Nee, dat denk ik niet. Dat weet ik wel zekerquote:
Kipnuggetsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* gebrokenglas mompelt wat en neemt...quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Dat weet ik wel zeker
Ja mompel maar een eind wegquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas mompelt wat en neemt...
Ohnee, ik heb nog geeneens koffie. Ik moet zelf maken nu.
Allemaal om de groepsregels te overtreden? Hou toch op.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Ze zitten daar allemaal niet voor niets he
De een zit anders in elkaar dan de ander'De een gaat er makkelijker mee om dan de ander..quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Allemaal om de groepsregels te overtreden? Hou toch op.
Ik maak nu zelf koffie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mompel maar een eind weg
IK hem mij zelf net een lekker warm vers bakkiegeepakt
In hoeverre wordt ik verwend door hem dan? M'n boodschappen betaal ik gewoon zelf hoor. Ik heb de mazzel dat hij elke avond op bezoek komt ja.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een zit anders in elkaar dan de ander'De een gaat er makkelijker mee om dan de ander..
JIj hebt het geluk dat je verwend wordt door Rob, dat geluk heeft niet iedereen.
Dit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een zit anders in elkaar dan de ander'De een gaat er makkelijker mee om dan de ander..
JIj hebt het geluk dat je verwend wordt door Rob, dat geluk heeft niet iedereen.
Ik heb toch gelezen dat hij lekkere dingen voor je meebrengt. Het gaat er ook niet over of jij of hij het betaaldquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
In hoeverre wordt ik verwend door hem dan? M'n boodschappen betaal ik gewoon zelf hoor. Ik heb de mazzel dat hij elke avond op bezoek komt ja.
Wie had dat kunnen dromen, je was van de week nog zo eind achter?quote:
Dat weet ik eigenlijk niet, ik dacht van wel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie had dat kunnen dromen, je was van de week nog zo eind achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |