Zeker wel, alleen godverdommetyfuskankerzooi roepen en tegen dingen aan schoppen magniequote:Op vrijdag 12 december 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
nu mag het wel?
dat schreeuwen enzo
Kennelijk gaan ze gewoon weer terug de ballenbak in?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
hoezo mag peter alweer een doos open maken??
huh!quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kennelijk gaan ze gewoon weer terug de ballenbak in?
Stom.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, bij elke trekking zijn alle ballen in de bak.
Dat is idd snel, al dacht ik dat dit nog de novemberlichting wasquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik reken er niet op, dan kan het meevallen.
als ze tegen erik zou moetenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
Dadelijk gaat Fatima nog winnen ook en met een ton naar huis.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vertrouw erop dat er de Knock-outs vol met de juiste vragen zit ..
is het ookquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is idd snel, al dacht ik dat dit nog de novemberlichting was
Ik zie dit bijna gebeuren, zou wat zijn hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze tegen erik zou moeten
en dan 1 spel winnen
en dan met die ton naar huis
erik zuur![]()
Oh echt? Maakte eigenlijk een grapjequote:
Ik weet niet of het nu snel is of heel langzaam. We zijn nog niet halverwege de maand maar al wel bijna.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is idd snel, al dacht ik dat dit nog de novemberlichting was
dit was de laatste opdrachtquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Maakte eigenlijk een grapje
Misschien slaan ze december over ivm de feestdagen en gaan ze in januari vers verder?
Wel goedkoper jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoorde Jan in Shownieuws zeggen paar weken geleden, dat elke cyclus ca. 6 weken duurt.
Dus volgende week wordt weer een saaie week met emoquote:
nee vindt de finale week ook niks aanquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus volgende week wordt weer een saaie week met emo
Vind de finaleweek altijd geen ene drol aan
Er zijn al spoilersquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee vindt de finale week ook niks aan
wil vooral weten wie weg gaat
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee vindt de finale week ook niks aan
wil vooral weten wie weg gaat
we hebben morgen ook nog een mini afleveringquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]daar lees ik liever dit topic over
Kijk volgende week wel of ik het ga kijken of wacht tot de volgende cyclys
Als je goed inzoomt zie je op de linker hoektand staan: "Sponsord by Duracell" en de rechterquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als je goed inzoomt zie je op de linker hoektand zien staan: "Sponsord by Duracell" en de rechter
hoektand het konijntje
Dat in een half uurtje de finale gespeeld is, afscheid genomen en kennis gemaakt. Klinkt goed jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben morgen ook nog een mini aflevering
misschien gaat het plots sneller
die gecancelde van de Mc is wel leukquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
Kerstreclames zijn best te behappen.
Ik heb de Elf en zijn Broer al 100x gezienquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
Behalve die van Postcodeloterij, krijg ik spontaan krampquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
Van de meeste van die reclames word ik een beetje emoquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
maar hij is best leukquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb de Elf en zijn Broer al 100x gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |