quote:Supergirl is een aankomende Amerikaanse superheldenfilm gebaseerd op het gelijknamige personage uit DC Comics. Geregisseerd door Craig Gillespie en geschreven door Ana Nogueira, wordt het de tweede film in het DC Universe. Hoofdrolspeelster Milly Alcock aka "dat ene mens uit Game of Thrones".
Beetje John Wick verhaallijn met Crypto. Jammer dat Jason Momoa de rol van Lobo speelt. Een te grote rol als je ook al Aquamen in de DC speelt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:46 schreef GGMM het volgende:
Hier is de trailer
Bekijk deze YouTube-video
Laat je mening achter in de comments! 👇
Zou kunnenquote:
https://imusic.nl/moviesquote:Op woensdag 1 april 2026 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen met geld kopen de 4k collectors edition
Speeldequote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:56 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Beetje John Wick verhaallijn met Crypto. Jammer dat Jason Momoa de rol van Lobo speelt. Een te grote rol als je ook al Aquamen in de DC speelt.
Ja klopt inderdaad. Maar wanneer je de DCU in chronologische tijdsvolgorde zou gaan kijken, dan zie je dezelfde acteur twee rollen vertolken. Vind ik altijd jammer.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
SpeeldeDe Aquaman uit de DCEU (door Momoa) komt naar alle waarschijnlijkheid niet terug in de huidige DCU. En Lobo was altijd al de droomrol van Momoa.
Dat heb ik met alle superhelden!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:24 schreef incel het volgende:
Vind het altijd een beetje onrealistisch, vrouwelijke superhelden
Er is natuurlijk maar 1 Supergirl en dat is Melissa Benoist godinquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:02 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle superhelden!
Maar kan er erg van genieten!Kijk nu al uit naar meer vervolgen van SuperGirl!
Tja, ze is inderdaad wel een hele goede speler, maar met al deze films/series is het een komen en gaan.quote:
De idioten Otto Binder en Al Plastino, eind jaren '50.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:20 schreef BeriBeri het volgende:
Supergirl
Welke idioot heeft dit nu weer verzonnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |