Is het zo erg?quote:Op zondag 14 december 2025 19:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me niet verstandig
Ach, dat hebben we allemaal weleens meegemaakt. Je moet er niet in blijven hangen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eh Ja omdat ik dan ga fantseren over die ex die ik juist vergeten moet
Ja dit is nogal een gevalletje apart omdat ze me lastig blijft vallenquote:Op zondag 14 december 2025 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, dat hebben we allemaal weleens meegemaakt. Je moet er niet in blijven hangen.
Lastig vallen irl?quote:Op zondag 14 december 2025 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dit is nogal een gevalletje apart omdat ze me lastig blijft vallen
Ja kloptquote:
Lastige kwestie eh. Kun je haar niet uit je leven schrappen?quote:Op zondag 14 december 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja klopt
En dat bedoel ik dus dat bij een groot leeftijdsverschil vaak een addertje onder het gras zit, deze dame heeft nogal wat issues waar ik zelf trouwens ook verkeerd mee ben omgegaan door haar teveel haar zin te geven
Het is hard maar soms is dit de beste oplossing.quote:Op zondag 14 december 2025 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lastige kwestie eh. Kun je haar niet uit je leven schrappen?
Dat probeer ik door haar te negeren maar ze geeft niet opquote:Op zondag 14 december 2025 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lastige kwestie eh. Kun je haar niet uit je leven schrappen?
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Het is hard maar soms is dit de beste oplossing.
Ook niet als je haar blokkeert op de bekende manieren?quote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat probeer ik door haar te negeren maar ze geeft niet op
Nee want mijn brievenbus kan ik lastig blokkerenquote:Op zondag 14 december 2025 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
[..]
Ook niet als je haar blokkeert op de bekende manieren?
Dan gaat ze wel heel ver.quote:Op zondag 14 december 2025 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want mijn brievenbus kan ik lastig blokkeren
Bizar toch.quote:Op zondag 14 december 2025 19:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ze mikt er van alles in, briefjes, foto’s en zelfs gedragen lingerie
Post kan je ongelezen weggooienquote:Op zondag 14 december 2025 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want mijn brievenbus kan ik lastig blokkeren
Klopt dat doe ik ook maar ze heeft dit blijkbaar door en gooit losse briefjes erin zonder envelope dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van ziequote:Op zondag 14 december 2025 22:03 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Post kan je ongelezen weggooien
Je kunt er ook met een perforator een gaatje in prikken, leuk kleurig lintje erdoor en dan op het marktplein in de centrale kerstboom hangenquote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van zie
quote:Op maandag 15 december 2025 03:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Je kunt er ook met een perforator een gaatje in prikken, leuk kleurig lintje erdoor en dan op het marktplein in de centrale kerstboom hangen![]()
Fijne kerstdagen![]()
![]()
Ik heb het nooit zo erg gehad, maar uiteindelijk werkte heel lang negeren toch bij mij.quote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt dat doe ik ook maar ze heeft dit blijkbaar door en gooit losse briefjes erin zonder envelope dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van zie
Daar hoop ik ook opquote:Op maandag 15 december 2025 07:51 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo erg gehad, maar uiteindelijk werkte heel lang negeren toch bij mij.ooit slijt het / komt zo iemand een andere obsessie tegen.
Dit heb ik ook, nu ik richting de 40 ga merk ik dat mijn grens toch wel echt flink is meegeschoven en ik merk het geregeld terug. Maar wat mij ook opvalt: ongeveer de helft van mijn mannelijke vrienden is qua voorkeur zo rond de 23 - 25 blijven steken, al 10 jaar nu. Dit lijkt toch een soort splitsing te zijn voor mannen ofzo.quote:Op maandag 15 december 2025 08:53 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben blij dat mijn voorkeur tot nu toe gewoon met me meegroeit, want ik verwacht dat ik emotioneel gezien toch altijd de voorkeur blijf hebben voor rond mijn eigen leeftijd.
Hè??quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Reageer je nu op jouw eigen kloon?
edit: ow, ik zie dat je dat altijd al doet, en dat je hele gesprekken met 'jezelf' hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |