De meeste mannen. Zo vanaf 35 tot ik denk 45 ongeveer, willen geen vrouwen van 35.quote:Op zondag 14 december 2025 09:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, dat wil niemand.
Maar dan begin je niet met zo een type en zoek je verder tot je wel een goeike tegenkomt.
Zo jong mogelijk gaan (en dus nog naïef) om te vormen/breken naar jouw wensen is echter het tegenovergestelde.
Zoek iemand die bij je past zoals ze is.
Nee die zijn vrijgezel omdat de vrouw kritischer is geworden.quote:Op zondag 14 december 2025 09:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De meeste mannen. Zo vanaf 35 tot ik denk 45 ongeveer, willen geen vrouwen van 35.
Ik zeg niet dat ze er niet zijn, maar je moet je voorstellen je hebt dan je eigen huis, geld opgebouwd of een carrière etc.
Wat wil je dan? Iemand van je eigen leeftijd, waarschijnlijk al met een kind van een ander, of een vrouw die al die tijd single bleef want ze wees iedereen af terwijl ze zich liet doorsmeren door iedere gozer die zin had?
Nee, je kiest voor de wat meer pure vaak jongere vrouw.
Dat is nou eenmaal hoe het werkt.
Wat ik vaak merk is de vrouwen die dit verkeerd vinden, vaak eigenlijk vrijgezel zijn, ouder en hun beste tijd hebben gehad en uiteraard zijn jongere vrouwen dan concurrentie en niemand heeft meer een hekel aan jonge mooie vrouwen, dan andere (vaak oudere) vrouwen.
Oudere vrouwen die vrijgezel zijn willen vaak helemaal geen man meer joh. Die zijn al lang blij dat ze eindelijk kunnen doen waar ze zelf zin in hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 09:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat ik vaak merk is de vrouwen die dit verkeerd vinden, vaak eigenlijk vrijgezel zijn, ouder en hun beste tijd hebben gehad en uiteraard zijn jongere vrouwen dan concurrentie en niemand heeft meer een hekel aan jonge mooie vrouwen, dan andere (vaak oudere) vrouwen.
Dat mannen dan al een kind hebben, zien we dus juist niet. (In de statistieken)quote:Op zondag 14 december 2025 10:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee die zijn vrijgezel omdat de vrouw kritischer is geworden.
De vrouw wil niet meer zorgen voor een ander alsof ze zijn moeder is.
Ze kan voor zichzelf zorgen, heeft zelf een carrière, geld en huis en is dus onafhankelijk. Haar partner is de kers op de taart, niet meer de boterham die ze absoluut nodig heeft om te overleven. Ze zoeken dus een echt maatje.
Vinden ze die niet, dan blijven ze liever alleen. Alleen is beter dan zorgen voor een volwassen mannenkind.
En over je post: die mannen hebben vaker ook een kind he?
En de jongere vrouw is al lang niet meer puur![]()
Maar he, zoek lekker wat je wil, wees echter niet verbaasd dat dat jonge pure ding op een bepaald moment zal uitbreken en je weer alleen bent.
Dat uitbreken zal ze wel doen als hij door zijn geld heen is.quote:Op zondag 14 december 2025 10:04 schreef Lenny77 het volgende:
Maar he, zoek lekker wat je wil, wees echter niet verbaasd dat dat jonge pure ding op een bepaald moment zal uitbreken en je weer alleen bent.
Dit.quote:Op zondag 14 december 2025 10:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oudere vrouwen die vrijgezel zijn willen vaak helemaal geen man meer joh. Die zijn al lang blij dat ze eindelijk kunnen doen waar ze zelf zin in hebben.
Zijn al die vrouwen langs de spermabank gegaan?quote:Op zondag 14 december 2025 13:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat mannen dan al een kind hebben, zien we dus juist niet. (In de statistieken)
De meeste mannen zijn vrijgezel, niet getrouwd, geen kinderen.
Die zijn veelal juist wat ouder, zeg maar even heel algemeen 35+.
Je ziet ook andersom, vrouwen (laten we nu die lat hoger leggen) van 40, kiezen vaak een man van rond de 50.
Kijk we kunnen lollig doen met z’n allen, maar 315.000 jaar, zo niet langer, van evolutie (dus ook psychologisch) ontdoe je niet door nu opeens te roepen dat mannen iemand moeten leuk vinden van eigen leeftijd.
Ik zelf zou niet iemand willen van heel breed gezegd, 20 en 28, mijn eigen vriendin is 6 jaar jonger, zijn inmiddels bijna 13 jaar samen.
Mocht zij doodgaan of ermee stoppen, ik blijf dan single.
Maar ik zie echt wel voor mij dat mannen die alleen aan carrière gewerkt hebben, zien hoe oudere vrouwen zijn tegenwoordig, ja kiezen dan sowieso iemand jonger.
Dan hou je het bij fantaseren.quote:Op zondag 14 december 2025 14:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik schaam me best wel dat ik val op vrouwen die mijn dochter zouden kunnen zijn,
Ook dat lijkt me niet verstandigquote:Op zondag 14 december 2025 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan hou je het bij fantaseren.
Is het zo erg?quote:Op zondag 14 december 2025 19:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me niet verstandig
Ach, dat hebben we allemaal weleens meegemaakt. Je moet er niet in blijven hangen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eh Ja omdat ik dan ga fantseren over die ex die ik juist vergeten moet
Ja dit is nogal een gevalletje apart omdat ze me lastig blijft vallenquote:Op zondag 14 december 2025 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, dat hebben we allemaal weleens meegemaakt. Je moet er niet in blijven hangen.
Lastig vallen irl?quote:Op zondag 14 december 2025 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dit is nogal een gevalletje apart omdat ze me lastig blijft vallen
Ja kloptquote:
Lastige kwestie eh. Kun je haar niet uit je leven schrappen?quote:Op zondag 14 december 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja klopt
En dat bedoel ik dus dat bij een groot leeftijdsverschil vaak een addertje onder het gras zit, deze dame heeft nogal wat issues waar ik zelf trouwens ook verkeerd mee ben omgegaan door haar teveel haar zin te geven
Het is hard maar soms is dit de beste oplossing.quote:Op zondag 14 december 2025 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lastige kwestie eh. Kun je haar niet uit je leven schrappen?
Dat probeer ik door haar te negeren maar ze geeft niet opquote:Op zondag 14 december 2025 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lastige kwestie eh. Kun je haar niet uit je leven schrappen?
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Het is hard maar soms is dit de beste oplossing.
Ook niet als je haar blokkeert op de bekende manieren?quote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat probeer ik door haar te negeren maar ze geeft niet op
Nee want mijn brievenbus kan ik lastig blokkerenquote:Op zondag 14 december 2025 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
[..]
Ook niet als je haar blokkeert op de bekende manieren?
Dan gaat ze wel heel ver.quote:Op zondag 14 december 2025 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want mijn brievenbus kan ik lastig blokkeren
Bizar toch.quote:Op zondag 14 december 2025 19:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ze mikt er van alles in, briefjes, foto’s en zelfs gedragen lingerie
Post kan je ongelezen weggooienquote:Op zondag 14 december 2025 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want mijn brievenbus kan ik lastig blokkeren
Klopt dat doe ik ook maar ze heeft dit blijkbaar door en gooit losse briefjes erin zonder envelope dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van ziequote:Op zondag 14 december 2025 22:03 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Post kan je ongelezen weggooien
Je kunt er ook met een perforator een gaatje in prikken, leuk kleurig lintje erdoor en dan op het marktplein in de centrale kerstboom hangenquote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van zie
quote:Op maandag 15 december 2025 03:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Je kunt er ook met een perforator een gaatje in prikken, leuk kleurig lintje erdoor en dan op het marktplein in de centrale kerstboom hangen![]()
Fijne kerstdagen![]()
![]()
Ik heb het nooit zo erg gehad, maar uiteindelijk werkte heel lang negeren toch bij mij.quote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt dat doe ik ook maar ze heeft dit blijkbaar door en gooit losse briefjes erin zonder envelope dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van zie
Daar hoop ik ook opquote:Op maandag 15 december 2025 07:51 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo erg gehad, maar uiteindelijk werkte heel lang negeren toch bij mij.ooit slijt het / komt zo iemand een andere obsessie tegen.
Dit heb ik ook, nu ik richting de 40 ga merk ik dat mijn grens toch wel echt flink is meegeschoven en ik merk het geregeld terug. Maar wat mij ook opvalt: ongeveer de helft van mijn mannelijke vrienden is qua voorkeur zo rond de 23 - 25 blijven steken, al 10 jaar nu. Dit lijkt toch een soort splitsing te zijn voor mannen ofzo.quote:Op maandag 15 december 2025 08:53 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben blij dat mijn voorkeur tot nu toe gewoon met me meegroeit, want ik verwacht dat ik emotioneel gezien toch altijd de voorkeur blijf hebben voor rond mijn eigen leeftijd.
Hè??quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Reageer je nu op jouw eigen kloon?
edit: ow, ik zie dat je dat altijd al doet, en dat je hele gesprekken met 'jezelf' hebt
In dat opzicht kent de natuur geen genade. Bij vrouwen rond de 40 zie je het aftakelingsproces langzaam aan opstarten en zonder ingrepen is het tegen de 50 wel gebeurd met de fysieke schoonheid, al zal een man van 80 en vrouw van 50 echt wel begeerlijk kunnen vinden. Maar kon die man kiezen voor een vrouw van 25 dan is de keuze snel gemaakt. Mannen gaan gelukkig wat langer mee, mits redelijk onderhouden, maar ook die moeten het vanaf een bepaalde leeftijd genoegen nemen met een minder jong hertjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is zo dat jeugdigheid vaak aantrekkelijker is. En het aantal aantrekkelijke vrouwen van je eigen leeftijd daalt naarmate je ouder wordt. Dat zal andersom ook gelden. Puur op schoonheid vind ik gemiddeld genomen een vrouw van 30 knapper dan een vrouw van mijn eigen leeftijd.
Dat gezegd hebbende, heb ik enige tijd geleden wel een vrouw gevonden van 44 waar ik echt smoorverliefd op ben geworden. Ze ziet er gewoon uit als een vrouw van 44 maar voor mij is zij absoluut de mooiste vrouw van de wereld. Dus in zekere zin herken ik wat je zegt maar toch ook niet.
Geldt bij mannen net zo.quote:Op maandag 29 december 2025 06:40 schreef incel het volgende:
Goh vrouwen van in de 60 zijn minder aantrekkelijk dan jonge exemplaren, wie had dat ooit gedacht?
Wat smerig, een man van je eigen leeftijd krijgen is zeker te moeilijk voor je daarom aas je op van die jonge mannen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 december 2025 09:33 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in vrouwen rond de 27. Toen ik 18 was al en nu ik een stuk ouder dan 27 ben nog steeds. Sterker nog, nu ben ik voor het eerst geïnteresseerd in vrouwen van rond de 18.
Wat is dit nou voor kolder?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:55 schreef incel het volgende:
[..]
Wat smerig, een man van je eigen leeftijd krijgen is zeker te moeilijk voor je daarom aas je op van die jonge mannen.
Dus jij neukt alleen jonge kerels kan ik hier uit op makenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:16 schreef Edding345 het volgende:
Hoe jonger hoe beter, kneden zal ik, ik hoef geen bagage en hoe ouder mannen en vrouwen worden... mannen reizen licht, vrouwen hebben meer en zwaarder bagage
Zelfde types die dit hekelen vinden het geen enkel probleem als de handtastelijke wekrgever jonge stagiars zoekt om te kneden.
bizar dat je denkt dat ik mij niet laat neukenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dus jij neukt alleen jonge kerels kan ik hier uit op maken
Ja ok excuses bij dezequote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:59 schreef Edding345 het volgende:
[..]
bizar dat je denkt dat ik mij niet laat neuken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |