Nah, alleen nog maar vage geruchten tot nu toe, en dat ook primair gebaseerd op zijn skivakanties.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:32 schreef BE het volgende:
Is het dan zo zeker dat hij haar belazerd heeft en dat hij de stekker eruit getrokken heeft?
(Ik heb het 'nieuws'bericht niet gelezen.) Misschien was zij hem wel zat?
En ondanks het feit dat de andere partner (schijnbaar altijd een "hij" in jouw ogen) dusdanig vermogend is om dat de moeite waard te maken is die partner ook zo dom dat "hij" dat niet doorheeft?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ze met hem trouwt omdat ze weet dat ze bij scheiding de helft gaat krijgen. Dat idee.
Ik dacht dat het over Jan Smit ging sorry.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)er-ruud-de-wild.html
Nou ja, we zitten nu op het punt van wilde aannames dus ik dacht, ik doe ook even een duit in het zakjequote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Jan Smit ging sorry.
Ah. Wel een hele wilde.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou ja, we zitten nu op het punt van wilde aannames dus ik dacht, ik doe ook even een duit in het zakje
Die heeft geleerd van Plaids en dekenkisten-gate.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:08 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die denken dat Jan in gemeenschap van goederen is getrouwd
Los van het feit dat hij toen niet getrouwd was en de meegenomen gastendoekjes er niet echt toe doen, is het voor iedereen met vermogen en/of kinderen (met een ander) ronduit dom om in gemeenschap van goederen te trouwen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die heeft geleerd van Plaids en dekenkisten-gate.
Vooral omdat dat nu de standaard is en je naar de notaris moet om het anders te regelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:14 schreef Marsenal het volgende:
Het is 2026 en zelfs mensen die geen nagel hebben om aan hun reet te krabben trouwen tegenwoordig niet in gemeenschap van goederen.
Dit wist ik echt nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral omdat dat nu de standaard is en je naar de notaris moet om het anders te regelen.
Dat is aangepast in 2018, nu is de standaard beperkte gemeenschap van goederen. Dus eigendommen die al in bezit waren voor het huwelijk, vallen daarbuiten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral omdat dat nu de standaard is en je naar de notaris moet om het anders te regelen.
Maar dat mag die man toch zeker zelf bepalen? Soms is het nou eenmaal zo dat iemand echt heel erg verliefd wordt op een ander en voor die persoon wil zorgen. Al laat je geen stuiver na aan je kinderen, jouw keuze.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is aangepast in 2018, nu is de standaard beperkte gemeenschap van goederen. Dus eigendommen die al in bezit waren voor het huwelijk, vallen daarbuiten.
Ik ken iemand wiens vader vlak ervoor is getrouwd, met een 20 jaar jongere vrouw. Dag ouderlijk huis.
Los daarvan: als moeder al overleden was dan hadden ze ook simpelweg testamentair kunnen regelen dat de kinderen hun erfdeel van de overleden ouder moeten ontvangen zodra de ouder met vruchtgebruik hertrouwt (of opgenomen wordt in een instelling).quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:57 schreef BE het volgende:
[..]
Maar dat mag die man toch zeker zelf bepalen? Soms is het nou eenmaal zo dat iemand echt heel erg verliefd wordt op een ander en voor die persoon wil zorgen. Al laat je geen stuiver na aan je kinderen, jouw keuze.
Misschien heeft hij, los van wat er wel of niet standaard gedaan wordt, er wel heel bewust voor gekozen om in gemeenschap van goederen te trouwen omdat hij aasgieren van kinderen heeft.
Jan Smit de makelaar? Wtfquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, alleen nog maar vage geruchten tot nu toe, en dat ook primair gebaseerd op zijn skivakanties.
Geen idee of er werkelijk een ander is, maar een partner die een groot deel van de tijd in een woning in Spanje zit en daar ook als makelaar werkt helpt vast niet als de ander met de kinderen in NL zit.
Nope, gescheiden van haar echtgenoot en heel snel getrouwd, vlak voor 1 januari. Ik gooi wel ff in je DM waarom ze op non-actief is gesteld.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:57 schreef BE het volgende:
[..]
Maar dat mag die man toch zeker zelf bepalen? Soms is het nou eenmaal zo dat iemand echt heel erg verliefd wordt op een ander en voor die persoon wil zorgen. Al laat je geen stuiver na aan je kinderen, jouw keuze.
Misschien heeft hij, los van wat er wel of niet standaard gedaan wordt, er wel heel bewust voor gekozen om in gemeenschap van goederen te trouwen omdat hij aasgieren van kinderen heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |