De tering zegquote:Op zaterdag 13 december 2025 07:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die verschoont echt niet elke week zijn bed in dat stinkhok, geloof ik niks van. Met je fusie.
En dan ook nog in de ruimte waar gerookt wordt en feesten worden gehouden; wat een bende.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De tering zeg
- 3 cm stof op alles
- met schoenen aan op bed liggen
- stoplicht
- lompen die aan de kroonluchter hangen
- gele muren en plafond bezaaid met spinnenrag
- willekeurig paar krukken
- gordijn en posters wat al half afgestorven is
En dan kan je nog zien dat ze een poging tot opruimen hebben gedaan voor de foto want ik traceer slechts 2 flessen drank
Studentenleven is altijd een keer, en dan nooit meer
Het zou helemaal mooi zijn als ze iets als binnenhuisarchitect studeren ofzo
Gewoon sociaal je huisgenoten uitnodigen om te kijken, waarvan 1 het netjes filmt voor de nabespreking.quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:33 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe doe je dat als je een chimeid mee hebt naar huis dan
Okquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:28 schreef Ansa het volgende:
Ik zou.mijn kind nooit toestaan in zoiets te wonen of lid te worden van Minerva.
Komt toch echt uit een krant.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:47 schreef Jippie het volgende:
Geen NWS @:Alpha0 ik ga dit item in VER plaatsen.
Succes
Dit dacht ik ook, precies met die reden inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Een stom woord dus het zal wel Vlaams zijn?
Ik kan dit op 2 manieren interpreterenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, precies met die reden inderdaad.
Zegt het woord ‘volwassen’ je iets?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:28 schreef Ansa het volgende:
Ik zou.mijn kind nooit toestaan in zoiets te wonen of lid te worden van Minerva.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |