Hier schijnt de zon volop!quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes uit een regenachtig Valkenburg. Over een uurtje kan ik mijn kamer in. Nu eerst even een kloeke Weihenstephaner. Ik ga er een leuk weekend van maken!
Veel plezier vanavond, past je Aussie nog ?quote:
Nee. De laatste keer dat ik een Aussie had was ik 12quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond, past je Aussie nog ?
Was er gisteren nogquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
ik heb koen al een tijdje niet online gezien?
je bent toch al goed bezig, denk dat je van nature een beetje chaotisch bentquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
ik zou wel willen dat ik mij wat meer kan concetreren op iets
nou hop.... weer wandelen jij... die extra stapjes terug krijgenquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Wel jammer dat de stappenteller een paar duizend stapjes is vergeten
geen zwembad aanwezig?quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie kamer. Misschien nog even naar buiten straks. Of darts kijken natuurlijk
Nee helaas. Erg jammer. Had ik zeker nu goed kunnen gebruiken qua knie. Maar goed. Ik vermaak me uitstekend hier. Heerlijk die lange dagen hier. Veel dichter bij de evenaar dus langer daglichtquote:
Wil de keuken wat anders indelen. Dus daar ga ik eens beginnen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je als eerste in je huis doen?
Etto is wel vermist.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
ik heb koen al een tijdje niet online gezien?
je bent nog te jong voor een verzorgings tehuis nog even doorbikkelenquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
5 uur. Nu pas einde werkdag. Half negen lag ik nog in bedMeer van dit soort dagen graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |