Nee maar in alle eerlijkheid ik ben ook niet rouwig als hij vertrekt. Alleen idealiter niet in de winter.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb Taylor niet gemist trouwens.
Ik vraag me echt af welke club daar nou interesse in kan tonen. En er dan ook nog geld voor over heeftquote:Op woensdag 10 december 2025 20:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee maar in alle eerlijkheid ik ben ook niet rouwig als hij vertrekt. Alleen idealiter niet in de winter.
Dat is ook weer overdreven. Nee, het is geen wereldtopper en dat gaat hij waarschijnlijk ook nooit worden, maar is gewoon een verdienstelijke voetballer. Dat afbranden van eigen spelers is echt te sneu.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af welke club daar nou interesse in kan tonen. En er dan ook nog geld voor over heeft
Het is wat vlees noch vis verhaalquote:Op woensdag 10 december 2025 20:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af welke club daar nou interesse in kan tonen. En er dan ook nog geld voor over heeft
Dat wel, maar waar zou die nog naartoe kunnen. Dan zit je beetje onderin de subtop van de Bundesliga. Alles erboven kan hij niet aan, eronder heeft geen geldquote:Op woensdag 10 december 2025 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Nee, het is geen wereldtopper en dat gaat hij waarschijnlijk ook nooit worden, maar is gewoon een verdienstelijke voetballer. Dat afbranden van eigen spelers is echt te sneu.
Maar goed, van die hatelijke laatste plek af. Hopelijk nog 1 of 3 punten erbij in het vervolg van de campagne en dan richten op het hoogste haalbare plekje in de competitie en opbouwen voor volgend jaar.
Wel fijn dat Grim zoveel jeugd inpast. Dat is toch de Ajax-manier.
Of zoiets jaquote:Op woensdag 10 december 2025 21:02 schreef Wotte het volgende:
Atalanta lijkt me wel een mooie club voor Taylor.
Die komt in het huidige systeem van Grim niet echt tot zijn recht. Steur is een verdienstelijke stand-in.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb Taylor niet gemist trouwens.
Niet gaan zeuren als mensen Veerman afzeiken na een wat mindere wedstrijd.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is er al een cringy 'we are back' filmpje voor deze Europese wederopstanding?
Je hebt de verkeerde voor je, denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet gaan zeuren als mensen Veerman afzeiken na een wat mindere wedstrijd.
Ik snap gewoon Makamba's post niet. Ik ben helemaal geen uitgesproken Veerman fan.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:19 schreef GGMM het volgende:
BehoorlijkKritisch dacht een lollig trolletje te posten maar krijgt al snel de deksel op zijn neus
Nu weet je hoe HMF zich voelde in het PSV-topic gisteren
Steur is wel 5 klassen beter dan Veerman.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap gewoon Makamba's post niet. Ik ben helemaal geen uitgesproken Veerman fan.
Minstens. De nieuwe Kroos, minimaal.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Steur is wel 5 klassen beter dan Veerman.
Dat is de lege vuilniszak van zijn buren ookquote:Op woensdag 10 december 2025 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Steur is wel 5 klassen beter dan Veerman.
Als je de insteek van de post echt niet begreep dan vergeef ik je domme post.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap gewoon Makamba's post niet. Ik ben helemaal geen uitgesproken Veerman fan.
Ze hebben ook eentje gemaakt over jouw posts, denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is er al een cringy 'we are back' filmpje voor deze Europese wederopstanding?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |