abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 10 december 2025 @ 20:18:14 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219460369
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tattoo kun je ook wel weer wat overheen zetten.
Permanent marker is goedkoper
pi_219460414
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:18 schreef maily het volgende:

[..]
Permanent marker is goedkoper
Dan zou ik een permanent marker tattoo doen. Gewoon zwarte streep overheen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219461035
Ik zou zoiets ook wel kunnen gebruiken. Niet dat ik per sé meteen dood wil, maar ik heb al elf jaar te kampen met epilepsie-aanvallen. Als ik in het openbaar een aanval krijg, bellen omstanders steeds maar zo'n gele kermiswagen. :X Nergens voor nodig, want zo'n aanval stopt toch vanzelf, en zo'n wagen bellen, richt vaak méér schade aan dan de aanval zelf, het zorgt voor een hoop kosten. |:(

Ik woon in Vlaanderen, niet in Nederland, ik weet niet of er hier ook zoiets als een "niet-reanimeren"-penning bestaat.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_219465728
quote:
8s.gif Op woensdag 10 december 2025 21:17 schreef Wandeling het volgende:
Ik zou zoiets ook wel kunnen gebruiken. Niet dat ik per sé meteen dood wil, maar ik heb al elf jaar te kampen met epilepsie-aanvallen. Als ik in het openbaar een aanval krijg, bellen omstanders steeds maar zo'n gele kermiswagen. :X Nergens voor nodig, want zo'n aanval stopt toch vanzelf, en zo'n wagen bellen, richt vaak méér schade aan dan de aanval zelf, het zorgt voor een hoop kosten. |:(

Ik woon in Vlaanderen, niet in Nederland, ik weet niet of er hier ook zoiets als een "niet-reanimeren"-penning bestaat.
Ook daar heb je penningen voor.

Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')