Dat heb ik ook met die van Bol.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:32 schreef Szura het volgende:
Snap geen reet van die kerstreclame met teringlijer Frank Lammers, wat een verhaallijn van niks
Wtfquote:Op donderdag 11 december 2025 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaan vreten bij een all in wokZelden zoveel hoopjes ellende bij elkaar gezien
Dat is toch geen borrel?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaan vreten bij een all in wokZelden zoveel hoopjes ellende bij elkaar gezien
Niks mis mee mits een beetje leuke collegas. Lekker je eigen gang gaan en niet vastzitten aan 1 tafel.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wtf
Zou gelijk ontslag nemen
Stukje window dressing van @de_boswachter , jammerquote:
De wok was niet van goud, me dunkt?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stukje window dressing van @:de_boswachter , jammer.
De Gouden Wok in Den Haag was tien jaar terug mijn meest hartverscheurende ervaring ooit.
Bavaria-wegspoelbier, lauw eten. Mes, steek, pijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De wok was niet van goud, me dunkt?
Een matige ervaring bij een all you can eat wok, je verwacht het nietquote:Op donderdag 11 december 2025 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bavaria-wegspoelbier, lauw eten. Mes, steek, pijn.
Het hebben over een etentje van 10 jaar geleden klinkt wel als een verder fantastisch leven zonder zorgen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bavaria-wegspoelbier, lauw eten. Mes, steek, pijn.
Wij hadden een enorme schijtlol aan ludieke groepsspelletjes, popquiz was wel geinig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |