quote:Op zondag 14 december 2025 12:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen dienen provider en protector te zijn. Niet pussy.
Okay.... mannen dienen dit, mannen dienen dat.quote:Op zondag 14 december 2025 12:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen dienen provider en protector te zijn. Niet pussy.
Basis huishoudelijke taken horen bij volwassen zijn. Niet de hele tijd janken, twijfelen, je gevoel voorop zetten is mannelijkheid.quote:Op zondag 14 december 2025 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay.... mannen dienen dit, mannen dienen dat.
Er moet een gaatje geboord worden:
Wie houdt de boor vast en boort het gat in de muur? Man of vrouw?
Wie houdt de stofzuiger erbij zodat de heleboel niet onder het gruis komt te zitten? Man of vrouw?
Er moet gekookt worden:
Wie kookt? Man of vrouw?
Er loopt een spinnetje in de woonkamer:
Wie zet de spin naar buiten? Man of vrouw?
Dat is geen antwoord op de vragen.quote:Op zondag 14 december 2025 13:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Basis huishoudelijke taken horen bij volwassen zijn. Niet de hele tijd janken, twijfelen, je gevoel voorop zetten is mannelijkheid.
Okay, het zijn allemaal basis huishoudelijke taken, dus de vrouw kan ook boren terwijl de man de stofzuiger erbij houdt, de man kan koken en de vrouw kan het spinnetje buiten zetten.quote:Op zondag 14 december 2025 13:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Basis huishoudelijke taken horen bij volwassen zijn. Niet de hele tijd janken, twijfelen, je gevoel voorop zetten is mannelijkheid.
Provide and protect heeft dan ook geen flikker te maken met wat jij noemt.quote:Op zondag 14 december 2025 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, het zijn allemaal basis huishoudelijke taken, dus de vrouw kan ook boren terwijl de man de stofzuiger erbij houdt, de man kan koken en de vrouw kan het spinnetje buiten zetten.
Hoezo moet de man dan de "provider" en "protector" zijn?
Zaken/inkomen verschaffen en beschermen zijn toch ook gewoon taken van een vrouw in een huishouden?
Provide: man zorgt voor basisstabiliteit, vangt op, is de steunpilaar. Protect: man verdedigt vrouw tegen geweld, gevaar, seksisme.quote:Op zondag 14 december 2025 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vragen.
Jij wil gewoon een man die geld verdient zodat je dat kan uitgeven, dat is je provider. En je doet er alles aan om dat te protecten.quote:Op zondag 14 december 2025 13:51 schreef Ansa het volgende:
[..]
Provide and protect heeft dan ook geen flikker te maken met wat jij noemt.
En een vrouw hoeft dat allemaal niet te doen?quote:Op zondag 14 december 2025 13:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Provide: man zorgt voor basisstabiliteit, vangt op, is de steunpilaar. Protect: man verdedigt vrouw tegen geweld, gevaar, seksisme.
Ik verdien genoeg en ben vaak hoger opgeleid dan mijn exen. Ik verwacht wel dat hij de dates betaalt zodat hij te blut is om anderen te daten.quote:Op zondag 14 december 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een man die geld verdient zodat je dat kan uitgeven, dat is je provider. En je doet er alles aan om dat te protecten.
De gevoelens van een man dienen op de achtergrond te staan, omdat de man een andere functie heeft. De vrouw is nurturing.quote:Op zondag 14 december 2025 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een vrouw hoeft dat allemaal niet te doen?
Heb je zelf echt niet door hoe idioot die zin klinkt?quote:Op zondag 14 december 2025 13:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg en ben vaak hoger opgeleid dan mijn exen. Ik verwacht wel dat hij de dates betaalt zodat hij te blut is om anderen te daten.
Jij hebt wekelijks 250 liggen voor etentjes? Nee he. Dus als een man multidate geeft hij 1x 50 eu uit aan dedreamgirl en de rest krijgt gratis wandeldates.quote:Op zondag 14 december 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je zelf echt niet door hoe idioot die zin klinkt?
Wat een aannames.quote:Op zondag 14 december 2025 14:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij hebt wekelijks 250 liggen voor etentjes? Nee he. Dus als een man multidate geeft hij 1x 50 eu uit aan dedreamgirl en de rest krijgt gratis wandeldates.
Door me daar niet druk over te maken.quote:Op zondag 14 december 2025 14:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hoe zorg jij er dan voor dat jij de enige bent?
ah, en het enige recht van de vrouw is de aanrecht en kinderen baren? checkquote:Op woensdag 10 december 2025 22:54 schreef Ansa het volgende:Een echte vent gaat naar zijn werk, zorgt voor zijn gezin, beschermt de maatschappij. Een echte vent beschermt zijn buurt
Nee, dat is jouw zwart-witdenken.quote:Op zondag 14 december 2025 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, en het enige recht van de vrouw is de aanrecht en kinderen baren? check
Eh, jij laat je seksueel en emotioneel gebruiken?quote:Op zondag 14 december 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Door me daar niet druk over te maken.
je snapt niet dat je hier zelf gezellig aan meedoet, oke..quote:
Ik zat al te denken aan een kloontje van onze vriend Mikey.quote:Op zondag 14 december 2025 15:51 schreef DjVero het volgende:
TS is een goede trol! Elke keer weer genoeg reacties
Nee, plankjes aan de muur verschaffen, eten op tafel zetten (klaargemaakt en wel), beschermen tegen spinnen, hoezo heeft dat niets met provide en protect te maken?quote:Op zondag 14 december 2025 13:51 schreef Ansa het volgende:
[..]
Provide and protect heeft dan ook geen flikker te maken met wat jij noemt.
Mijn god, je bent gewoon een Trad wife troll.quote:Op zondag 14 december 2025 13:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
De gevoelens van een man dienen op de achtergrond te staan, omdat de man een andere functie heeft. De vrouw is nurturing.
Hoe kom je daarbij? Als een man multidate gaat hij misschien wel met al zijn dates op gratis wandeldate.quote:Op zondag 14 december 2025 14:02 schreef Ansa het volgende:
Dus als een man multidate geeft hij 1x 50 eu uit aan dedreamgirl en de rest krijgt gratis wandeldates.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |