Zij kan haar punt sowieso niet maken want het lukt haar nog niet om een zin af te maken.quote:Op zondag 14 december 2025 11:11 schreef Cyan het volgende:
Volgens Deeeeevid is Iris erg Dutch (lees to the point). Deeeeeevid draait steeds rondjes volgens Iris. Als er iemand is die niet in een rechte lijn haar punt kan maken is het Iris wel.
[ afbeelding ]
En misschien kwam het door de kleur van haar jurkje, ik vond haar ook echt niet super mager. Vond naaf lijfje gewoon normaal voor een kleuter. En zo nu en dan zal die drinkvoeding nodig voor ondersteuning na ziek zijn maar zo ziek en mager als DBM ons wil laten denken, zo zie ik dat niet. (En als mijn kind zo ziek geweest was afgelopen week had ik de verjaardag echt verplaatst)quote:Op zondag 14 december 2025 10:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Van alle foto's die DBM gemaakt zou hebben vindt ze de foto van dochter met drinkvoeding echt prachtig!
Ondanks het ziek zijn deed ze het zo goed. Hoe ziek is dat meisje geweest als ze wel een verjaardag heeft kunnen vieren?
MB is blij met de aandacht, die ziet in iedereen een beste vriendinquote:Op zondag 14 december 2025 10:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
100% en ik snap niet dat MB dat niet ziet.
De werknemers zijn natuurlijk lieve vrienden, en dan doe je dat 🫣😆quote:Op zondag 14 december 2025 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Wie geeft er nog meer een cadeau aan zijn werkgever? Ik ken niemand die dat doet. Ook nog nooit ergens gehoord in de familie en vrienden kring. Maar bij de Nagelkerkjes krijgen ze dat ieder jaar van hun personeel. Ik vind dat altijd zo apart. Het is toch een bedankje voor je inzet als baas naar werknemer zijnde? Niet andersom? Of ligt dat aan mijn kijk daarop?
Ik denk dat het ook aan de werkomgeving ligt en wat voor een werkgever je bent.quote:Op zondag 14 december 2025 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Wie geeft er nog meer een cadeau aan zijn werkgever? Ik ken niemand die dat doet. Ook nog nooit ergens gehoord in de familie en vrienden kring. Maar bij de Nagelkerkjes krijgen ze dat ieder jaar van hun personeel. Ik vind dat altijd zo apart. Het is toch een bedankje voor je inzet als baas naar werknemer zijnde? Niet andersom? Of ligt dat aan mijn kijk daarop?
Die lui verdenk ik ervan budget te geven om iets voor hen te kopen, zodat zij dat op insta kunnen zetten.quote:Op zondag 14 december 2025 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Een kaartje, chocola of een mooie kaars ok, maar hier worden echt teringdure cadeaus gegeven. En dat is niet eens per jaar.quote:Op zondag 14 december 2025 11:45 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook aan de werkomgeving ligt en wat voor een werkgever je bent.
Ik werk voor een grote organisatie dan voelt dat al veel anders.
Ik vind het niet apart om je werkgever wat te geven. Waarom zou je dat niet doen? Juist mooi gebaar toch.
Precies dit! K en JvP zwijgen. Hebben na die gezamenlijke mededeling niets meer inhoudelijks gedeeld. Mevrouw wolfwalkwhatever vindt het nodig om elke week weer flinke sneren en details naar buiten te brengen. En dat onder het mom van ‘mensen vinden mij de aanstichter, maar ik ben in alles het slachtoffer’ bah bahquote:Op zondag 14 december 2025 10:49 schreef Annika2016 het volgende:
Michelle doet net alsof ze discreet is maar eigenlijk is ze dat alles behalve. En Iris is echt een gemene heks die alles nog meer voedt en wilt dat Michelle bepaalde uitspraken gaat doen.
Toevallig heeft ze één van de bff’s weer gedeeld in haar stories.quote:Op zondag 14 december 2025 12:20 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Precies dit! K en JvP zwijgen. Hebben na die gezamenlijke mededeling niets meer inhoudelijks gedeeld. Mevrouw wolfwalkwhatever vindt het nodig om elke week weer flinke sneren en details naar buiten te brengen. En dat onder het mom van ‘mensen vinden mij de aanstichter, maar ik ben in alles het slachtoffer’ bah bah
En Iris…. Die is pas sinds dat hele gedoe in beeld.
Maar….. wel de bff hoor.
Typisch is trouwens ook nog dat Mies een paar ‘vriendinnen’ noemde maar geen enkele van dr oude vriendinnen
Echt he, en nog steeds weten we niet wat er is gebeurd (feitelijk weer he). Ik snap wel dat ie wegblijft met dat gezever zo, ze wordt er niet een leuker mens op. En dat is niet aardig I know maar ik vind altijd je kan blijven hangen in je verdriet, wat er ook mag zijn maar je kan er ook weer proberen wat van te maken. Als die kerel haar echt heeft bedonderd gun je hem toch dit ook niet, jouw tranen. Sorry, nuchtere fries hier... Ik eet nog liever m'n linkerbeen op dan dat ik mij zo zou laten kennen, waar is je eigenwaarde zegquote:Op zondag 14 december 2025 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ken het verdriet van een scheiding niet, maar bij the home and the kid heb ik wel het gevoel dat de scheiding ondertussen haar hele identiteit geworden is.
Je had er toch de klok op gelijk kunnen zetten dat al het bovenstaande zou gebeuren. Hoe naief wil je het hebben... The godfather 2 the rescue, helaas kon hij het ook niet meer lijmen 🤣quote:Op zondag 14 december 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb de podcast versneld afgespeeld dus misschien iets gemist maar KB en JvP waren dus een twee eenheid geworden tegen MB. En de boel blijkt toch niet zo goed geregeld te zijn qua financiën, zakelijk/privé. Dat zal wel het gevolg zijn van alle roze brillen, glitters en liefde in de poly.
Mijn vader zou trouwens geen units gehuurd hebben, hij zou mij uit de ellende gehaald hebben.
En Iris is nog nooit op de boerderij geweest? Echt een goede vriendin dus.
Hoe MB tegen het einde van de podcast verveeld de andere kant op zit te kijken zegt genoeg.
Nee heel aardig is dit inderdaad niet. Eigenlijk is het gewoon heel onvriendelijk en naar zo te praten over mensen die zo iets verdrietigs meemaken. Scheiden is ook gewoon een vorm van rouw. Volgens mij probeert ze ook echt haar best te doen er wat van te maken, maar laat ze ook gewoon de realiteit zien en dat een onverwachte scheiding gewoon ontzettend zwaar is.quote:Op zondag 14 december 2025 12:30 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Echt he, en nog steeds weten we niet wat er is gebeurd (feitelijk weer he). Ik snap wel dat ie wegblijft met dat gezever zo, ze wordt er niet een leuker mens op. En dat is niet aardig I know maar ik vind altijd je kan blijven hangen in je verdriet, wat er ook mag zijn maar je kan er ook weer proberen wat van te maken. Als die kerel haar echt heeft bedonderd gun je hem toch dit ook niet, jouw tranen. Sorry, nuchtere fries hier... Ik eet nog liever m'n linkerbeen op dan dat ik mij zo zou laten kennen, waar is je eigenwaarde zeg
Ik denk als je dat een keer zou doen dat de werkgever zou zeggen dat hoeven jullie niet weer te doen , want kerst is toch ook normaal dat de werkgever het personeel bedankt en niet andersomquote:Op zondag 14 december 2025 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Nee dat doet ze inderdaad niet, ze gaat alleen dat huis uit met Dion erbij.quote:Op zondag 14 december 2025 12:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik geloof niet dat sanneke elke dag naar buiten gaat met Milan en dat niet filmt, ik vroeg haar waarom ze nooit naar buiten ging met haar zoon omdat ik vond dat hij zo wit ziet, heeft ze mij verwijdert
Die man van haar is ook geen helder licht , dat hij dit allemaal goed vind en doet buiten zijn werk om.quote:Op zondag 14 december 2025 12:44 schreef Nieve het volgende:
[..]
Nee dat doet ze inderdaad niet, ze gaat alleen dat huis uit met Dion erbij.
En dan nog zitten ze altijd in de auto of ze kopen iets/eten ergens. Lekker uitwaaien op het strand bv is er niet bij..
Oke, nou ik vind het irritant zo op insta steeds. Ik ga die vrouw ontvolgen nu ik van begrip naar irritatie ben gegaanquote:Op zondag 14 december 2025 12:38 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Nee heel aardig is dit inderdaad niet. Eigenlijk is het gewoon heel onvriendelijk en naar zo te praten over mensen die zo iets verdrietigs meemaken. Scheiden is ook gewoon een vorm van rouw. Volgens mij probeert ze ook echt haar best te doen er wat van te maken, maar laat ze ook gewoon de realiteit zien en dat een onverwachte scheiding gewoon ontzettend zwaar is.
Als haar vader haar had willen ‘redden’ had hij haar uit de ellende getrokken. Wat ik opmaakte uit de podcast van vandaag is dat het al slecht ging toen ze de units in moesten.quote:Op zondag 14 december 2025 12:33 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Je had er toch de klok op gelijk kunnen zetten dat al het bovenstaande zou gebeuren. Hoe naief wil je het hebben... The godfather 2 the rescue, helaas kon hij het ook niet meer lijmen 🤣
Ik vind M. ook naar wit en een hele droevige uitdrukking hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 12:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik geloof niet dat sanneke elke dag naar buiten gaat met Milan en dat niet filmt, ik vroeg haar waarom ze nooit naar buiten ging met haar zoon omdat ik vond dat hij zo wit ziet, heeft ze mij verwijdert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |