Nice!quote:Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Mijn laatste vondst was 17 mei, briefje van £5
En dan ook nog eens 2 euro!quote:Op maandag 13 juli 2026 13:39 schreef Kopiko het volgende:
* Kopiko liep door z'n grauwe buitenwijk en bedacht ineens: "deze maand nog niks gevonden en het is toch alweer de dertiende!"
Werkelijk: tien seconden later:
[ afbeelding ]
Wat een genot. Jaartotaal van 1,77 naar 3,77
En als je wilt weten waar SPICE voor staat kun je met je muispijl over SPICE gaan hangenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:51 schreef sigme het volgende:
De F5![]()
![]()
![]()
Het lijkt wel het oude fok met storing
Nou ja, op basis van de huidige data is mijn ervaring dat de kans dat je op een dag kerstmarkt wat vindt, ongeveer 5 keer zo groot is als de kans op een normale dag (woon, werk, thuis, familiebezoek).quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
5 normale dagen voor 1 kerstmarkt. Dat je daar niet 365 dagen per jaar bent
Nice nice! En meteen eraan gedacht om een foto te makenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 07:07 schreef raptorix het volgende:
JA, mijn eerste vondst in jaren
[ afbeelding ]
Ja, omdat het zo een leuk topic isquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nice nice! En meteen eraan gedacht om een foto te maken
Awwquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, omdat het zo een leuk topic is
In jaren?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 07:07 schreef raptorix het volgende:
JA, mijn eerste vondst in jaren
[ afbeelding ]
Ik heb laatst een euro laten liggen omdat ik dacht "nee, eerst een foto maken!" en daarna ben ik het hele ding vergetenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nice nice! En meteen eraan gedacht om een foto te maken
Je bent WAT??!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb laatst een euro laten liggen omdat ik dacht "nee, eerst een foto maken!" en daarna ben ik het hele ding vergeten
Nou ja, niet echt vergeten dus, maar steeds vergeten om m'n telefoon paraat te hebben als ik weer langs die euro kwam (in een hoekje van de tuin van het huurhutje in Duitsland dat ik netjes heb opgeruimd zoals @Bart2002 zich vast wel herinnert).quote:
Ja dat huisje was spic & span met een dikke klapper erbij die die ingewikkelde sluiter uitlegt en verklaart.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt vergeten dus, maar steeds vergeten om m'n telefoon paraat te hebben als ik weer langs die euro kwam (in een hoekje van de tuin van het huurhutje in Duitsland dat ik netjes heb opgeruimd zoals @:bart2002 zich vast wel herinnert).
En per saldo ben ik er dus uiteindelijk niet toe gekomen om de foto te maken en dus(!) ook niet om de euro op te rapen. Maar vergeten ben ik het niet
Braboquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je zegt leutig![]()
Ik vond gisteren een muntje van 50 cent in een winkelwagentje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |