op al je vragen (behalve de laatste) , jaquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Heeft hier overigens iemand toevallig een ninja airfryer dual zone af300/af400 of dz300/dz400? Zo ja, bevalt 't? Is het makkelijk schoon te maken? Werkt het ook goed met bakpapier bakjes erin of is dan het hele idee van die crisp platen oid weg? Gebruik je er olie in of helemaal niet?
Heet jouw moeder Monique Hanslerquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
(Passief agressief is niet de stijl hier trouwens, het is hier meestal actief agressief. De "Ik denk dat je naar Tante gaat om er de hele avond alleen maar nare dingen over mij te gaan zitten zeggen" is bv ook langsgekomen)
Wat wordt er gegeten met kerst dan?quote:Op zondag 14 december 2025 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb al een bezorgmoment op 24 december gereserveerd. En rundvlees van de boerderij
Kerstavond wil mijn oudste beef wellington maken. Wat hij erbij wil maken weet ik nog niet, daar moeten we nog even voor gaan zitten. Eerste kerstdag eten we bij mijn ouders en twee kerstdagen zijn we met zn drietjes (waarvan een matige eter) dus ik denk zoiets als een borrelplank en een fijne soep ofzo.quote:
Ik heb nog geen idee.quote:Op zondag 14 december 2025 07:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kerstavond wil mijn oudste beef wellington maken. Wat hij erbij wil maken weet ik nog niet, daar moeten we nog even voor gaan zitten. Eerste kerstdag eten we bij mijn ouders en twee kerstdagen zijn we met zn drietjes (waarvan een matige eter) dus ik denk zoiets als een borrelplank en een fijne soep ofzo.
En jij?
"Veel positiefs valt er ook niet te zeggen"quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
(Passief agressief is niet de stijl hier trouwens, het is hier meestal actief agressief. De "Ik denk dat je naar Tante gaat om er de hele avond alleen maar nare dingen over mij te gaan zitten zeggen" is bv ook langsgekomen)
De beste vrije dagenquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee hoor, want Clubs kind gaat gewoon lekker naar de opvang
Wat maakt dat je er nog steeds naartoe gaat?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo klinken jullie ook wel een beetje, zelfstandige capabele Tele en broertje dat nog wat meer moet werken aan zijn vaardigheden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:38 schreef Tele6 het volgende:
De "we gaan Tele niet helpen met haar verhuizing want dat is veel te vermoeiend en zo bijzonder is een nieuw appartement niet, we gaan Broertje een week helpen met zijn verhuizing en dat is vet vermoeiend maar het is het ZO waard!!!" was een actieve keuze.
23 en 30 hier, voor meer ruimte om shit op te vangen als Albert faalt bij het leveren.quote:Op zondag 14 december 2025 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb al een bezorgmoment op 24 december gereserveerd. En rundvlees van de boerderij
Welke heb je, de af of dz en de 300 of 400?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op al je vragen (behalve de laatste) , ja
Jezelf ergens anders pijn doen. Gemeen tussen je duim en wijsvinger knijpen ofzo. Gaat de aandacht daarheen.quote:
Ah ja, afleiding. Dank. Ik begin met minder pijnlijke afleiding zoeken denk ikquote:Op zondag 14 december 2025 09:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jezelf ergens anders pijn doen. Gemeen tussen je duim en wijsvinger knijpen ofzo. Gaat de aandacht daarheen.
Antihistamine?quote:Op zondag 14 december 2025 09:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn gezicht jeukttt weer. Iemand een idee wat ik daar tegen kan doen, zonder er iets op te smeren? Ik doe nu soms een klein beetje duwen (niet wrijven), zou koelen ook helpen? Ik probeer minstens 2 weken niks eraan doen vol te houden, maar ik zit nu op 3 hele dagen (sinds wo avond) en de uitslag/pukkeltjes zijn veel meer geworden, met name links, en ook vooral links jeukt het dus, soms een beetje, soms een beetje veel. Dus ik heb wat extra anti-jeuk-opties en doorzettingsvermogen nodig om het echt die minstens 2 weken vol te houden om te kijken of het dan ook weer minder wordt. En ik dan de vier weken antibiotica kan ontwijken. Ipv nu toch de huisarts bericht te sturen of ik antibiotica en crème mag komen ophalen morgenochtend
Antihistamine tabletje?quote:Op zondag 14 december 2025 09:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah ja, afleiding. Dank. Ik begin met minder pijnlijke afleiding zoeken denk ikmaar indien niet lukt, zeker een optie dit!
Wij zijn nog een paar dagen in Duitsland, dus eerder kan niet. Maar iets claimen voor de 30e is ook een goed idee. En ik app je even.quote:Op zondag 14 december 2025 08:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
23 en 30 hier, voor meer ruimte om shit op te vangen als Albert faalt bij het leveren.
Boerderij in de buurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |