Nee maar in alle eerlijkheid ik ben ook niet rouwig als hij vertrekt. Alleen idealiter niet in de winter.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb Taylor niet gemist trouwens.
Ik vraag me echt af welke club daar nou interesse in kan tonen. En er dan ook nog geld voor over heeftquote:Op woensdag 10 december 2025 20:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee maar in alle eerlijkheid ik ben ook niet rouwig als hij vertrekt. Alleen idealiter niet in de winter.
Dat is ook weer overdreven. Nee, het is geen wereldtopper en dat gaat hij waarschijnlijk ook nooit worden, maar is gewoon een verdienstelijke voetballer. Dat afbranden van eigen spelers is echt te sneu.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af welke club daar nou interesse in kan tonen. En er dan ook nog geld voor over heeft
Het is wat vlees noch vis verhaalquote:Op woensdag 10 december 2025 20:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af welke club daar nou interesse in kan tonen. En er dan ook nog geld voor over heeft
Dat wel, maar waar zou die nog naartoe kunnen. Dan zit je beetje onderin de subtop van de Bundesliga. Alles erboven kan hij niet aan, eronder heeft geen geldquote:Op woensdag 10 december 2025 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Nee, het is geen wereldtopper en dat gaat hij waarschijnlijk ook nooit worden, maar is gewoon een verdienstelijke voetballer. Dat afbranden van eigen spelers is echt te sneu.
Maar goed, van die hatelijke laatste plek af. Hopelijk nog 1 of 3 punten erbij in het vervolg van de campagne en dan richten op het hoogste haalbare plekje in de competitie en opbouwen voor volgend jaar.
Wel fijn dat Grim zoveel jeugd inpast. Dat is toch de Ajax-manier.
Of zoiets jaquote:Op woensdag 10 december 2025 21:02 schreef Wotte het volgende:
Atalanta lijkt me wel een mooie club voor Taylor.
Die komt in het huidige systeem van Grim niet echt tot zijn recht. Steur is een verdienstelijke stand-in.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb Taylor niet gemist trouwens.
Niet gaan zeuren als mensen Veerman afzeiken na een wat mindere wedstrijd.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is er al een cringy 'we are back' filmpje voor deze Europese wederopstanding?
Je hebt de verkeerde voor je, denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet gaan zeuren als mensen Veerman afzeiken na een wat mindere wedstrijd.
Ik snap gewoon Makamba's post niet. Ik ben helemaal geen uitgesproken Veerman fan.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:19 schreef GGMM het volgende:
BehoorlijkKritisch dacht een lollig trolletje te posten maar krijgt al snel de deksel op zijn neus
Nu weet je hoe HMF zich voelde in het PSV-topic gisteren
Steur is wel 5 klassen beter dan Veerman.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap gewoon Makamba's post niet. Ik ben helemaal geen uitgesproken Veerman fan.
Minstens. De nieuwe Kroos, minimaal.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Steur is wel 5 klassen beter dan Veerman.
Dat is de lege vuilniszak van zijn buren ookquote:Op woensdag 10 december 2025 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Steur is wel 5 klassen beter dan Veerman.
Als je de insteek van de post echt niet begreep dan vergeef ik je domme post.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap gewoon Makamba's post niet. Ik ben helemaal geen uitgesproken Veerman fan.
Ze hebben ook eentje gemaakt over jouw posts, denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is er al een cringy 'we are back' filmpje voor deze Europese wederopstanding?
Real Madrid leek mij een mooie club voor Lex Immers.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:02 schreef Wotte het volgende:
Atalanta lijkt me wel een mooie club voor Taylor.
Klopt. Hij zegt dingen waar je je bij Jon rot aan ergerde.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:13 schreef Black-Death het volgende:
“Stukje succesbeleving”, aldus Grim.
Teksten a la domme Sjon.
Dan moeten we 4-0 van Olympiakos winnen en 5-0 van Villarreal dan heb je een kansjequote:Op woensdag 10 december 2025 23:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Kom op, twee keer winnen en Bosz uit het toernooi kegelen
quote:Op donderdag 11 december 2025 07:28 schreef William_Papadin het volgende:
Ohja en ik mis de dagelijkse wake up post van HMF.
Appeltje eitje natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2025 07:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moeten we 4-0 van Olympiakos winnen en 5-0 van Villarreal dan heb je een kansje
Het is wel een verschil dag en nacht tussen de twee trainers. Niet dat Grim zo’n geweldenaar is, maar het maakt wel echt een verschil denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:13 schreef Black-Death het volgende:
Teksten a la domme Sjon.
Eens. Over een paar maanden gaan we ook nog wel genoeg aan hem ergeren, maar vooralsnog is het een verademing.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel een verschil dag en nacht tussen de twee trainers. Niet dat Grim zo’n geweldenaar is, maar het maakt wel echt een verschil denk ik.
Beetje de temu Dickquote:Op donderdag 11 december 2025 08:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel een verschil dag en nacht tussen de twee trainers. Niet dat Grim zo’n geweldenaar is, maar het maakt wel echt een verschil denk ik.
Ik denk dat Grim niet een slechte keuze is. Ervaren degelijke trainer die weet hoe de club werkt. Bovenal niet bang is om naar de jeugdopleiding te kijken.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht Heitinga is.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens. Over een paar maanden gaan we ook nog wel genoeg aan hem ergeren, maar vooralsnog is het een verademing.
Zou het kunnen dat Sjon die van Fred heeft opgepikt in zijn vorige Ajax run? Toen was Grim ook nog trainer toch (RKC?)quote:Op woensdag 10 december 2025 22:13 schreef Black-Death het volgende:
Teksten a la domme Sjon.
Dat maakt voetbal ook zo leuk. Zo speel je een enorm kut seizoen en zo sta je een jaar later bijna in de CL finale. Het kan snel gaan.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel mooi dit.
Winnen van FC Vuilniszak uit Azerbeidzjan en ineens mag Grim best blijven, is er een fantastische aanwas uit de jeugd, gaat overwinteren in de CL wel lukken en is Ajax de favoriet voor de klassieker dit weekend.
Heerlijk, opportunisme in het voetbal.
Zo gaat dat, zijn dagkoersen in het voetbal, leuk voor die jochies wel, maar met je eens dat het het dan weer wat snel doorslaat.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel mooi dit.
Winnen van FC Vuilniszak uit Azerbeidzjan en ineens mag Grim best blijven, is er een fantastische aanwas uit de jeugd, gaat overwinteren in de CL wel lukken en is Ajax de favoriet voor de klassieker dit weekend.
Als Ajax daadwerkelijk punten pakt tegen Feyenoord dit weekend dan vind ik het allemaal goedquote:Op donderdag 11 december 2025 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel mooi dit.
Dat Ajax beter kon dan onder Heitinga is eigenlijk geen nieuws, al is het voetballend nog steeds verre van goed. PSV is sowieso de enige constante ploeg, ik denk niet dat we een scenario krijgen zoals vorig seizoen en PSV nog in de problemen komt, al juich ik uiteraard een overwinning op Feyenoord ook toe.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als Ajax daadwerkelijk punten pakt tegen Feyenoord dit weekend dan vind ik het allemaal goedEn daarnaast: het is gewoon al een stukje beter dan onder Heitinga en je hebt 3x op rij gewonnen. What's not to like? Je moet toch ergens beginnen?
Heilige huisjes… eerder ouwe krottenquote:Op donderdag 11 december 2025 11:11 schreef Simmertje het volgende:
Wat ik Grim wel moet meegeven is dat hij veel meer durft vergeleken met Heitinga. Jongens als Steur, Bounida, Bouwman krijgen nu eindelijk een kans. Domme John bleef maar vasthouden aan de heilige huisjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |