Hey Puzziequote:
Leuke Sinterklaas met je kleindochter gehad?quote:
Zeker wel!!quote:Op woensdag 10 december 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke Sinterklaas met je kleindochter gehad?
Ja heel leuk. Die rooie wangetjes en die grote ogen als Sinterklaas binnen komt.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zeker wel!!![]()
Jij ook met je kleinkinderen?
Blijft toch altijd weer bijzonder en schattigquote:Op woensdag 10 december 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel leuk. Die rooie wangetjes en die grote ogen als Sinterklaas binnen komt.
En dan de twee(7en 9) die dan niet meer geloven toch vol verbazing staan te kijken
Met geen pen te beschrijven wat er dan door je heen gaat
Ja en die twee oudste waren meer verlegen dan die kleinequote:Op woensdag 10 december 2025 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Blijft toch altijd weer bijzonder en schattig
Waar is de blub geblevenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die twee oudste waren meer verlegen dan die kleine
Voor de tijd een grote mond he, we gaan vragen of Sinterklaar op zijn hoofd kan staan.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de tijd een grote mond he, we gaan vragen of Sinterklaar op zijn hoofd kan staan.
We gaan Zwarte Piet vragen of hij jou in de zak wil stoppen. EN als het puntje bij paaltje komt zeggen ze niets
En die kleine, SInterklaas mag ik met jou op de foto.quote:
Awww dat is cutequote:Op woensdag 10 december 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die kleine, SInterklaas mag ik met jou op de foto.
UUUUUUUquote:Op woensdag 10 december 2025 15:09 schreef Paul het volgende:
@:dotteke ze wil afspreken. Ohnee straks heb ik opeens 2 dochters 😪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Justin, hij wordt gemist hierquote:Op woensdag 10 december 2025 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
Deed ze maar naar @:JustinK luisteren
Ja waar is hij gebleven ?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
Deed ze maar naar @:JustinK luisteren
Lijkt jou dochter op jouquote:Op woensdag 10 december 2025 15:23 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter is justin bieber aan het luisteren
[ afbeelding ]
Uh oh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |