Dat weten wequote:
Had je hem maar beter moeten vertroetelen.quote:Op zondag 14 december 2025 17:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil een langdurige monogame LAT relatie.
En zie mijn andere topic over hoe mijn ex mij dakloos maakte.
Wil je een blauw oog hebben? Mond houden en koken, hoerrrrrrrr.quote:Op zondag 14 december 2025 13:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
De gevoelens van een man dienen op de achtergrond te staan, omdat de man een andere functie heeft. De vrouw is nurturing.
Ik betaalde zijn schulden af, kookte, maakte schoon,bracht hem naar therapie, hij woonde gratis 4 maanden in mijn studio, had 3x per dag seks...quote:Op zondag 14 december 2025 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je hem maar beter moeten vertroetelen.
Blijkbaar deed je toch iets niet goed. We kennen alleen jouw kant van het verhaal. Wie zegt ons dat jij niet buiten de deur bent gaan zoeken?quote:Op zondag 14 december 2025 19:10 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik betaalde zijn schulden af, kookte, maakte schoon,bracht hem naar therapie, hij woonde gratis 4 maanden in mijn studio, had 3x per dag seks...
Je bent getriggerd omdat ik orgasmes fake.quote:Op zondag 14 december 2025 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar deed je toch iets niet goed. We kennen alleen jouw kant van het verhaal. Wie zegt ons dat jij niet buiten de deur bent gaan zoeken?
Helemaal nietquote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je bent getriggerd omdat ik orgasmes fake.
Je kunt niet zomaar een 2de huurder erbij zetten, ook niet bij vrije sector huur.quote:Op zondag 14 december 2025 18:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee. Je leest het verkeerd. Hij zou mijn naam er op zetten. Mij werd niks gevraagd. Ik dacht dat hij dat gedaan had. Ik had nooit als stel gehuurd. De vorige keer trok ik in het koophuis van een ex. Deze woning was particuliere huur. Hij verdiende iets boven modaal. Ik verdien nu wat hij toen, maar toen was het 3x de huur, nu 4,5 x.
En dan hem de schuld geven van het eigen falen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar een 2de huurder erbij zetten, ook niet bij vrije sector huur.
Toen dat huurcontract getekend werd en jij hoefde niet te tekenen had je kunnen weten dat er iets niet klopte, daarom niet de huur opzeggen voor je een ander huur- of koopcontract getekend hebt.
Uiteraard, want mannen worden altijd bevoordeeld.quote:Op zondag 14 december 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan hem de schuld geven van het eigen falen.
Ja, ik geniet er elke dag weer van.quote:Op zondag 14 december 2025 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, want mannen worden altijd bevoordeeld.
Die zijn vorige maand overgenomen door De Beren, dus dat is wat duurder geworden.quote:Op zondag 14 december 2025 18:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bij snackbar Het Hoekje in Wolvega, wellicht.
Dat wist ik dus niet. Naief van mijn kamt maar er speelde ook meer. Er kwam een huurder in het gedeelde huis waar ik woonde die onveilig was voorde rest, de huisbaas deed niks dus ik zegde het op.quote:Op zondag 14 december 2025 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar een 2de huurder erbij zetten, ook niet bij vrije sector huur.
Toen dat huurcontract getekend werd en jij hoefde niet te tekenen had je kunnen weten dat er iets niet klopte, daarom niet de huur opzeggen voor je een ander huur- of koopcontract getekend hebt.
Ik heb alleen de OP gelezen en vind je een zelfingenomen achterlijke troel met dom gelul.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:54 schreef Ansa het volgende:
Ik vind niks zo afstotelijk als een emotionele gevoelige man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had alle reden om op dat moment als kerel een potje te janken zo hard als ik kon. Me dunkt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op zondag 14 december 2025 19:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen en vind je een zelfingenomen achterlijke troel met dom gelul.
In de spoiler hieronder kan je lezen waarom.Je had ook gewoon een echte reden om te huilen. Ik noem janken ondat een vent twijfelt of grenzen krijgt of XR klimaatdramt als aanstellerijgedrag. Niet jouw kutervaringen. Ik had voor minder een depressie gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had alle reden om op dat moment als kerel een potje te janken zo hard als ik kon. Me dunkt.
Ow dat was mij niet duidelijk. Wellicht dat dat verder dan de OP verduidelijkt werd. Maargoed. Zo ver had ik niet gelezen en dacht godverdomme wie gaat mij nou vertellen dat ik niet mocht janken.quote:Op zondag 14 december 2025 19:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een echte reden om te huilen. Ik noem janken ondat een vent twijfelt of grenzen krijgt of XR klimaatdramt als aanstellerijgedrag. Niet jouw kutervaringen. Ik had voor minder een depressie gehad.
Ik hoop dat het beter met je gaat.quote:Op zondag 14 december 2025 19:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dat was mij niet duidelijk. Wellicht dat dat verder dan de OP verduidelijkt werd. Maargoed. Zo ver had ik niet gelezen en dacht godverdomme wie gaat mij nou vertellen dat ik niet mocht janken.
Dus zodoende mijn post. Nofi offcourse.![]()
Nee dat zei je niet.quote:Op zondag 14 december 2025 20:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter met je gaat.
Mijn post ging over een ex die ging janken toen ik zei dat hij had beloofd dat we monogaam waren en hij zei dat hij anderen wilde zien en zijn vrienden zeiden dat het ok was. Of klimaatdrammers die janken dat de aarde vergaat. Jankende soyboys dus.
En je claimt 2 masters te hebben en in de 30 te zijn, en dit is allemaal relatief recent?quote:Op zondag 14 december 2025 19:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet. Naief van mijn kamt maar er speelde ook meer. Er kwam een huurder in het gedeelde huis waar ik woonde die onveilig was voorde rest, de huisbaas deed niks dus ik zegde het op.
Klinkt erg standaard en middelmatig allemaal. Had je ook nog echt iets te bieden?quote:Op zondag 14 december 2025 19:10 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik betaalde zijn schulden af, kookte, maakte schoon,bracht hem naar therapie, hij woonde gratis 4 maanden in mijn studio, had 3x per dag seks...
Hoe krijg jij het voor elkaar om 3 x per dag sex te hebben bij een baan, bij het schoonmaken, bij het naar therapie brengen, bij het koken,.... Ik zou bekaf zijnquote:Op zondag 14 december 2025 19:10 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je bent getriggerd omdat ik orgasmes fake.
En dan ook nog 3x orgasmes faken en er eigenlijk helemaal geen zin in hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 22:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om 3 x per dag sex te hebben bij een baan, bij het schoonmaken, bij het naar therapie brengen, bij het koken,.... Ik zou bekaf zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |