Schuif wat knaken naar FF toe, dan maakt hij ze voor jequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
op welke site kon je ook alweer tegeltjes maken?
daar hoef ik niks voor te schuiven hoop ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schuif wat knaken naar FF toe, dan maakt hij ze voor je
Ik heb een tijdje op de slagersafdeling van de Nieuwe Weme gewerkt. Ik gok dat niemand buiten noord-oost nederland ooit van die supermarktketen heeft gehoordquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Whehe slim. Order pikken in een vriezer voor AH. Ook 1 van mijn eerste baantjes
Niet?quote:
wc's schoonmaken, ik heb het geloof ik 3 of 4x gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
Heb best veel geinige uitzendbaantjes gehad die je echt voor enkele dagen doet
Niet in mijn repertoirequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet?
'Damn zie die whamadamahs' is toch een standaard zin
Tegelspreuken. NLquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
op welke site kon je ook alweer tegeltjes maken?
Ik wel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op de slagersafdeling van de Nieuwe Weme gewerkt. Ik gok dat niemand buiten noord-oost nederland ooit van die supermarktketen heeft gehoord![]()
Als student nog een korte tijd bij een groente&fruitdistributiebedrijf gewerkt, order verzamelen uit een grote opslagloods ('s nachts). Gelukkig kon ik later assisteren bij lessen, dat betaalde een stuk beter
Ik heb echt hele random dingen gedaan en daar best leuk mee verdiend. Zoals een telsysteem voor ns testen, moest je via een bepaalde script in en uit de trein lopenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
wc's schoonmaken, ik heb het geloof ik 3 of 4x gedaan
Als het betaald, waarom niet. De student uithangen kost geld tenslottequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb echt hele random dingen gedaan en daar best leuk mee verdiend. Zoals een telsysteem voor ns testen, moest je via een bepaalde script in en uit de trein lopen
quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb echt hele random dingen gedaan en daar best leuk mee verdiend. Zoals een telsysteem voor ns testen, moest je via een bepaalde script in en uit de trein lopen
quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
Ik wilde eigenlijk de hele volgende week thuiswerken, maar nu heeft een droeftoeter een "in person" meeting opgezegd volgende week dinsdag![]()
Maar nu weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |