Of je keert terug naar de realiteit.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:16 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Vast weer iemand vanuit de kant die er niet tegen kunnen dat de Vance meme's gebackfired zijn en hem alleen maar populairder maken.gelukkig was hij niet thuis.
Wie zal er anders op zo'n liefdadige man zijn huis schieten?quote:Op maandag 5 januari 2026 15:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of je keert terug naar de realiteit.
Geen idee, maar ik ga er ook niet op los fantaseren.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie zal er anders op zo'n liefdadige man zijn huis schieten?
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga er ook niet op los fantaseren.
Tja, ze is niet roomblank en afkomstig uit Scandinavië hè?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:08 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Hehe, wordt al jaren over gepraat.. dat Ilhan met haar broer getrouwd is destijds.
quote:In April 2019, Omar said that she had received more death threats after Trump made comments about her and 9/11, "many directly referencing or replying to the president's video".[218] In August 2019, she published an anonymous threat she had received of being shot at the Minnesota State Fair, saying that such threats were why she now had security protection.[219] In September 2019, she asserted Trump was putting her life in danger by retweeting a tweet falsely claiming she had "partied on the anniversary of 9/11"
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ze is niet roomblank en afkomstig uit Scandinavië hè?
Maar uit Somalië.
Een shithole volgens Trump, die al sinds 2019 jacht op haar maakt.
[..]
Somalie is inderdaad een paradijsquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ze is niet roomblank en afkomstig uit Scandinavië hè?
Maar uit Somalië.
Een shithole volgens Trump, die al sinds 2019 jacht op haar maakt.
[..]
Tja, jouw haat richting woke verblind je.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Somalie is inderdaad een paradijs
En die Omar is gewoon een islamist.
Echt. Wat gaan jij en je woke warriors nog van een heel kouwe kermis thuiskomen straks.
Lieve schat, ik ben niet degene die verblind is... vertrouw me.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, jouw haat richting woke verblind je.
Zie mijn citaat.quote:
Nou, kennelijk erg goed, aangezien jij opeens met Woke loopt te smijten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben niet degene die verblind is... vertrouw me.
Vertel, hoe zit het met transrechten in Somalie?
Trump heeft 2 daadwerkelijke aanslagen achter de kiezen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zie mijn citaat.
Trump maakt al lange tijd jacht op haar.
Onder andere haar valselijk te beschuldigen, waardoor ze meerdere doodsbedreigingen heeft gehad en bescherming nodig heeft gehad.
Ah, dat geeft hem dus het recht om een klimaat te scheppen waarin iemand met de dood wordt bedreigd..quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trump heeft 2 daadwerkelijke aanslagen achter de kiezen.
Aah, dat was de trigger.quote:Verontwaardigd?
Echt, die automatische sympathie van woke voor alles wat maar niet-wit, niet-gristelijk en kennelijk niet Scandinavisch is...
Yup, woke landen...quote:Gelukkig hebben we een lijst vol niet-Westerse landen waar rechten voor LGBTQ super gewaarborgd zijn.
Nee, ik heb alleen nergens je afkeer van aanslagen op Trump kunnen lezen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, dat geeft hem dus het recht om een klimaat te scheppen waarin iemand met de dood wordt bedreigd..
Helder!
[..]
Aah, dat was de trigger.
We hebben het hier over een Amerikaans lid van het huis van afgevaardigden.
Als iemand het niet eens is met haar standpunten of visie, dan behoor je dat te bestrijden met argumenten. En niet door de jacht op haar te openen en het volk tegen haar op te houden zodat ze bescherming nodig heeft omdat ze met de dood wordt bedreigd
Maar Etto vindt dat Woke, en dit moet de zweep erover.
Je vindt het vast ook normaal dat Michelle Obama volgens EpicBeardman een kerel is in een jurk, die getrouwd is met de homoseksuele Obama.
Want je neemt het nu ook voor hen op.
Obama is ook niet roomblank he.
En heeft ook te maken gehad met een klopjacht van Trump.
Maar het is natuurlijk Woke om dat te benoemen.
En dan worden je ogen rood en zie je niets meer...
[..]
Yup, woke landen...
Ja, dus?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen nergens je afkeer van aanslagen op Trump kunnen lezen.
En dat voor iemand die uit een shithole land als Somalië komt.quote:Plus, doe me een lol en beledig mijn intelligentie niet. Die Ilhan zit al vanaf het begin dat ze 'a' zei in het favorietenlijstje van woke ideologen.
Jaja, hier redt je je niet meer uit...quote:Obama en zijn vrouw interesseren je ook alleen omdat ze niet-wit zijn.
Ja, jij bent verheven boven de anderen.quote:Ik, daarentegen, beschouw Obama allereerst als men, en als president. En in die zin behoort hij in de Top 10 beste leiders die de VS heeft gehad.
Nee Wantie... ik heb daadwerkelijk interesse in ideeën en politiek, en derhalve zie ik Obama als een van de beste presidenten die de VS gehad heeft. Niet wegens zijn kleurtje, wegens zijn beleid.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ben ik jou verantwoordelijkheid verschuldigd?
[..]
En dat voor iemand die uit een shithole land als Somalië komt.
Maar dat verandert mijn punt niet: je woke haat verblind je.
Je schaart je zelfs achter iemand die Michelle Obama Big Mike noemt.
[..]
Jaja, hier redt je je niet meer uit...
[..]
Ja, jij bent verheven boven de anderen.
Dat weet ik inmiddels...
En wat vind je van zijn echtgenoot Mike?
Tja, je gaat wel vol in tegen mijn reactie op EpicBeardman, maar zijn denkbeelden over Michelle negeer je gewoon...quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee Wantie... ik heb daadwerkelijk interesse in ideeën en politiek, en derhalve zie ik Obama als een van de beste presidenten die de VS gehad heeft. Niet wegens zijn kleurtje, wegens zijn beleid.
Gezeik over diens vrouw heb ik nooit serieus genomen aangezien ik meer van de boeken ben dan de voetbalkantine.
Kun je begrijpen dat ik een Herman Cain dan weer níet zitten? Mag dat uberhaupt?
En ja. Ik zie een gehoofddoekte vrouw niet als symbolisch voor progressie en secularisme. Daarom ben ik echt links, en jij alleen in naam.
Wellicht kom je ooit nog eens los van je haast sektarisch intersectionele gedachtegoed.
Dat weet je dus niet?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
.
Wat vind je verder van die aanslagen op Trump?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |