handig voor het winkelwagentje van de supermarktquote:Op zondag 21 december 2025 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
En op de terugweg van de oliebollen![]()
[ afbeelding ]
50 cent maar liefstDuitsland, 2004 trouwens.
Welke supermarkt?quote:Op zondag 21 december 2025 12:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
handig voor het winkelwagentje van de supermarkt
ik zie nooit muntjes op straat, maar ik zoek er ook niet echt naarquote:Op zondag 21 december 2025 13:00 schreef Moeraskat het volgende:
Al bijna een jaar elke avond een rondje lopen. Nog geen muntje gevonden.
in het donker zie je ze ook nietquote:Op zondag 21 december 2025 13:00 schreef Moeraskat het volgende:
Nee.quote:Op zondag 21 december 2025 13:28 schreef Treinmeneer het volgende:
Vanmorgen bij de oliebollenkraam een Duits 50 cent muntstuk verloren. Iemand tips?
Maar was ook niet toen het licht was hč slimpjequote:
Dan loop je toch op de verkeerde plekken denk ikquote:Op zondag 21 december 2025 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar was ook niet toen het licht was hč slimpje
Zit best veel Euro in trouwens. Zie zo al een hand vol 1 en 2 cent liggen.quote:Op zondag 21 december 2025 09:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeker, gaat in mijn appelstroop blikje met exotische muntjes, hij zit al bijna vol![]()
[ afbeelding ]
Wellicht eens wat verder van het moeras gaan wandelenquote:Op zondag 21 december 2025 13:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ode aan James Wade ookquote:Op maandag 29 december 2025 13:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
DUBBEL TIEN
[ afbeelding ]
wat lagen ze daar
mooi bovenop elkaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |