Nee, heb gisteren het laatste gedaan. Jaarverslag is klaar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu ben je duidelijk niet aan het werk
Geen boodschappen helaas voor jouquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Laforest moet taart eten, Dotteke moet boodschappen doen.... Ik zou zeggen: doe je ding
Kan zijn gf/vrouw doen ?quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen boodschappen helaas voor jou
Hmm.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen boodschappen helaas voor jou
Ik doe het nog vrijwillig ook. WIlde niet de hele dag in huis zitten nietsdoenquote:
Niks mis mee. Ik help de buurt schoonmaken/houden, strand enzo. Vrijwilligquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het nog vrijwillig ook. WIlde niet de hele dag in huis zitten nietsdoen
Jij doet de was?quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
tijd om wat te gaan doen.
[ afbeelding ]
Nee hij wil dat ik boodschappen ga doen zodat hij punten kan pakkenquote:
Moet hij nog wel met mijn gebolk dealenquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij wil dat ik boodschappen ga doen zodat hij punten kan pakken
Exact dit. Laforest gaat feest vieren, jij lekker naar de winkel, kan ik mooi even punten pakken. Want vanmiddag kan ik niet bolken, dus het moet nu wel even.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij wil dat ik boodschappen ga doen zodat hij punten kan pakken
Ik zit buiten. In de zonquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Exact dit. Laforest gaat feest vieren, jij lekker naar de winkel, kan ik mooi even punten pakken. Want vanmiddag kan ik niet bolken, dus het moet nu wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |