ik denk zoiets als een borrelplank en een fijne soep ofzo.

En jij?
Ik heb nog geen idee.
Kerstmiddag/avond zal ongetwijfeld vette hap in de binnenstad worden.
Eerste kerstdag moeten wij koken. Ik overweeg vrij klassiek, met grote schalen op tafel.
Tweede kerstdag ben ik aan het werk. :+
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 08:16:16 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219489304
quote:

[..]
O+

(Passief agressief is niet de stijl hier trouwens, het is hier meestal actief agressief. De "Ik denk dat je naar Tante gaat om er de hele avond alleen maar nare dingen over mij te gaan zitten zeggen" is bv ook langsgekomen)
"Veel positiefs valt er ook niet te zeggen" :X
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219489339
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee hoor, want Clubs kind gaat gewoon lekker naar de opvang *O*
De beste vrije dagen :Y

Ik ben er ook altijd dol op, al moet ik bekennen dat de glans er wel ietsje afgaat nu het overmacht is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219489356
quote:

[..]
O+

Wat maakt dat je er nog steeds naartoe gaat?
Ik vind het top hoe je hun houding niet jezelf (meer?) aanrekent maar het lijken me geen fijne bezoekjes zo :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219489383
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:38 schreef Tele6 het volgende:
De "we gaan Tele niet helpen met haar verhuizing want dat is veel te vermoeiend en zo bijzonder is een nieuw appartement niet, we gaan Broertje een week helpen met zijn verhuizing en dat is vet vermoeiend maar het is het ZO waard!!!" was een actieve keuze.
Zo klinken jullie ook wel een beetje, zelfstandige capabele Tele en broertje dat nog wat meer moet werken aan zijn vaardigheden.

Spoiler gaat niet over mij dus ik geloof dat ik die straks nog wel even weghaal. Als t goed is wordt ie door de quote ook niet zo makkelijk gequote

[ Bericht 17% gewijzigd door Vanyel op 14-12-2025 22:18:00 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219489398
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
23 en 30 hier, voor meer ruimte om shit op te vangen als Albert faalt bij het leveren.
Boerderij in de buurt? O-)
pi_219489491
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]
op al je vragen (behalve de laatste) , ja :P
Welke heb je, de af of dz en de 300 of 400?
Ik heb nu een gewone Philips xl en de twee bakken lijken me best wel handig, om ook wat meer hele maaltijden erin te kunnen maken en ook niet steeds tussendoor extra dingen erin te moeten stoppen want verschillende tijden enzo. En in het kader van het makkelijker maken om beter voor mezelf te zorgen, leek dat me wel chill. Dat ik in ene bak groente kan doen en in de ander tofu, tempeh of kip oid. En heb jij er verder ook accessoires bij? Van die siliconen mandjes of grill rekje oid? En gebruik je die ook echt?

#zoveelvragen ;)
pi_219489535
Tevens eens met @Cat-astrophe , @Tele6 , het klinkt zoals je het opschrijft alsof je de uitspraken/beslissingen van je ouders met wat meer afstand kunt bekijken in plaats van het je persoonlijk aan te trekken. Is dat inderdaad zo? Hoe dan ook knap hoe je er mee om gaat, ook als je het je wel nog wat persoonlijk aantrekt :*

Mijn gezicht jeukttt weer. Iemand een idee wat ik daar tegen kan doen, zonder er iets op te smeren? Ik doe nu soms een klein beetje duwen (niet wrijven), zou koelen ook helpen? Ik probeer minstens 2 weken niks eraan doen vol te houden, maar ik zit nu op 3 hele dagen (sinds wo avond) en de uitslag/pukkeltjes zijn veel meer geworden, met name links, en ook vooral links jeukt het dus, soms een beetje, soms een beetje veel. Dus ik heb wat extra anti-jeuk-opties en doorzettingsvermogen nodig om het echt die minstens 2 weken vol te houden om te kijken of het dan ook weer minder wordt. En ik dan de vier weken antibiotica kan ontwijken. Ipv nu toch de huisarts bericht te sturen of ik antibiotica en crème mag komen ophalen morgenochtend :D
pi_219489651
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 09:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn gezicht jeukttt weer.
Jezelf ergens anders pijn doen. Gemeen tussen je duim en wijsvinger knijpen ofzo. Gaat de aandacht daarheen.
pi_219489687
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 09:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jezelf ergens anders pijn doen. Gemeen tussen je duim en wijsvinger knijpen ofzo. Gaat de aandacht daarheen.
Ah ja, afleiding. Dank. Ik begin met minder pijnlijke afleiding zoeken denk ik ;) maar indien niet lukt, zeker een optie dit!
pi_219489750
Mogge!

Weer mogen opstaan zonder al te veel pijn. Geen idee waarom maar wat heerlijk.

Wat lastig die jeuk @vlindertje89 Koelen lijkt me het beste maar ik zit nu diep na te denken wat mijn moeder ons gaf wanneer we jeuk hadden, het was een poeder maar geen talk poeder.

Kerstboodschappen, ga daar volgende week eens over nadenken, maar bij ons is het echt op het allerlaatste moment weten of het doorgaat, dus niet al te veel wat niet lang bewaard kan worden of het moet in de vriezer kunnen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219489785
Goedemorgen :W
Gisterenavond was de boek- en bierproeverij over The Hunger Games erg geslaagd. Lekkere bieren en ook leuke hapjes.
pi_219489801
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 09:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn gezicht jeukttt weer. Iemand een idee wat ik daar tegen kan doen, zonder er iets op te smeren? Ik doe nu soms een klein beetje duwen (niet wrijven), zou koelen ook helpen? Ik probeer minstens 2 weken niks eraan doen vol te houden, maar ik zit nu op 3 hele dagen (sinds wo avond) en de uitslag/pukkeltjes zijn veel meer geworden, met name links, en ook vooral links jeukt het dus, soms een beetje, soms een beetje veel. Dus ik heb wat extra anti-jeuk-opties en doorzettingsvermogen nodig om het echt die minstens 2 weken vol te houden om te kijken of het dan ook weer minder wordt. En ik dan de vier weken antibiotica kan ontwijken. Ipv nu toch de huisarts bericht te sturen of ik antibiotica en crème mag komen ophalen morgenochtend :D
Antihistamine?
Spoilers!
pi_219489840
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 09:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ah ja, afleiding. Dank. Ik begin met minder pijnlijke afleiding zoeken denk ik ;) maar indien niet lukt, zeker een optie dit!
Antihistamine tabletje?
Op mijn jeukooglid helpt vaseline, maar dat is omdat ik atopisch eczeem heb, en het jeukt omdat het droog is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_219490116
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 08:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
23 en 30 hier, voor meer ruimte om shit op te vangen als Albert faalt bij het leveren.
Boerderij in de buurt? O-)
Wij zijn nog een paar dagen in Duitsland, dus eerder kan niet. Maar iets claimen voor de 30e is ook een goed idee. En ik app je even.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')