Mazelen. Ze hadden natuurlijk ook kunnen vaccineren, maar daar krijg je autisme van of zo.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vanwege covid? hopelijk begint die ellende niet weer opnieuw
#zininquote:
Och heerlijk.quote:
Zeker weer dat RFK genie die het beter weet dan de artsen.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mazelen. Ze hadden natuurlijk ook kunnen vaccineren, maar daar krijg je autisme van of zo.
quote:Op woensdag 10 december 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och heerlijk.
Oh wacht dat deed ik toch al
Beste kerstquote:Op woensdag 10 december 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och heerlijk.
Oh wacht dat deed ik toch al
Appelmoes is koud lekkerderquote:Op woensdag 10 december 2025 20:28 schreef dud0r het volgende:
Burp. Goed gegeten weer.
Eendenborstfilet, aardappeltjes uit de oven, maiskolf erbij en warme zelfgemaakte appelmoes
Zelfgemaakt vind ik het warm lekkerder. Uit pot is koud lekkerder ja.quote:
Appeltaart vind ik koud ook lekkerder dan warmquote:Op woensdag 10 december 2025 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfgemaakt vind ik het warm lekkerder. Uit pot is koud lekkerder ja.
Oeh Ambar wil ook wel wat eendquote:Op woensdag 10 december 2025 20:28 schreef dud0r het volgende:
Burp. Goed gegeten weer.
Eendenborstfilet, aardappeltjes uit de oven, maiskolf erbij en warme zelfgemaakte appelmoes
Raarquote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appeltaart vind ik koud ook lekkerder dan warm
en jij maakt dan weer soep van de botten van de eend?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh Ambar wil ook wel wat eend
Komt dat als een verrassing?quote:
Nee van Ambarquote:Op woensdag 10 december 2025 20:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en jij maakt dan weer soep van de botten van de eend?
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |